dat is prima hoor! Jij gaat voor wat mij betreftquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:30 schreef Saffier het volgende:
Ik heb een PM gestuurd Huup, ik wacht even op antwoord en dub er dan over. Gaat het niet door dan laat ik het weten
ja ik was ook verliefd, maar Dana en laarsjes blijkt een slechte combiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:18 schreef huuphuup het volgende:
alleen als saffier geen interesse heeft, ik wil niet in haar vaarwater zitten![]()
kan die draagdoek ook met een maat 42/44 ticoo? Ik ben nog steeds op zoek naar een geweven doek voor lief's nichtje nmlk.
Bla die paarse laarsjeswat een leukerds!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opmeten hoeft niet hoor, ik waag het er wel op voor die 2 euro. Linde heeft nu maat 92 en dan kan dat jurkje hopelijk deze zomer aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:13 schreef YPPY het volgende:
Stiemie, dat jurkje van villa happ valt meer richting 104 dan naar 92 denk ik, ik kan het opmeten als je wilt.
Vicky ik zag je reactie nu net pasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb er nog wel eentje, een roze van de V&D
wat is een sack 'n seat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:17 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een sack 'n seat. TEAB. Excl. verzendkosten.
Kleur is limegroen en hij is van prenatal huismerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |