abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76258405
BJ, met al dat kolven vond ik de 'kolfbustier' wel een uitkomst. Het ziet er niet uit, maar het is wel erg handig want dan heb je je handen vrij tijdens het kolven. Misschien heb jij er ook wat aan
Van www.prettymum.nl:
"Deze kolfbustier maakt het mogelijk om handenvrij te kolven. Dus een boekje lezen, je nagels lakken, de baby aaien, computeren terwijl je kolft, het kan.
Het ontwerp is verbluffend eenvoudig, de bustier trek je nl. (eventueel over je geopende voedingsbeha) aan en sluit met een ritsje midden voor.
Schuif de borstschilden door de openingen, pak nu je boek en kolven maar!

Driekus wat ben jij snel! Xeentje heeft nog nooit een poging gedaan tot omrollen. Die ligt het liefst gelukkig te zijn op haar rug onder de mobiel. Ben wel benieuwd wanneer ze pogingen gaat ondernemen.

Lijnloos ik had je nog niet gezien hier, nog gefeliciteerd met Minke! Ik vind Minke een hele mooie naam.

Sproetje ik kan me zo goed voorstellen dat het je verdrietig maakt. Lijkt me ook echt niet leuk. Wil ze ook niet niet tegen je bovenbenen aan zitten, met haar hoofd tegen je knieen zeg maar?

Xeentje is eindelijk beter! Het heeft 3 weken geduurd, maar sinds eergisteravond 7 uur heeft ze geen diarree meer gehad. En vanmorgen wel weer een vertrouwd poepfeest in haar luier. Ik ben zo blij dat het eindelijk over is, ik was op een gegeven moment gewoon bang dat het nooit meer over zou gaan.
pi_76258582
quote:
Xeentje is eindelijk beter! Het heeft 3 weken geduurd, maar sinds eergisteravond 7 uur heeft ze geen diarree meer gehad. En vanmorgen wel weer een vertrouwd poepfeest in haar luier. Ik ben zo blij dat het eindelijk over is, ik was op een gegeven moment gewoon bang dat het nooit meer over zou gaan.
Jaaa!! Wat goed! Eindelijk.

Eventjes snel ik heb verder niet bijgelezen.
De vervangende huisarts nam ons serieus en heeft ons doorverwezen naar de kinderarts. Daar wilden ze eerst een afsrpaak op 6 februari maken maar de huisarts had al aangegeven dat wanneer de afspraak niet binnen nu en 2 weken gemaakt kon worden we hem op moesten bellen. Toen we dat aangaven konden we volgende week maandag direct om 9 uur terecht! De huisarts verwachtte wel dat we medicijnen kunnen krijgen maar hij wilde niet het gras voor de voeten van de kinderarts wegmaaien.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_76258619
Twinkly hoe ging het vanmorgen bij de huisarts?
Ik vind het zo rot voor je. Het is al zo moeilijk om je kindje zo ontroostbaar te zien, en als je dan ook nog een partner hebt die het niet trekt, moet je je daar ook nog een keer zorgen over maken. Enorm zwaar moet het voor je zijn.
pi_76258755
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:18 schreef Twinkly het volgende:

Eventjes snel ik heb verder niet bijgelezen.
De vervangende huisarts nam ons serieus en heeft ons doorverwezen naar de kinderarts. Daar wilden ze eerst een afsrpaak op 6 februari maken maar de huisarts had al aangegeven dat wanneer de afspraak niet binnen nu en 2 weken gemaakt kon worden we hem op moesten bellen. Toen we dat aangaven konden we volgende week maandag direct om 9 uur terecht! De huisarts verwachtte wel dat we medicijnen kunnen krijgen maar hij wilde niet het gras voor de voeten van de kinderarts wegmaaien.
Wat ontzettend fijn dat het al maandag kan! Hopelijk gaat het vanaf maandag heel snel heel goed met je kleine ventje
pi_76259791
oh Twinkly wat ontzettend fijn dat je nu wel serieus genomen bent! Hopelijk slaan de medicijnen snel en goed aan bij Niels.

Xenia wat fijn!! wat zul je opgelucht zijn!
Lekker van genieten die poepluiers
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76260582
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:45 schreef huuphuup het volgende:

Xenia wat fijn!! wat zul je opgelucht zijn!
Lekker van genieten die poepluiers
Zeker weten
Ik heb de afgelopen weken vaak aan je gedacht. En vooral aan het contrast dat er was tussen ons. Jij die maar zat te hopen op een poepluier en ik die maar zat te hopen op een keer geen poepluier.
pi_76260666
Xenia, jaaaahhh eindelijk is ze beter. Jeetje wat heeft dat lang geduurd zeg...
Twinkly, maandag hehe eindelijk.

En werkt de fok wet ook anders om??!! Mijn meisje heeft zonet 10 hele minuten bij me gelegen!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  donderdag 31 december 2009 @ 13:07:44 #58
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76260715
Haai allemaal! Wat fijn om de mooie berichten van Xenia en Twinkly te lezen, superfijn dames! Ben blij voor jullie

Lijnloos, jullie ook een goede jaarwisseling, en knuffel je dat mooie kind van je voor me?

BJ, jammer dat het niet meer lukt aan de borst, maar qat niet is, is niet he? Komt goed meis

Ik had bijgelezen, maar ik ben de rest kwijt, sorry

En het is raar, maar waar: ik lig op dit moment in de verloskamer waar Stef is geboren en heb hem er net voor de tweede keer aangelegd Leg in het andere topic wel uit waarom.. Overigens heeft Stef al de hele nacht en de hele ochtend niet gepoept, alleen een paar keer een 'wind met consumptie' zeg maar, dat mag toch? Hij ratelt wel aan één stuk door, maar echt poepen, ho maar.. o_o
3!
  donderdag 31 december 2009 @ 13:08:32 #59
95408 Incantrix
pi_76260749
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:06 schreef sproet-je het volgende:
Xenia, jaaaahhh eindelijk is ze beter. Jeetje wat heeft dat lang geduurd zeg...
Twinkly, maandag hehe eindelijk.

En werkt de fok wet ook anders om??!! Mijn meisje heeft zonet 10 hele minuten bij me gelegen!!

Wat fijn zeg
3!
pi_76261247
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:13 schreef Xenia het volgende:
..
Lijnloos ik had je nog niet gezien hier, nog gefeliciteerd met Minke! Ik vind Minke een hele mooie naam.
..
Ook hoi! En bedankt hoor...
Maar wat fijn dat Xeentje beter is zeg! Heb het niet helemaal meegekregen maar 3 weken diarree klinkt niet tof, zeker niet bij zo'n klein meidje... bah, maar goed dat het voorbij is. Lekker weer genieten met je kleine menske
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:18 schreef Twinkly het volgende:
..
Top! Wat fijn dat hij jullie wel serieus nam, en dat je dus gewoon wel je verhaal kwijt kon en hij het begreep. Hopelijk dat de kinderarts nou ook nog zo goed meewerkt en dan heb je snel je oude Niels weer terug en kunnen jullie weer gaan genieten met zijn 3-tjes!
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:07 schreef Incantrix het volgende:
..
Lijnloos, jullie ook een goede jaarwisseling, en knuffel je dat mooie kind van je voor me?
..
En het is raar, maar waar: ik lig op dit moment in de verloskamer waar Stef is geboren en heb hem er net voor de tweede keer aangelegd Leg in het andere topic wel uit waarom.. Overigens heeft Stef al de hele nacht en de hele ochtend niet gepoept, alleen een paar keer een 'wind met consumptie' zeg maar, dat mag toch? Hij ratelt wel aan één stuk door, maar echt poepen, ho maar.. o_o
Doe jij Stef dan een dikke pakkerd! Lekker menneke van je.
En uhm, huh? Ga je gewoon nog een keer bevallen of zo? hihi

Oh en ik vond het best spannend vanochtend/vandaag alleen thuis met Minke, maar eigenlijk doet ze het echt voorbeeldig. Heerlijk aan het pruttelen in de box nu en odnertussen knapt ze wat uiltjes en daarstraks ook lekker met zijn 2-tjes liggen knuffelen op de bank met de top2000 op de achtergron. Het is echt een heerlijk mensje...
pi_76264307
Jaaaa wat goed Twinkly!!!! Gelukkig dus ook snel in het ziekenhuis terecht!

En Xeentje is gewoon weer beter! Nu lekker gezond blijven en gaan groeien hoor meiske
pi_76264999
Twinkly fijn dat jullie serieus genomen worden en zo snel terecht kunnen!

Xeentje is beter jippie! Heb zo vaak aan jullie gedacht en gehoopt dat het snel over zou gaan!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76265101
Oh en Esmee sliep vannacht gewoon weer door van 20.30 tot 8.30 Hebben we ook wel even nodig die extra slaap want haar anders zo lieve zusje is verandert in een terror-peuterpuber
pi_76265316
dames even snel via de telefoon want ik ben al onderweg naar feest 1 van vandaag. Niet helemaal bijgelezen maar wel gezien dat xeentje beter is! Het jaar waarin we (weer) mama werden is al bijna voorbij. Ik wens iedereen een leuke en gezellige jaarwisseling en hoop dat ieders wensen voor 't nieuwe jaar uitkomen. Tot volgend jaar!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_76265982
, die handenvrije kolf. Zie mezelf al zitten op m'n werk (werk bij een uitzendbureau): "Goedemiddag! Wat voor werk zoek je? "

pi_76266094
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:13 schreef Ssserpente het volgende:
, die handenvrije kolf. Zie mezelf al zitten op m'n werk (werk bij een uitzendbureau): "Goedemiddag! Wat voor werk zoek je? "

[ afbeelding ]

jij bent ook een lekker wijf ook hè knurft hahaha

Maar zo'n handenvrije kolf leek me eerst ook wel wat tot ik erbij stilstond dat ik een handkolf heb en dan schiet je er nog weinig mee op
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76266105
Ssserpente!

Mefke (en alle anderen natuurlijk) ook allemaal een heel gelukkig 2010 dat voor iedereen hopelijk veel liefde, geluk en gezondheid brengt!
pi_76266645
Meiden, ik wil jullie en jullie gezinnen een heel fijn 2010 toewensen

Hier gaat alles echt super, Roy is serieus een totaal andere baby geworden
vrolijk blij, brabbelend genietend ontdekkend, ontwikkelend (draaid heerlijk in de rondte en probeerd nu serieus te tijgeren)
Kortom wij zijn heel gelukkig en blij, en Roy ook
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_76266920
Wat fijn, Bar! Kan het zijn dat ik Roy afgelopen maandag in de Prénatal in Goes zag?
pi_76267006
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:36 schreef Ssserpente het volgende:
Wat fijn, Bar! Kan het zijn dat ik Roy afgelopen maandag in de Prénatal in Goes zag?
Ja dat kan heel goed zelfs

Ik was werken en Roy was daar samen met zijn papa, zijn oom zijn tante en zijn neef
pi_76267131
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:38 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Ja dat kan heel goed zelfs

Ik was werken en Roy was daar samen met zijn papa, zijn oom zijn tante en zijn neef
En is je vriend/man groot, kaal en heeft ie een bril?
pi_76268100
Xeentje weer beter, wat fijn!

En Roy zo'n ander kind geworden, goed om te lezen!

Iedereen een goede jaarwisseling gewenst en op naar 2010
Fake it till you make it...
pi_76268386
Oh Bar wat een prachtig nieuws om het neiuwe jaar mee in te gaan Fijn dat je nu nog meer van je kleine mannetje kan genieten!
pi_76270070
jeeeeeuj voor Xeentje en Twinkly

en @trix; hmmmm wordt toch wel nieuwsgierig wat jij in de verloskamer doet

@Xenia; bedankt voor de tip over dat kolfbustier.. maar ik heb maar een enkelzijdige kolf en red me er zo wel prima mee.. kan met 1 hand typen als ik kolf... en ik kolf vrij regelmatig gewoon bij de tv met een dvdtje erin....

vriendlief was lekker vroeg thuis en doet nu lekker een dutje en ons meisje ligt ook nog boven. Gaan vanavond de jaarwisseling vieren bij mijn zus (en familie).

Ik wil jullie ook allemaal een ontzettend goed 2010 wensen!!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76270324
Heb niet bijgelezen, zit bij mn schoonmoeder... dus geen tijd

Vandaag terug gekomen van Jamie's eerste vakantie. Het was heerlijk. We waren met nog een stel zij hebben een dochter van bijna 16 maanden. Zij hield Jamie scherp in de gaten, als hij een schone luier kreeg moest haar pop er ook eentje. Als jamie begon te brullen, deed zij hem na. En na 1 dag zei ze z'n naam op haar manier "Memie"

Nog een lange wandeling gemaakt door de sneeuw, ruim 2 uur. Heerlijk, maar ik heb nu ontzettende last van mn bekken... merk dat ik er nog steeds niet ben.

Hij lacht nu ook ontzettend veel, heerlijk is dat. Net had oma hem de fles gegeven en hem verschoont. Hij zat tot halverwege zn rug onder de stront. Toen ze dat had geregeld kotste hij haar nog helemaal onder... en hij moest daar toch om lachen en zn moeder stiekem ook
pi_76271409
Haha martine
Waar zijn jullie geweest?

Twinkly, fijn dat de ha jullie serieus nam.
Nog ff paar dgn afzien.

Verder iedereen alvast een goede jaarwisseling gewenst, wij gaan ff eten enrichting vrienden, blijven daar ws ook slapen als het goed gaat met tijn.
pi_76271862
De kleine Xenia is beter! En fijn dat jullie zo snel terecht kunnen, Twinky. Hopelijk gaat het volgende gesprek weer zo goed.

Even uitzoeken wat er met Icantrix is.

- Lang verhaal toch maar weggehaald, want de situatie is onvergelijkbaar. -

[ Bericht 15% gewijzigd door Claudia_x op 31-12-2009 17:54:32 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_76273323
Xenia wat ontzettend fijn dat ze weer beter is! Dat is nog eens goed het nieuwe jaar ingaan

En voor Twinkly ook goed nieuws! Gelukkig ben je serieus genomen en is de afspraak ook al snel. Ik hoop dat de kinderarts jullie goed kan helpen.

Lijnloos wat gezellig

Ssserpente

Bar wat klink je heerlijk! Ik word er helemaal blij van

Martine wat heb je daar een lolbroek

Ik poste net in het andere topic dat Emma de laatste 2 voedingen meer dan 2 uur ertussen heeft gelaten! Dat heeft ze nog niet eerder gedaan. Ik hoop echt dat ze dat vannacht ook gaat doen en dat het niet per ongeluk is geweest *insert duimendraaismiley*
  donderdag 31 december 2009 @ 18:55:38 #79
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_76274151
Even jompelen voor Xeentje en Niels! En ook voor Roy! Zo gaan we goed het nieuwe jaar in!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_76274315
Hier gaat het allemaal erg goed. Senna is een blije baby, erg gezellig om erbij te hebben. Ze rolt nu heel gemakkelijk van haar rug naar haar buik, maar omgedraaid heeft ze nog niet helemaal door. Ze weet wel precies waar haar eten vandaan moet komen en als ik haar op schoot heb en ze wil drinken, dan gaat ze met haar handjes en gezicht richting mijn borst Verder is ze ineens heel erg knuffelig, heel schattig, maar ik heb wel de krassen in mijn gezicht staan (nageltjes inmiddels geknipt): ze pakt met beide handjes mijn gezicht vast en stort zich met open mond op mijn wang, kin, kaak, mond of neus en maakt daar een heel lief 'hmmmm' geluidje bij

Nog 3 weken, dan is ze officieel geen klein babietje meer
pi_76274873
Miss_sly, dat knagen op je kin enzo doet Iris ook
pi_76275648
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:41 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

En is je vriend/man groot, kaal en heeft ie een bril?
groot check
kaal hmmmm check
bril niet te missen check

u gaat door voor de volgeautomatiserende borstkolf
pi_76276989
Fijn dat het zo goed gaat nu Bar! Wat heerlijk
Miss face-chewing rules!

Mijn meisje heeft ontdekt dat ze niet alleen een stem én een volumeknop heeft maar dat ze met haar stem ook hoger en lager kan gaan. Er komen echt hilarische geluiden uit de box op t moment lijkt ze soms nog het meest op een cavia
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76277243
Bar, fijn dat het zoveel beter gaat nu! Goed begin van het nieuwe jaar dan dus!

Nijna, Iris dus ook van die natte maar liefdevolle knuffels

ow ja, huup, dat heeft Senna ook ineens door. Hilarisch wat voor geluidjes ze ineens maakt, ook als ze moet huilen komt er soms ineens zo een hoog aanstellerig gilletje doorheen, heerlijk
pi_76277271
Maar knagen op Sophie (de giraf) is hier ook een hit. Poot in je mond (het liefst zelfs 2) en dan knagen. En dan hoor je een soort gekwaak, net een stel kikkers... ;-).
En brommen ofzo doet Iris ook, brommen is niet helemaal de goede omschrijving, maar een soort laag geluid wat het midden houdt tussen hoesten/lachen en ....?

Sly, die natte knuffels zijn inderdaad in. En als ze je vingers te pakken krijgt moeten die ook afgekloven worden. Knaagdiertje. Ik moet ook wel lachen hoor om al die kreetjes (laatst oefende ze ze 's nachts, dat was wat minder...)

Vandaag trouwens ook voor Iris een kweeksetje opgehaald bij de huisarts, we gaan toch even kijken of zij niet ook last heeft van die parasiet net als grote zus (die er inmiddels hopelijk vanaf is) want ze heeft toch wat andere ontlasting dan eerder... dus we mogen weer scheppen... (toch wel lekker als ze nog in de luiers zitten, moet er niet aan denken om het uit de pot te moeten vissen)
  vrijdag 1 januari 2010 @ 09:19:07 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_76286364
Gelukkig nieuwjaar enzo
Jochem heeft geen last gehad van de knallen, wel kon hij niet slapen van het dobbelspelletje wat we speelden
Vanochtend had hij weer groene poep, gelukkig is het niet constant, maar ik baal er wel een beetje van

Xeentje beter

Twinkly
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 1 januari 2010 @ 10:00:33 #87
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_76286512
Allemaal een gelukkig nieuwjaar gewenst
Volgend jaar..... zijn onze baby's geen baby's meer

Maarrrrrr.... dreumesjes zijn ook leuk hoor
.... met gevoel voor drama....
pi_76286784
Gelukkig Nieuwjaar!!

Wij zijn gewoon gaan slapen, hihi, om 23.15 sliep Niels en hij is niet wakker geworden van het vuurwerk Wij wel

Wij genieten ook heel veel van Niels hoor! Even een copy-paste van een deel van onze blog:

"Begin december ontdekte Niels dat hij een tong heeft, die ging toen telkens in-uit-in-uit-in-uit en dat is nog steeds een grote hit. Een week later ontdekte hij dat zijn handjes open en dicht kunnen en dat hij er mee kan friemelen over mama's borst. En je kunt je knuistjes ook naar je mondje brengen en er op sabbelen. En nu heeft hij ontdekt dat hij duimpjes heeft. Zijn mondje gaat open en zijn tongetje komt eruit en zijn duimpje wordt naar zijn mondje gebracht terwijl zijn andere duimpje in zijn oor terecht komt! Nu nog leren erop te sabbelen.

Het is altijd heel gezellig om Niels een schone luier te geven, hij laat zijn nieuwe truukjes zien, lacht en zegt "AAH" als antwoord op ons geklets.

Niels heeft zijn eerste Eerste Kerstdag in de draagdoek gevierd. Maar er werd niet eens melk geserveerd, toen ging hij maar slapen. En dan zetten die gekke ouders je een kroontje op!!

Met Tweede Kerstdag zijn we gaan wandelen. Niels vond al dat gehobbel over de sneeuw best leuk. A. vond het wat minder, die was blij dat ze een kinderwagen vast had, wat een geglibber!"
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_76287427
hahaha Niels als aardbei en dat shirt op de eerste foto wil ik ook voor Wolf, eerstvolgende keer in de Hema neem ik hem mee

Hebben de babytjes hier nog wat van het vuurwerk gemerkt?

Wolf niet hoor,die deed dit terwijl er een 1000klapper in de straat afging foto van 0.00 uur

we hadden hem gister, was hij precies 3 weken, even laten wegen op het CB inloopuurtje 4100 gram is hij nu.
En laten kijken naar die ''kies'', de mevrouw dacht dat het geen kiesje/tand was maar een cyste
nou ik heb nog nooit een cyste gezien met opkomende witte (niet weg te vegen) HARDE puntjes, maar in januari moeten we toch voor het eerst echt naar het CB dus laat ik gewoon nog een keer kijken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_76287468
quote:
Op donderdag 31 december 2009 19:01 schreef miss_sly het volgende:
Verder is ze ineens heel erg knuffelig, heel schattig, maar ik heb wel de krassen in mijn gezicht staan (nageltjes inmiddels geknipt): ze pakt met beide handjes mijn gezicht vast en stort zich met open mond op mijn wang, kin, kaak, mond of neus en maakt daar een heel lief 'hmmmm' geluidje bij

Nog 3 weken, dan is ze officieel geen klein babietje meer
aah wat schetig
Wolf hapt ook naar mijn neus met wijdopen mond
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_76287664
Gelukkig Nieuwjaar allemaal

Wolf een kies?? Jeumig das vlot!

Xeentje weer beter

Miss wat klinkt dat héérlijk gezellig met Senna

En ook nog een voor Roy en Niels

Dat jullie allemaal maar een heerlijk jaar mogen hebben met jullie kleintjes

Oeh, en mijlpaal hier, Timo is alweer 5 maanden vandaag
pi_76288625
Gelukkig nieuwjaar allemaal

Kijk die Wolf daar nou liggen slapen om 12 uur

En aardbei Niels Natuurlijk geniet je ook van dat lekkere mannetje Twinkly!

Kersjes inderdaad op 31 december 2010 zijn onze babies gewoon al dreumesjes. Ik zei gisteren nog tegen mijn vriend dat we vorig jaar op 31 december nog niet eens wisten dat Esmee eraan kwam (eerste positieve test op 10 januari 2009) en dat we nu al niet meer weten hoe het zonder haar was

Esmee ging er gisteren om 20.30 uur in en ze heeft dwars door alles heengeslapen tot vanmorgen 8.30 uur Klein slaapkopje!
pi_76288928
jeumig timo alweer vijf maanden wat gaat het hard!

Niels menneke die bovenste foto is echt om te smelten zeg! (en wat een mooie doek! ik vind het zo jammer dat paars me niet staat)

wolf mooi mannetje
Heeft hij geen last van die cyste dan als het idd een cyste is? Misschien even langs de HA voor de zekerheid?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76289245
Oh Wolf misschien toch geen kies.. Ik zou dan ook voor de zekerheid maar even langs de huisarts gaan als ze denkt dat het misschien een cyste is?...

Stiemie lekker zeg dat ze zo goed geslapen heeft
pi_76289663
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Emma kwam om 23.59 en heeft vervolgens een uur gedronken. Mooi uitgerekend toch
Stiemie wat een luxe nacht
Poppejans een cyste? Ben benieuwd wat de CB-arts ervan zegt. Is het niet 'gewoon' een stukje kaakbot wat je ziet? Of groeit het ook naar je idee? Nou ja, zolang Wolf er maar geen last van heeft toch
pi_76289867
Haha Wup, goed geregeld!

Timo, gefeliciteerd! Hoe is het mogelijk zeg. 't Gaat zo snel.

Mooie mannekes!

Kan een cyste dan geen kwaad? Toch maar even in de gaten houden idd.
quote:
Op donderdag 31 december 2009 19:50 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

groot check
kaal hmmmm check
bril niet te missen check

u gaat door voor de volgeautomatiserende borstkolf
Haha, veel haar zit er niet meer op, toch? En idd een grote donkere bril.

Zo leuk dat ik m herkende! Ik wierp een blik in de kinderwagen (of een maxicosi of iets dergelijks op een onderstel), zag die donkere ogen en het eerste wat ik dacht was: dát is Roy! Jou zag ik niet, dus heb de man achter de kinderwagen maar goed in me opgenomen. Ben zelfs met m'n afgerekende sullen nog een rondje rond de winkel gelopen, tot achterdocht van de verkoopster. Ze waren idd met een clubje.
pi_76290828
Ten eerste voor iedereen de beste wensen voor 2010! Dat we maar veel plezier mogen beleven aan onze lieve babietjes! Verder hoop ik voor iedereeen op een jaar in goede gezondheid.

Twinkly wat fijn dat je al zo snel terecht kan! En dat je eindelijk serieus bent genomen!
De erkenning he, dat is al zoveel waard!

Wolf dus geen kies maar een cyste....klinkt zowat hetzelfde.
Ik weet nog dat Meike op een gegeven moment van die witte punten in haar kaak had, en dat waren toen keratinepareltjes...klinkt mooi en duur, maar uiteindelijk niet rijk van geworden
Wat vervelend dat hij even niet zo lekker in zijn vel zit. Ik duim voor betere tijden.

Lars (en meike ook) heeft lekker doorgeslapen met oud en nieuw!
Heerlijk!
Zelfs uitgeslapen vanmorgen tot 8.00 uur
De laatste dagen meldt hij zich steeds wat eerder (5.15 uur....6.00 uur....) met poep...
Geen handige poeptijd!
Vooral omdat hij daarna de eerste anderhalf uur niet meer wil slapen.

Gister heb ik voor het eerst de korreltjes er zonder kokhalzend vriendje in gekregen.
Ik had hem in de wipstoel gezet, theelepeltje met korrels + melk, in het mondje gedaan, meteen daarna mijn pink erin.....sabbel sabbel sabbel, en toen de fles erachteraan.
Ben benieuwd of het een lucky shot was, zometeen weer een nieuwe ronde.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 1 januari 2010 @ 15:30:14 #98
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76292710
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 13:50 schreef Ssserpente het volgende:
Haha Wup, goed geregeld!

Timo, gefeliciteerd! Hoe is het mogelijk zeg. 't Gaat zo snel.

Mooie mannekes!

Kan een cyste dan geen kwaad? Toch maar even in de gaten houden idd.
[..]

Haha, veel haar zit er niet meer op, toch? En idd een grote donkere bril.

Zo leuk dat ik m herkende! Ik wierp een blik in de kinderwagen (of een maxicosi of iets dergelijks op een onderstel), zag die donkere ogen en het eerste wat ik dacht was: dát is Roy! Jou zag ik niet, dus heb de man achter de kinderwagen maar goed in me opgenomen. Ben zelfs met m'n afgerekende sullen nog een rondje rond de winkel gelopen, tot achterdocht van de verkoopster. Ze waren idd met een clubje.
volgende keer maar gewoon hoi zeggen hoor
Zal zo wel even snel nog een foto van vader en zoon maken.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 20:08:14 #99
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76301099
hallo dames;
niet bijgelezen; maar wil iedereen het beste wensen voor 2010 en natuurlijk ook voor de kleintjes..

en Evie had net 2 minuten voor 12 de fles leeg gisteravond
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 1 januari 2010 @ 20:19:10 #100
95408 Incantrix
pi_76301406
Haai!! Ook van mij nog even de beste wensen lieve dames! Maak er een mooi jaar van met jullie gezinnen allemaal

Twinkly, het is niet al te verbazingwekkend, maarehm, dat shirtje heeft Stef ook Je hebt niet toevallig ook het AC-DC-shirtje van de H&M voor Niels? Dan moeten we echt even duo-foto's gaan posten in het fototopic Het staat hem overigens geweldig, en wat kijkt hij lief op die foto! En dat kroontje, whaha! Geweldig

Nijna, die giraffe, die lijkt me eigenlijk ook wel leuk! Da's dus een grote hit bij jullie? En ik las dat het beter gaat, ik ben blij voor je

BJ, ik denk dat je het al wel hebt gelezen enzo En haha, wat een timing van Evie!

Claudia, nu maak je me wel nieuwsgierig, ik was te laat met lezen.. MijnPM-box staat open hoor!

Karin, wat fijn dat de korrels er op die manier zo makkelijk in gingen Ik hoop dat het geen one time thing was en dat dit de oplossing is voor je probleem

Poppejans, ieks, een cyste? Ik hoop het niet hoor, dat lijkt me toch niet fijn enzo.. En Wolf, wat ben je toch mooi

Ook hier een kleine vent die dwars door alle 12-uur-commotie is geslapen, echt heel schattig. Hij heeft ons vanochtend nog uit laten slapen ook, wat een ventje is het toch ook.. Mijn poppie
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')