En het bakje laten liggen?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:45 schreef thewishmaster het volgende:
Pas geleden zat ik bij een kerel in de trein die een bak patat opvrat als een paard en vervolgens ook nog eens vinger voor vinger ging aflikken. Je zou zo'n kerel toch door het raam naar buiten willen gooien.
Waarschijnlijk omdat ze het op 't station gekocht hebben en het niet op krijgen voordat de trein vertrekt?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:43 schreef Acyrus het volgende:
HOER OP MET DIE SMEERBENDE.Gadverdamme wat stinkt dat toch.
Waarom doen mensen dat? Met zo'n kleffe bak patatfrietpatatfrietpatat met mayo een volle treincoupé induiken. Blik op niksaandehand, natuurlijk. "Der staat toch nerreges dattet verboden is?" -- DOE BESCHAAFD. Ranzige tyfuslijers.
Smullers Utrecht.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
WAS het maar patat wat ze meenamen de trein in...
Ik ben gek op patat.... Maar die Smullers bende die in treinen geconsumeerd wordyuk!
In de beschaafde wereld, waar gefrituurde aardappelstaafjes overigens patat genoemd worden, rijden alleen paupers en studenten met de trein.Tenzij TS van plan is van de tweede naar de eerste categorie te verhuizen gaat dat dus niet gebeuren.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:48 schreef Cocksure_Confidence het volgende:
Het is friet!
En jij piept nu wel maar over tien jaar, twee kinderen en een ongelukkig huwelijk later vreet jij ook patat in de trein gelijk een varken een trog leegt en dan lik jij ook je dikke stompe worstvingertjes erbij af!
BANANEN IN DIE BAKJESquote:Op woensdag 30 december 2009 19:45 schreef Ascendancy het volgende:
Manderijnen zijn storender.
Brrrquote:Op woensdag 30 december 2009 20:46 schreef ibaneX het volgende:
Ik was ook ooit eens dronken en toen moest ik met de trein naar huis. dus ik zit daar een beetje in die stilte coupe te chille, gaat er ineens zo'n wijf achter me zitten te smakken. ze heeft er wel 20 minuten over gedaan voordat ze dr burgerking voer op had.
ja iddquote:Op woensdag 30 december 2009 19:45 schreef thewishmaster het volgende:
Pas geleden zat ik bij een kerel in de trein die een bak patat opvrat als een paard en vervolgens ook nog eens vinger voor vinger ging aflikken. Je zou zo'n kerel toch door het raam naar buiten willen gooien.
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
als ze een aardappel willen eten in de trein, laat ze toch. Wel apart om dat zo los te eten, dat dan weer wel.
Ga terug naar je eigen landquote:Op woensdag 30 december 2009 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
als ze een aardappel willen eten in de trein, laat ze toch. Wel apart om dat zo los te eten, dat dan weer wel.
Zou dat onthoofden dan ook direct in de trein moeten gebeuren?quote:Op donderdag 31 december 2009 00:36 schreef Stuart het volgende:
Mensen die wat dan ook eten in de trein dienen te worden onthoofd
Uiteraard. Om zo een duidelijk voorbeeld te stellenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zou dat onthoofden dan ook direct in de trein moeten gebeuren?
quote:Op donderdag 31 december 2009 00:36 schreef Stuart het volgende:
Mensen die gebruik maken de trein dienen te worden onthoofd
Mensen die uitgezet zouden moeten worden naar het land van de laven. België dus, voordat je dom gaat kijken.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat het patat is.
Waarom, het is gewoon friet hoor, net zoals over de hele wereld.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mensen die uitgezet zouden moeten worden naar het land van de laven. België dus, voordat je dom gaat kijken.
MENSEN KLIK OP DEZE LINK EN VERWONDER JE OVER DE FALENDHEID VAN DE TSquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |