van de kleuterschooljuffen en meesters... En van papa en mama.... Vond mezelf heul zielig die dagquote:Op woensdag 30 december 2009 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat moest? Van wie? Van Art Garfunkel?
Zijn de camera's weer vastgelopen?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:50 schreef TUFKAL het volgende:
De camera's hebben ook pauze? Er is maar één shot...
Je hoeft het maar te roepen, en daar is er alweer eenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Bout- en schuifelnummers.
Ik woon in Alkmaar en ik heb een hekel aan de muziek van Borsato en Joling.. Joling woonde zelfs een paar straten verderop. Dus je doet 't toch echt zelfquote:Op woensdag 30 december 2009 18:53 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mwah ik heb Zeeuwse connecties dus ik ben vast niet helemaal eerlijk
Over scheermesjes gesproken: ik zag dat Amanda Lear dit jaar voor het eerst niet in de lijst staat.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, een pak-een-scheermesje-en-snij-je-in-je-polsen-plaat
Joling is dan ook het allerergste wat je kan overkomen.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik woon in Alkmaar en ik heb een hekel aan de muziek van Borsato en Joling.. Joling woonde zelfs een paar straten verderop. Dus je doet 't toch echt zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |