"Ik kan nooit meer slapen denk ik."quote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef G-NiLES het volgende:
en dan heb je ook nog een reclame voor een of andere kindermusical waarin zo'n actrice van 20+ gaat zingen dat ze heeft gezoend, en dat ze het supervetcoolgaaf (letterlijk) was, en dat ze de 'kisses' waanzinnig vond, terwijl ze met haar voetjes op de grond stampt
(kan het filmpje er ff niet van vinden)
ja! wat een schijtwijf is dat..quote:Op woensdag 30 december 2009 19:05 schreef Kimochi het volgende:
[..]
"Ik kan nooit meer slapen denk ik."
quote:
quote:
Even quoten voor de klonen weer gaan kloten!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]doodsverwensing! Ban van 2 maanden
Dat wijf heeft gewoon een enorme pik in d'r bek nodig. Dan leert ze het wel af!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:00 schreef G-NiLES het volgende:
waarom moet dat meisje van die zapp-intro zo fucking blij doen, met die rare armen zwaaien en dansen en zo overdreven ARTIEKULERUNN.
dit dus!
klerewijf
de rillingen lopen over me rug als ik dat zie.![]()
en dan heb je ook nog een reclame voor een of andere kindermusical waarin zo'n actrice van 20+ gaat zingen dat ze heeft gezoend, en dat ze het supervetcoolgaaf (letterlijk) was, en dat ze de 'kisses' waanzinnig vond, terwijl ze met haar voetjes op de grond stampt
(kan het filmpje er ff niet van vinden)
klacht: té blije kinderdinges op tv
Dit is een grote klap voor mij.quote:
het kan ook met een kleine klap hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 19:25 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dit is een grote klap voor mij.
Ik neem jou woorden serieus en voel mij niet alleen door jou bedreigd, maar denk ook dat je met jou woorden anderen aanzet om mij iets aan te doel of in ieder geval er aan meewerkt om een klimaat te scheppen waarin mij iets zou kunnen gebeuren. En let op mijn woorden, als mij iets gebeurt ben jij medeverantwoordelijk!
Ik quote 'm zodat iedereen kan lezen dat je mij dood wilt slaan.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:28 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
het kan ook met een kleine klap hoor![]()
of erger: 24 uur in één ruimte met een vieze oude man in een nijntje pak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |