Ik denk het ook, helaas.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:22 schreef Ericr het volgende:
39,41 is ook niet veel soeps natuurlijk maar een tijd boven de 40 geeft weinig hoop dat het voor Vancouver nog goed komt. Zal op de 1.000m toch een gebrek aan snelheid worden vrees ik.
Dat zeker, wel hopen dat ze beter in vorm komt. Ook al kan je misschien van zo'n race als deze weinig zeggen qua tijden.quote:
Zelfde voor Bruintjes hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:40 schreef Oidale het volgende:
Wordt Carl Verheijen toch wel een beetje gestrafd met start in Rit 1.
En toen maakte Bruintjes 2 valse starts....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:39 schreef TheArt het volgende:
Dames 1.000 meter / 11.00 - 13.00 uur.
Als Marianne Timmer niet start, wordt er geen AKTII gehouden voor de 1.000 meter dames.
Alle ritten worden solo gereden met start in de binnenbaan.
Rit 1: Natasja Bruintjes
Rit 2: Marianne Timmer
Rit 3: Ireen Wüst
Het is dan ook niet gezegd dat ze deze vorm ook zou hebben op de spelen. Integendeel, maar goed, niet gekwalificeerd is niet gekwalificeerd. Oenema heeft overigens ook niet veel te zoeken op de spelen, maar die heeft haar plek nu gewoon verdiend.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:37 schreef golfer het volgende:
Jammer voor Timmer, maar in deze vorm heeft ze niets te zoeken op de OS.
Jahaa .... Oenema.quote:OS 2010 - AKT II: Oenema troeft Timmer af op 500 meter
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 22-jan-2010 12:02
Door Nando Boers
Thijsje Oenema staat op 16 februari aan de start van de 500 meter op de Olympische Spelen in Vancouver. De 21-jarige rijdster uit Joure klopte Marianne Timmer (foto) vrijdag in de tweede en laatste ronde van het olympische kwalificatietoernooi.
Oenema versloeg de drievoudig olympisch kampioene in beide heats. In de eerste omloop was het verschil al bijna een seconde: 39,41 om 40,29. De 35-jarige Timmer hield de schade drie kwartier later enigszins beperkt: 39,66 om 40,36.
Annette Gerritsen, Laurine van Riessen en Margot Boer kwalificeerden zich eind december al voor de 500 meter van Vancouver. Timmer, die exact tien weken geleden haar hielbeen brak, heeft nog één kans op een vierde olympisch optreden. Maandag strijdt ze, eveneens in Heerenveen, met Ireen Wüst en Natasja Bruintjes, om een startbewijs op de 1000 meter.
'Ga er als een nieuweling in'
Jac Orie, de coach van Timmer, is teleurgesteld: “Je weet wat je in huis hebt, dat maakt het extra zuur. Het is ontzettend zonde. Als ze zich toch normaal had kunnen voorbereiden…Ze moet heel veel beter worden voor maandag. Maar misschien presteren die andere rijdsters wel onder de maat. Marianne is zo raar. Dat genezingsproces is echt absurd gegaan. Op die tweede 500 meter opent ze alweer 0,1 seconde sneller dan op de eerste 500 meter. Best griezelig.”
Timmer vertelt dat haar enkel nog niet stabiel voelde. “Ik ga er maandag weer als een nieuweling in. Het was niet verkeerd, als je ziet hoe ik er tien weken geleden aan toe was. De wedstrijd kwam alleen te vroeg.”
Idd nog weinig van te zeggen.... maar ik ben er bang voorquote:Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef Montov het volgende:
Carl Verheijen: 6:27.95
Ouch..
Het zijn wel zware omstandigheden met een luchtdruk van boven de 1030
http://twitter.com/robbertderijkquote:Op maandag 25 januari 2010 11:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd nog weinig van te zeggen.... maar ik ben er bang voor, In dat geval zou Verheijen wel enorm genaaid zijn door de regels.
Waar haal je die tijden vandaan trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |