De interviews met Voorhuis zijn anders best leukquote:Op woensdag 30 december 2009 17:57 schreef MiLalaa het volgende:
hmm, jammer, ik vind Valkenburg veel leuker dan Voorhuis
Hij gaf aan dat hij tussen de 6 en 8 km te hard moest werken. Dat was niet het schema, maar de daadwerkelijke situatie. Hij had toen gezien de werkelijke achterstand van 2 seconden na 6km nog hoop. Maar, de achterstand liep op naar 3 seconden na 8km.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het ging over zijn schema, dat waarschijnlijk aflopend was.
Nee, 3.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:58 schreef Barca het volgende:
Hm ... 4 vrouwen op de 3km hè? \
YouTube?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:00 schreef Oidale het volgende:
[..]
De interviews met Voorhuis zijn anders best leuk
niet vreemd, vrouwen zijn op dit moment gewoon pure armoedequote:Op woensdag 30 december 2009 18:03 schreef marcodej het volgende:
Toch vreemd dat ik de 10km de mooiste afstand van allemaal vind, maar het niet op kan brengen om naar een 5km voor vrouwen te kijken.
Ja, dat dacht ik ook. Waarschijnlijk was het de adrenaline, maar hij gaf de hele tijd antwoorden op vragen die niet gesteld waren.quote:Cursusje mediatraining dan maar voor Van der Kieft?
Dat wordt dan De Vries neem ik aan. Na Wüst en Valkenburg.quote:
Ziet er goed uit iddquote:Op woensdag 30 december 2009 18:10 schreef MiLalaa het volgende:
de Vries ziet er beter uit dan tijdens de 3km. Hupje
Pff, word je nou nooit moe van jezelf...quote:Op woensdag 30 december 2009 18:12 schreef Barca het volgende:
Geen spelen voor Voorhuis? Ook niet als ze 2e wordt achter De Vries? Ik begreep net van wel door de opmerking van Bart. Had Bart het dan fout of snappen Herbie en co het weer eens niet? Of moet Voorhuis een okt 2 rijden tegen bijv. de nummer 3?
De druk staat er dan ook niet op...quote:Op woensdag 30 december 2009 18:10 schreef MiLalaa het volgende:
de Vries ziet er beter uit dan tijdens de 3km. Hupje
Nee, Word jij wel eens moe van jezelf dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:14 schreef Oidale het volgende:
[..]
Pff, word je nou nooit moe van jezelf...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |