Ik denk dat ik veel mensen een plezier doe als wij nu een biertje gaan drinken en dit topic verlatenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:00 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon al een tijdje klaar mee. Maar heb het wel leuk gehad hier! Dank aan het gezellige topic!
![]()
Gaan we nog wel een biertje drinken Rookert?
Heb je ook zo naar je Amerikaanse vrouwtje gezwaaid?quote:
Oftwel.....heb JIJ al gemaild naar dat grietje ???quote:
Psst dit is allemaal verklaarbaar het is namelijk de klb.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik begrijp best waarom lingerie/naakt een plaats heeft op de kunstacademie, het verband tussen de kunstacademie en een faptopic zie ik persoonlijk dan weer niet. Als het je om de 'kunst' te doen was geweest dan had je wel gepost in Fotografie. Maar hey, blijf vooral kinderachtig doorzeuren. Ik heb het hier wel mee gehad.
Ik wou even kwijt dat er een aantal users zijn die niet comform de norm posten. Waaronder jij, waarde rookert.quote:
Beffen is vies.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:29 schreef damsco het volgende:
Die chick is kanker lekker. Gewoon contact houden, kan altijd handig zijn. Global citizen jeweetz. En
Rockabella; je bent echt een lelijk mormelGa lekker je vriendinnetje tussen haar benen verwennen ofzo, aftandse pot
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:58 schreef super-gabber het volgende:
En toen was ze op facebook:D, See al the haters later!
Serieus. Er is geen moment in je opgekomen om haar nummer te vragen?!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:52 schreef super-gabber het volgende:
Vlieg je terug vanuit New york naar Nederland wat al niet leuk is omdat je daar wil blijven. En dan stap je in het vliegtuig loop je naar je stoel blijk je naast een bloedmooie chick te zitten en is je dag opeens een heel stuk leuker, begint dus allemaal met een beetje verlegen stil er naast zitten, maar na een tijdje heb je toch de moet verzameld om tegen der gaan praten, blijkt ze dus ernstig geintresseerd in jou, verder een super leuke vlucht gehad enzoEn dan nu mijn klacht, de kans dat je zo iemand ooit nog ziet is 0 % en dat is kut
Verdraaid amice, een heikel punt stip je daar aanquote:Op maandag 4 januari 2010 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wou even kwijt dat er een aantal users zijn die niet comform de norm posten. Waaronder jij, waarde rookert.
quote:
Info danquote:Op maandag 4 januari 2010 16:58 schreef super-gabber het volgende:
En toen was ze op facebook:D, See al the haters later!
En dan, even een belletje naar New York?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:06 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Serieus. Er is geen moment in je opgekomen om haar nummer te vragen?!
En zij dus ook niet...
Ja, jullie vinden elkaar vast héél leuk.
Tja, als je gierig bent is dat nogal een probleem ja...quote:Op maandag 4 januari 2010 17:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
En dan, even een belletje naar New York?
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:16 schreef tennisracket het volgende:
Ik heb hier het hele weekend al willen postenOf in ieder geval sinds de topicwending.
TS - faalt, je had haar moeten vangen met een Pokéball
Rockabella, Als je posts zo kut zijn, wil ik je posts wel geven
Dat wisten we al, ik ben de schok nog niet te boven na het zien van z'n hyves.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:29 schreef thomaster het volgende:
Dit is TS http://www.facebook.com/profile.php?id=1514447703
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |