ik heb nog wel interesse als er iets naar mijn smaak tussen zitquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:35 schreef YPPY het volgende:
Iemand interesse in meisjeskleren maat 86/92 of is dat te groot voor de meute hier?
Ik kan het zien, zie alleen geen maten? Toch welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:50 schreef YPPY het volgende:
Wil iemand proberen of ik het goed gedaan heb? Het zijn echt heel veel foto's, dus ik heb geprobeerd zoiets te maken als bix vaak heeft.
Broekjes en rokjes
quote:rechts
spijkerbroekje maat
98, niet te koop,
hoort helemaal niet op
de foto te staan
Jawel joh aan de linkerkant grijs kolommetjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:51 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik kan het zien, zie alleen geen maten?
Succes! Ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:53 schreef YPPY het volgende:
Whahoe!Dan ga ik nu nog 800 foto's maken.
Ja, zag het ook, 1 seconde nadat ik het gepost hadquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jawel joh aan de linkerkant grijs kolommetje
aahw cutiequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:38 schreef Ssserpente het volgende:
Bla, broekje is leuk!![]()
[ afbeelding ]
't Was wasdag gister...
Die had ze aan en heb ik uit laten doen om 2 korte broekjes te passen (die kan ze komende zomer nog aan) en daarna is hij gewoon bij de stapel gekomen. Ze was behoorlijk in paniek toen we hem eerst niet terug konden vinden.quote:
Hmm das nou jammer!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die van elin dus ook, maar dat gaat niet passen , er zit voering in he. en volgens mij mag je er dan wel een cm bij op tellen..
wil je die beige voor mij op de foto pleurenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb trouwens eventueel nog 2 paar laarsjes in de aanbieding. 1 paar paarse, maat 20 en 1 paar beige met een bontkraagje maat 86 (volgens mij is dat ook maat 20 dan)
Dana houd laarsjes niet aan dus de paarse zijn 2 keer gedragen en de beige nooit, bij interesse zet ik ze wel even op de foto
ga ik vanavond voor je doen zodra ik thuis benquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wil je die beige voor mij op de foto pleuren?
ik heb er nog wel eentje, een roze van de V&Dquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:31 schreef Stiemie het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een winterslaapzakje met (afritsbare) mouwen. Lengte/maat 70 cm.
Niet te dun, maar hoeft ook niet superdik.
Hema heeft hier alleen nog maar slaapzakjes zonder mouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |