Want? De snelste gaat nu gewoon lijkt me.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:24 schreef Montov het volgende:
Blokhuijsen gaat sneller dan Verheijen rijden. Dat zal nog wat discussie geven als Blokhuijsen uiteindelijk de snelste is.
Nou ja, bij AKT1 was hij bijna 7 seconde sneller dan Blokhuijsen, en dan wordt hij nu verslagen omdat De Vries (helemaal nergens) en Verweij (ik verwacht ook geen bedreiging) er niet waren...quote:Op maandag 25 januari 2010 11:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want? De snelste gaat nu gewoon lijkt me.
Tsja, dat is inderdaad wel lullig. Hij wordt waarschijnlijk het enige slachtoffer van de regels. Aan de andere kant, als hij echt goed was had hij ze hier gewoon ook moeten verslaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:29 schreef Montov het volgende:
[..]
Nou ja, bij AKT1 was hij bijna 7 seconde sneller dan Blokhuijsen, en dan wordt hij nu verslagen omdat De Vries (helemaal nergens) en Verweij (ik verwacht ook geen bedreiging) er niet waren...
Dat zou echt sneu en triest zijn, hoewel ik Blokhuijsen helemaal niet verkeerd vind voor de 5km en de persuit.
Regels waren inderdaad gaar.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, dat is inderdaad wel lullig. Hij wordt waarschijnlijk het enige slachtoffer van de regels. Aan de andere kant, als hij echt goed was had hij ze hier gewoon ook moeten verslaan.
waar vindt je de tussentijden?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:39 schreef Montov het volgende:
De slotrondes van Verheijen waren verschrikkelijk. Hij reed gemiddeld 30.5 in het midden, en dat liep op naar 31.2, 32.3 en slotronde 33.2
Blokhuijsen kon het redelijk vlak houden.
Alleen de vraag of Blokhuijsen een stabiele factor is, die zal aardig zijn ballen er af getraind hebben om er hier te staan. Maar goed dat geldt net zo voor de andere deelnemers aan dit AKT-2.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:49 schreef TheArt het volgende:
Als iemand Verheijen er uit rijdt, dan Blokhuijsen maar gelukkig. Op de TP vind ik hem beter dan Verheijen en hij reed ook op AKT1, terwijl hij ziek was. Dan vind ik het wel terecht dat hij, nu hij weer fit is, ook zijn kans krijgt.
Zet die TP gewoon uit het hoofd. Het is maar een bij-nummer. Het zou belachelijk zijn als dat mee speelt in de overwegingen van de KNSB. Iemand die beter is op een individuele afstand moet gewoon gaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:49 schreef TheArt het volgende:
Als iemand Verheijen er uit rijdt, dan Blokhuijsen maar gelukkig. Op de TP vind ik hem beter dan Verheijen en hij reed ook op AKT1, terwijl hij ziek was. Dan vind ik het wel terecht dat hij, nu hij weer fit is, ook zijn kans krijgt.
Nou ja, de omstandigheden zijn in Heerenveen nu extreem zwaar. Wordt dus moeilijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ah dus al bekend.
Verweij zijn PR is 6:24. Gereden in Berlijn.... zou misschien nog kunnen
Waar wel gewoon een gouden medaille mee is te winnen...quote:Op maandag 25 januari 2010 11:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zet die TP gewoon uit het hoofd. Het is maar een bij-nummer.
Andere omstandigheden, deze omstandigheden duiden op een tijd van boven de 6:30 voor Verweij.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ah dus al bekend.
Verweij zijn PR is 6:24. Gereden in Berlijn.... zou misschien nog kunnen
Hoezo uit het hoofd? Voor de TP valt ook een gouden medaille te winnen, net als voor elke individuele afstand. En Blokhuijsen heeft op het beslissende moment bewezen beter te zijn individueel dan Verheijen, dus hij gaat. En dat blijkt nou ook nog eens een voordeel te zijn voor de ploegenachtervolging.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zet die TP gewoon uit het hoofd. Het is maar een bij-nummer. Het zou belachelijk zijn als dat mee speelt in de overwegingen van de KNSB. Iemand die beter is op een individuele afstand moet gewoon gaan.
Tegelijkertijd is het gaar dat Verweij en Olde Heuvel dezelfde bescherming genieten als Verheijen. Daar had meer gradatie in moeten zitten. Denk ook niet dat Olde Heuvel hier nog onder gaat. Die was tijdens het EK nog zwakjes. Als Verwij uit zijn slof gaat schieten dan is hij op zo'n jonge leeftijd al erg pienter geweest... als...
Er valt niet zoveel uit de kast te trekken, KNSB zit ook niet te wachten op rechtszaken. TVM zakt collectief door het ijs en als mijn droom echt voorspellend is dan zal het voor Kramer ook tegenvallen in Vancouver.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:04 schreef Klopkoek het volgende:
TVM is zo machtig dat het me niet zou verbazen als ze alles uit de kast gaan trekken hoewel ze met Groenewold al veel mazzel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |