wat bedoel je met toekomstig?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat vinden vrouwen toch heel stoer zon toekomstige crimineel.

Nja hij geeft zelf aan dat hij het nog niet is, maar zie een goede toekomst voor hem in het verschietquote:Op woensdag 30 december 2009 20:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat bedoel je met toekomstig?

wou je zeggen dat je er meer hebtquote:

Nee maar ik heb wel ergens een boete voor te hard rijdenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wou je zeggen dat je er meer hebt

Ik krijg ze allemaal voor scheitdingen hoor, het is niet diefstal/inbraak en dat soort dingen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nja hij geeft zelf aan dat hij het nog niet is, maar zie een goede toekomst voor hem in het verschiet.

Hairmetalquote:Op woensdag 30 december 2009 19:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat haar van die gasten

piepertquote:Op woensdag 30 december 2009 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pffffffffffff, een uur rondjes rijden is zwaaaaaaaar, maar lekker

Je hebt een rotonde bezet?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pffffffffffff, een uur rondjes rijden is zwaaaaaaaar, maar lekker

met genoeg drank achter de kiezen is ook dat wel leukquote:Op woensdag 30 december 2009 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik deed m'n oordopjes uit bij jan smit
wát een kutmuziek is dat

Onmogelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 21:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
met genoeg drank achter de kiezen is ook dat wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |