ongekend wat een bullcrap.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:22 schreef SonyTRV420E het volgende:
[..]
De koppen van een DVD speler van 30 euro geeft hetzelfde kwaliteit als een DVD speler van 5000 euro.
Het gaat uiteindelijk om de codecs, en de goedkopere hebben vaker DivX support.
Ik niet.quote:
Ja ga meteen 1 halen.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:29 schreef L3IPO het volgende:
Omdat mijn DVD speler gister kapot is gegaan
Held. Ik vroeg me af waar je was.quote:
Afzetter.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Je kan die van mij kopen voor 500 euro
Heb je 2 controlers !
Goed idee! Één iemand maakt het topic 'Ik heb trek in' en vervolgens post de ander in een biefstuk. Ik denk dat het dan wel mag van de modjes.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:49 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Held. Ik vroeg me af waar je was.
Zin in een samenzwering voor het "ik heb trek in biefstuk"-topic?
Het is een kwestie van een serie nullen en eentjes uitlezen. Puur digitaal. Daar kan echt niet veel bij mis gaan, bij goedkopere modellen ook niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ongekend wat een bullcrap.
de koppen oftewel lasers, zijn er wel in verschillende klasses en prijsklasse's en kwaliteit, maar goed ik ga niet eens in discussie met iemand die denkt alle te weten maar in feite echt helemaal niks weet_!
ja klopt alle lasers zijn eender, je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 21:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is een kwestie van een serie nullen en eentjes uitlezen. Puur digitaal. Daar kan echt niet veel bij mis gaan, bij goedkopere modellen ook niet.
Een optisch schijfje is digitaal. Het is 0 of 1 en niets anders. Dat uitlezen is uitermate simpel. De ene laser kan dat echt niet beter dan de andere.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja klopt alle lasers zijn eender, je hebt helemaal gelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |