Seizoen 4, aflevering 4quote:Op woensdag 30 december 2009 22:30 schreef bambino het volgende:
[..]
lol funny
Heb alle seizoenen hier liggen maar ben em nog niet tegengekomen
Wel een aanradertjequote:Op woensdag 30 december 2009 22:33 schreef bambino het volgende:
O lol, ik ben bij seizoen 4 afl 1
Maar heb al 1,5 maand niet meer gekeken
Hoezo? De meest recente aflevering van South Park is 2 maand oudquote:Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef Redbaron het volgende:
southpark is verleden tijd
Simpsons daarentegen
Het probleem is dat de goede nummers van vroeger nooit meer voorbij komen. Dat is eeuwig zonde.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:29 schreef Redbaron het volgende:
hoeft van mij niet allemaal rock tussen te zitten, maar die tmf generatie van tegenwoordig kent de echte muziek niet..
Michael had leuke nrs maar echt niet alles was goed vind ik
Ik heb helaas een box import dus in sleeves en zonder nl subsquote:Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bij southpark ben ik bij S13E10![]()
Maar oke wel met nl ondertiteling
Je vergeet Family Guyquote:Op woensdag 30 december 2009 22:37 schreef bambino het volgende:
Vind bijna alles van Comedy Central wel lachuh.
Scrubs, that 70 show, south park, simpsons, entourage, weeds, hustle
hij was idd wel een goede entertainer, was geen fan van m als persoon.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het probleem is dat de goede nummers van vroeger nooit meer voorbij komen. Dat is eeuwig zonde.
Michael is mijn idool, als persoon, als zanger, als entertainer. Hij was de beste
Ik wou het net postenquote:
Wtf, heb je echt al die series op dvd?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:40 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik wou het net posten
American dad ook nog
Ik moest ff in de kast kijken welke ik nou nog miste
Heb namelijk alles van dat lijstje of al in huis, of nog in bestelling, maar die gast in hong kong verstuurd mijn 2e deel maar niet
Ik wil Family Guy ook! Is gewoon niet te krijgen in NL winkels... Wel gaaf dat je ze allemaal hebtquote:Op woensdag 30 december 2009 22:40 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik wou het net posten
American dad ook nog
Ik moest ff in de kast kijken welke ik nou nog miste
Heb namelijk alles van dat lijstje of al in huis, of nog in bestelling, maar die gast in hong kong verstuurd mijn 2e deel maar niet
Jupquote:Op woensdag 30 december 2009 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wtf, heb je echt al die series op dvd?
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:44 schreef bambino het volgende:
[..]
Jup
Entourage 1-5
Hustle 1-3
American Dad 1-3 (of 4 not sure)
Simpsons 1-12 (not in bestelling)
Family guy 1-7
Scrubs 1-8 (bestelling)
Dexter 1-3
That 70 show 1-8 (bestelling)
South park 1-12
Weeds weet niet hoeveel 3 of 4
En had charmed 1-8 besteld maar die kon hij niet meer krijgendus krijg (ALS ik het nog krijg) 2 keer entourage 1-5 daarvoor die ik dan weer doorverkoop op marktplaats.
Ben van plan om er een handeltje mee te beginnen, echt zo fucking goedkoop bij die gast en best goede kwaliteit
Liegbeest.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sorry, ik hou niet van spammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |