Dan zou ik tegen Gemser zeggen dat 'ie fijn in een boom kan gaan zitten.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de vraag is of het mag van Gemser.
Groenewold was anders in de TP ook niet briljant de laatste keer.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat ze eerder groenewold voor de 3 en ploegenachtervolging meenemen dan voorhuis voor de 5
Het is dat ie niet terug kan maar anders zou die hem zelf ook rijdenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan zou ik tegen Gemser zeggen dat 'ie fijn in een boom kan gaan zitten.
Als de komende vorstperiode tot een elfstedentoch leidt, is het over een week of 2 a 3, dan zit je dus een maandje voor de spelen, dat is dan al niet te doen lijkt me.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet als die (vlak) voor of tijdens de Spelen valt.
Hij is dan wel een Fries, maar zo gek in z'n hoofd zal hij toch niet zijn?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ook van Kramer kan ik me voorstellen dat als er een Elfstedentocht, hij die dan gaat rijden. Zelfs als het ten koste gaat van de OS.
En groenewold zit niet bij haar in de ploeg?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:27 schreef Wilskracht het volgende:
Ook een optie om Van Deutekom mee te nemen voor de ploegenachtervolging.
Wust heeft dan ook iemand van haar ploeg die met haar kan trainen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:28 schreef franklop het volgende:
[..]
En groenewold zit niet bij haar in de ploeg?
TP: Wust, De Vries, Valkenburg, Voorhuis. Lijkt me een prima ploeg.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:30 schreef Barca het volgende:
DAMES
Geplaatst Olympische Spelen:
1) Wüst (1500m+3000m)
2) Gerritsen (500m+1000m+1500m)
3) Van Riessen (500m+1000m+1500m)
4) Boer (500m+1000m+1500m)
5) Valkenburg (3000m)
6) Timmer/Oenema (AKT II, 500m)
7) Timmer/Bruintjes/Wust (AKT II, 1000m)
8) Nr.1 5000m woensdag* =====>>> Elma de Vries
9) Nr.2 5000m woensdag* =====>>> Jorien Voorhuis
10) Aanwijsplek Ploegenachtervolging
Dat zijn voor de plekken 1 t/m 9 dus 8 of 9 (afhankelijk van okt 2) verschillende namen. Alle kans dus voor Jorien. Maar, wie voor de ploegenachtervolging?
Tuurlijk (hij zal hem zelf ook nog willen rijden denk ik), maar hij zit daar in een andere functie.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Gemser weet wel wat het is om em te rijden
Dan wil ik nog zien of ze Voorhuis meenemen of dat ze groenewold inzettenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
TP: Wust, De Vries, Valkenburg, Voorhuis. Lijkt me een prima ploeg.
Mij ook. Dus Groenewold en Van Deutekom wat mij betreft niet mee. Ook niet omdat Valkenburg en Voorhuis beiden 2e werden op een individuele afstand. En, dat moet beloond worden. Bij een trialsysteem ben je dan gewoon geplaatst.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
TP: Wust, De Vries, Valkenburg, Voorhuis. Lijkt me een prima ploeg.
Maar Groenewold verwacht ik niet in staat om een vorm te halen waarmee zij voor de ploeg van een grotere waarde kan zijn dan Voorhuis. Daarbij, Voorhuis won op de 5km van Valkenburg. Dus heeft zij in mijn ogen meer recht op deelname aan de 5km dan Valkenburg.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan wil ik nog zien of ze Voorhuis meenemen of dat ze groenewold inzetten
mar aardige ploeg, mits allemaal in vorm. Brons wel maximaal haalbare denk ik of met geluk zilver.
Maar dat is sowieso het geval (dat zilver het max. haalbare lijkt), dat is ongeacht welke ploeg er precies start.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan wil ik nog zien of ze Voorhuis meenemen of dat ze groenewold inzetten
mar aardige ploeg, mits allemaal in vorm. Brons wel maximaal haalbare denk ik of met geluk zilver.
Tsjah, dan heb ik liever dat ze mensen meenemen die goed zijn, dan Van Deutekom/Groenewold meenemen in de hoop dat ze eventueel over 1,5 maand goed zijn (ook al heb je meer aan die twee als ze wél goed zijn)quote:Op woensdag 30 december 2009 18:34 schreef Wombcat het volgende:
Volgens de heren/dame bij de NOS moeten Van Deutekom én Groenewold mee voor de TP.
Ik ook. Volgens mij ben je echt aan het gokken als je Van Deutekom en Groenewold gaat meenemen naar de TP.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:36 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Tsjah, dan heb ik liever dat ze mensen meenemen die goed zijn, dan Van Deutekom/Groenewold meenemen in de hoop dat ze eventueel over 1,5 maand goed zijn (ook al heb je meer aan die twee als ze wél goed zijn)
de dames-tak schijnt te gaan verdwijnen...quote:Op woensdag 30 december 2009 18:37 schreef marcodej het volgende:
Tijd dat de bakens verzet gaan worden bij TVM na dit seizoen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 18:38 schreef franklop het volgende:
[..]
de dames-tak schijnt te gaan verdwijnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |