heb je haar al gebeld/gesmst?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben best boos
We hadden afgesproken om kwart over 6, dus ik was er netjes om 7 over 6... Heb er tot half 7 gestaan, maar ze kwam niet opdagen
Ja, geen reactiequote:Op woensdag 30 december 2009 18:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
heb je haar al gebeld/gesmst?
ik voel je verdriet man, als je wil uithuilen, ga je gangquote:
Ach, het slaat gewoon nergens op. Kan heel goed met haar enzo, maar dit is gewoon een kutstreekquote:Op woensdag 30 december 2009 18:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik voel je verdriet man, als je wil uithuilen, ga je gang
Tijd/locatie had je wel goed?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, het slaat gewoon nergens op. Kan heel goed met haar enzo, maar dit is gewoon een kutstreek
Zeker weten. Kwart over 6 naast het politiebureau aan de grote straatquote:Op woensdag 30 december 2009 18:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Tijd/locatie had je wel goed?
't Is niet zo dat de wereld vergaat hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Mdrop het volgende:
Ehm... P0wned ofzoiets.
Ow sorry dat kende je al ... Klote man, succes!
Jaja die ken ik ookquote:Op woensdag 30 december 2009 19:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Is niet zo dat de wereld vergaat hoor
We gingen gewoon zwemmen?
Ehhhh?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jaja die ken ik ook, snorkelen kan ze goed?
Edit; Ze hebben je plectrum ook direct gejat?
Had jij geen topic moeten openen?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:01 schreef Mdrop het volgende:
Ehm... P0wned ofzoiets.
Ow sorry dat kende je al ... Klote man, succes!
ZOEPN!quote:
Ik durf dat nooit , niet goed voor mn ego...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Had jij geen topic moeten openen?
Lijkt me toch .quote:Op woensdag 30 december 2009 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet iemand of het toegestaan is te schaatsen met oordopjes van de mp3 speler in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |