Ik ken juist zo min mogelijk uit de tegenwoordige Top 40quote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ken best veel, maar ben wel iemand die alleen de top 40 elke week kent enzo.
Heel veel oude nummers ken ik alleen van me ma of van de reclames

60/70/80/90.. Overal zit goeie shit bijquote:Op woensdag 30 december 2009 22:18 schreef Redbaron het volgende:
idd top40 is niet echt goed, soms wel leuke nrs maar liever 60/70/80er jaren

Klopt. Alleen Beyonce en Mika vind ik echt goed. Maar daar houd t wel zo'n beetje mee op.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken juist zo min mogelijk uit de tegenwoordige Top 40
¾ ervan vind ik gewoon totaal kut.

Mja, er zit naar mijn mening standaard te weinig echte rock tussen. Gewoon omdat die kraagjes en breezersletjes dat niet leuk vindenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Alleen Beyonce en Mika vind ik echt goed. Maar daar houd t wel zo'n beetje mee op.
Michael is the best

quote:
quote:

youtube linkquote:Op woensdag 30 december 2009 22:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit liedje doet me denken aan Kenny
Die wordt in een aflevering wereldberoemd als zanger met dit nummer

quote:Op woensdag 30 december 2009 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Alleen Beyonce en Mika vind ik echt goed. Maar daar houd t wel zo'n beetje mee op.
Michael is the best

Toen zag die er nog normaal uitquote:

Mijn nichtje heeft vandaag een zoontje gekregen en Mika genoemd.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Michael is the best

Gefeliquote:Op woensdag 30 december 2009 22:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft vandaag een zoontje gekregen en Mika genoemd.

lol funnyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |