fuck me, weer gemistquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:33 schreef RobinOok het volgende:
Nu (of okay, over 5 minuten) in de herhaling op Belgie 2.
Joh...vit toch niet altijd zoquote:Op donderdag 30 december 2010 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Een prachtige docu idd, wat een drama, wat een vakmanschap. Kom daar maar eens om bij de nederlandse banketbakker met zijn blikappels in de flappen en de taart, zijn afdekgelei met abrikozensmaak en zijn banketbakkersspijs
Als er wat meer mensen kritisch zouden zijn, zou er niet zo beflikkerd worden. Je ziet hetzelfde maar al te vaak in de Horeca, ongeschoold personeel dat prefab opwarmt.quote:Op donderdag 30 december 2010 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Joh...vit toch niet altijd zoHet is toch een wereld van verschil qua niveau? Denk je nou serieus dat elke banketbakker in Frankrijk zo werkt?
Idd, ze doen dingen waarvan je denkt dat het eigenlijk onmogelijk is met iets eenvoudigs als suiker.quote:
Dat was het zeker ook bij een aantal van hen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:23 schreef SnuggLe het volgende:
Nou....liefde voor het vak...het lijkt ook deels wel een obsessie.
Django Reinhardtquote:Op donderdag 31 december 2009 01:27 schreef golfer het volgende:
Mooie docu. Maar wat een irritante klotemuziek.
Bedankt voor de tip, deze wordt opgenomen. Vorig jaar heb ik een stukje gezien, fascinerend.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:10 schreef emss het volgende:
En vanavond weer! Ik heb 'm nog niet gezien, dus ik zit er klaar voor zometeen!
De OP is uit 30 Dec 2009quote:Op maandag 2 januari 2012 13:12 schreef The_Hives het volgende:
is die docu nieuw of een aantal jaren oud? Denk dat ik een jaar of 2 geleden ook zo'n docu heb gezien waarbij het suikerwerk kapot ging (niet dat het anders nooit voorkomt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |