Als hij sterft zal dat minimaal 60 platen opleveren waarvan de complete top10 uiteraard Marco is.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:36 schreef cafca het volgende:
Is Marco Borsato ook dood? Hij staat zo vaak in de top 2000........
Ben bang dat dat juist een averechts effect zal hebbenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kan hij niet gewoon met de vut gaan ofzo, en dan langzaam aan verdwijnen uit het collectieve geheugen van al die overijverigstemmende huisvrouwen?
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:38 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als hij sterft zal dat minimaal 60 platen opleveren waarvan de complete top10 uiteraard Marco is.
Ach, bij 3FM is ie het ook gewendquote:Op woensdag 30 december 2009 18:39 schreef TUFKAL het volgende:
Ja Rob als je bij radio2 wil werken, moet je ook zulke baggerplaten draaien.
desnoods zorg ik er zelf voorquote:
Ik blijf poepen dit uurquote:Op woensdag 30 december 2009 18:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die top 2000 is wel goed voor jouw stoelgang he?!
ik heb als knijn op een versierde wagen moeten zitten... ONtiegelijke regenbuien gehad... Dus toen was ik knijnmoe... En waterschapsheuvel vond ik gemeen zielig.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:29 schreef cafca het volgende:
Dit was het begin van het einde voor Bruce..... Genesis
Ik zorg er altijd voor dat ik een MP3-speler in de buurt heb. Volgens mij ben ik de grootste addict van deze reeks...quote:
Dat moest? Van wie? Van Art Garfunkel?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb als knijn op een versierde wagen moeten zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |