Absoluut niet, maar na een bepaalde leeftijd hoor je toch wel wat wijzer te zijn. Wat heeft mijn leeftijd ermee te maken?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus het is okay hoerig te zijn, zolang je maar jong bent?![]()
Uit je profiel:
[..]
Misschien dat die literatuur de basis is van de films die worden gemaakt en waar Carice dus in speelt?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wtf heeft Nederlandse literatuur hiermee te maken. En ga ajb niet oordelen over hoeveel je denkt dat ik wel of niet lees en wát ik lees.
Je kijkt de verkeerde films vrees ik.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ja in amerika neukt iedereen onder de dekens en na een wip is de man in 1 seconde slap.
Zoals ik al eerder zei. je kan zelf kiezen ergens wel of niet aan mee te werken en eisen te stellen aan hoe iets neergezet wordt. Of reageer jij altijd als een hondje?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:55 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Misschien dat die literatuur de basis is van de films die worden gemaakt en waar Carice dus in speelt?
Ja, want het is zo erg als iemand een andere mening heeft.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:54 schreef doubleyouteaare het volgende:
Het topic was al niet al te best, en met Griekjeee wordt het er niet beter op.
Want wijsheid en zelfrespect zijn leeftijdsgebonden?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar na een bepaalde leeftijd hoor je toch wel wat wijzer te zijn. Wat heeft mijn leeftijd ermee te maken?
zeg dat je dat ook tegen iemand die het syndroom van down heeft?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, want het is zo erg als iemand een andere mening heeft.
Nee, maar ik denk wel dat iemand- over het algemeen-meer verantwoordelijkheidsbesef en moraal heeft na zijn twintigste/dertigste dan bijvoorbeeld op je 16de.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Want wijsheid en zelfrespect zijn leeftijdsgebonden?
Je geboortejaar was pas relevant geworden als je m'n eerdere vraag bevestigend beantwoord had.
Misschien moet je voortaan maar geen Nederlandse films meer gaan kijken. Dat scheelt je vast een hoop frustratie.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei. je kan zelf kiezen ergens wel of niet aan mee te werken en eisen te stellen aan hoe iets neergezet wordt. Of reageer jij altijd als een hondje?
Het land wat 2 weken in rep en roer is als een tepel op TV komt? Oh, ja, erg stijlvol inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee de persoon. Ik vind het erg sowieso erg plat hoe naakt te zien in Nederlandse films, en je kan zelf kiezen daar wel of niet aan mee te werken. Dan maar de hypocrisie van Amerika, maar het wordt daar in ieder geval enigszins stijlvol gebracht.
Wel als die mening nergens over gaat.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, want het is zo erg als iemand een andere mening heeft.
Frustratie of iets lelijk vinden is een heel verschil.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Misschien moet je voortaan maar geen Nederlandse films meer gaan kijken. Dat scheelt je vast een hoop frustratie.
Als je iets lelijk vindt, noem je dat hoerig? Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Frustratie of iets lelijk vinden is een heel verschil.
Er zijn anders genoeg films waar personen volledig naakt in te zien zijn hoor, maar dat is over het algemeen functioneel naakt en ook stijlvol gebracht.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het land wat 2 weken in rep en roer is als een tepel op TV komt? Oh, ja, erg stijlvol inderdaad.
In dit geval geldt beide.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Als je iets lelijk vindt, noem je dat hoerig? Weer wat geleerd.
Zoals in veel Nederlandse of Franse films bedoel je?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg films waar personen volledig naakt in te zien zijn hoor, maar dat is over het algemeen functioneel naakt en ook stijlvol gebracht.
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef Triggershot het volgende:
Volgens mij Griekjeee gewoon vriendin van TS
Fixed. In Nederlandse films is het vaak niet functioneel en erg plat gebracht.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Zoals in veel Nederlandse of Franse films bedoel je?
Oorzaak: literatuur. Lees eens een boek.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Fixed. In Nederlandse films is het vaak niet functioneel en erg plat gebracht.
Dat gaat moeilijk als we elkaar zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dan bedoel ik niet TriggerShot
Meningen verschillen, er zijn zoveel mensen- waaronder ik- die er niks aan vinden. Ik snap dat gezeik tegen de TS niet zo, en zijn vriendin ziet er ook gewoon goed uit.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:03 schreef Slayage het volgende:
een top actrice en en ze is idd "buitenaards mooi", "vreselijk mooi" en "een fantástische beauty"
Inderdaad!quote:Op woensdag 30 december 2009 19:54 schreef doubleyouteaare het volgende:
Het topic was al niet al te best, en met Griekjeee wordt het er niet beter op.
Doe vooral alsof je ook maar enig idee van mij hebt.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:03 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Oorzaak: literatuur. Lees eens een boek.
true.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als we elkaar zijn.
ik zit te wachten totdat hij omvalt, ben ik de enige?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Topic moet gered worden!
__
TS in de tuin:![]()
[ afbeelding ]
Wtf hebben mensen tegen Doutzen. Ik wed dat gezeik komt omdat Carice er 'normaler' uitziet dan zo'n schoonheid, en daardoor meer bereikbaar.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef jpjedi het volgende:
Caricepuik wijf in vele facetten.
Als die Fries haar bek open trekt heb ik gegeten en gedronkenEn ook totaal geen inhoud..
over smaak valt niet te twisten, maar wat TS beweertquote:Op woensdag 30 december 2009 20:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Meningen verschillen, er zijn zoveel mensen- waaronder ik- die er niks aan vinden. Ik snap dat gezeik tegen de TS niet zo, en zijn vriendin ziet er ook gewoon goed uit.
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:52 schreef Underwatertaker. het volgende:
Geen tieten, geen heupen, lijkbleek, een irritante muizensnuit en dito stoicijnse uitgerekte kloteharses![]()
"Nederlandse films zijn hoerig." "Als je een boek leest, weet je waarom." "Doe alsof je me kent."quote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Doe vooral alsof je ook maar enig idee van mij hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef Kalekoppenniettestoppen het volgende:
Met der puntige knieën! Bah.
Er zijn zoveel verfilmingen die niet exact zoals het boek zijn, alsof daar niet omheen te werken valt.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
"Nederlandse films zijn hoerig." "Als je een boek leest, weet je waarom." "Doe alsof je me kent."
Kwaliteitsdiscussie.
Haha, nou je het zegt!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik zit te wachten totdat hij omvalt, ben ik de enige?
Doutzen is een engel.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef jpjedi het volgende:
Caricepuik wijf in vele facetten.
Als die Fries haar bek open trekt heb ik gegeten en gedronkenEn ook totaal geen inhoud..
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
Topic moet gered worden!
__
TS in de tuin:![]()
[ afbeelding ]
Eens.quote:
Oh kom op zeg, als seks een enorme rol speelt in een boek zou het nogal bullshit zijn als dit niet zo was in de film. Dat doet afbreuk aan het boek.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er zijn zoveel verfilmingen die niet exact zoals het boek zijn, alsof daar niet omheen te werken valt.
O noes, een seksscene in een film.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er zijn zoveel verfilmingen die niet exact zoals het boek zijn, alsof daar niet omheen te werken valt.
Het gaat niet om seks, er zijn veel momenten waarop onfunctioneel naakt te zien is. Alsof het een reet boeit of op dat moment wel of geen kleding aan is. Maarja je moet ergens slecht acteerwerk mee compenseren natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, als seks een enorme rol speelt in een boek zou het nogal bullshit zijn als dit niet zo was in de film. Dat doet afbreuk aan het boek.
Je moet beter leren lezen, het gaat me om de hoeveelheid onfunctioneel naakt.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:12 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
O noes, een seksscene in een film.
Je bent gewoon een beetje preuts, dus?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het gaat niet om seks, er zijn veel momenten waarop onfunctioneel naakt te zien is. Alsof het een reet boeit of op dat moment wel of geen kleding aan is. Maarja je moet ergens slecht acteerwerk mee compenseren natuurlijk.
Waarom zou iets zo puurs en elementair als naakt zijn een functie moeten hebben? Naakt is juist de basis, kleren hebben de functie.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je moet beter leren lezen, het gaat me om de hoeveelheid onfunctioneel naakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |