quote:Xeentje is eindelijk beter!Het heeft 3 weken geduurd, maar sinds eergisteravond 7 uur heeft ze geen diarree meer gehad. En vanmorgen wel weer een vertrouwd poepfeest in haar luier. Ik ben zo blij dat het eindelijk over is, ik was op een gegeven moment gewoon bang dat het nooit meer over zou gaan.
Wat ontzettend fijn dat het al maandag kan!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:18 schreef Twinkly het volgende:
Eventjes snel ik heb verder niet bijgelezen.
De vervangende huisarts nam ons serieus en heeft ons doorverwezen naar de kinderarts. Daar wilden ze eerst een afsrpaak op 6 februari maken maar de huisarts had al aangegeven dat wanneer de afspraak niet binnen nu en 2 weken gemaakt kon worden we hem op moesten bellen. Toen we dat aangaven konden we volgende week maandag direct om 9 uur terecht!De huisarts verwachtte wel dat we medicijnen kunnen krijgen maar hij wilde niet het gras voor de voeten van de kinderarts wegmaaien.
Zeker wetenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:45 schreef huuphuup het volgende:
Xenia wat fijn!!![]()
wat zul je opgelucht zijn!
Lekker van genieten die poepluiers
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:06 schreef sproet-je het volgende:
Xenia, jaaaahhh eindelijk is ze beter. Jeetje wat heeft dat lang geduurd zeg...
Twinkly, maandag hehe eindelijk.
En werkt de fok wet ook anders om??!! Mijn meisje heeft zonet 10 hele minuten bij me gelegen!!
Ook hoi! En bedankt hoor...quote:Op donderdag 31 december 2009 12:13 schreef Xenia het volgende:
..
Lijnloos ik had je nog niet gezien hier, nog gefeliciteerd met Minke! Ik vind Minke een hele mooie naam.
..
Xeentje is eindelijk beter!Het heeft 3 weken geduurd, maar sinds eergisteravond 7 uur heeft ze geen diarree meer gehad. En vanmorgen wel weer een vertrouwd poepfeest in haar luier. Ik ben zo blij dat het eindelijk over is, ik was op een gegeven moment gewoon bang dat het nooit meer over zou gaan.
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:18 schreef Twinkly het volgende:
..
De vervangende huisarts nam ons serieus en heeft ons doorverwezen naar de kinderarts. Daar wilden ze eerst een afsrpaak op 6 februari maken maar de huisarts had al aangegeven dat wanneer de afspraak niet binnen nu en 2 weken gemaakt kon worden we hem op moesten bellen. Toen we dat aangaven konden we volgende week maandag direct om 9 uur terecht!De huisarts verwachtte wel dat we medicijnen kunnen krijgen maar hij wilde niet het gras voor de voeten van de kinderarts wegmaaien.
Doe jij Stef dan een dikke pakkerd! Lekker menneke van je.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:07 schreef Incantrix het volgende:
..
Lijnloos, jullie ook een goede jaarwisseling, en knuffel je dat mooie kind van je voor me?
..
En het is raar, maar waar: ik lig op dit moment in de verloskamer waar Stef is geboren en heb hem er net voor de tweede keer aangelegdLeg in het andere topic wel uit waarom.. Overigens heeft Stef al de hele nacht en de hele ochtend niet gepoept, alleen een paar keer een 'wind met consumptie' zeg maar, dat mag toch? Hij ratelt wel aan één stuk door, maar echt poepen, ho maar.. o_o
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:13 schreef Ssserpente het volgende:
, die handenvrije kolf. Zie mezelf al zitten op m'n werk (werk bij een uitzendbureau): "Goedemiddag! Wat voor werk zoek je?
"
[ afbeelding ]
Ja dat kan heel goed zelfsquote:Op donderdag 31 december 2009 15:36 schreef Ssserpente het volgende:
Wat fijn, Bar! Kan het zijn dat ik Roy afgelopen maandag in de Prénatal in Goes zag?
En is je vriend/man groot, kaal en heeft ie een bril?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:38 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ja dat kan heel goed zelfs
Ik was werken en Roy was daar samen met zijn papa, zijn oom zijn tante en zijn neef
groot checkquote:Op donderdag 31 december 2009 15:41 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
En is je vriend/man groot, kaal en heeft ie een bril?
aah wat schetigquote:Op donderdag 31 december 2009 19:01 schreef miss_sly het volgende:
Verder is ze ineens heel erg knuffelig, heel schattig, maar ik heb wel de krassen in mijn gezicht staan (nageltjes inmiddels geknipt): ze pakt met beide handjes mijn gezicht vast en stort zich met open mond op mijn wang, kin, kaak, mond of neus en maakt daar een heel lief 'hmmmm' geluidje bij
Nog 3 weken, dan is ze officieel geen klein babietje meer
Haha, veel haar zit er niet meer op, toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:50 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
groot check
kaal hmmmm check
bril niet te missen check![]()
u gaat door voor de volgeautomatiserende borstkolf
volgende keer maar gewoon hoi zeggen hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:50 schreef Ssserpente het volgende:
Haha Wup, goed geregeld!![]()
Timo, gefeliciteerd! Hoe is het mogelijk zeg. 't Gaat zo snel.![]()
Mooie mannekes!![]()
Kan een cyste dan geen kwaad? Toch maar even in de gaten houden idd.![]()
[..]
Haha, veel haar zit er niet meer op, toch?En idd een grote donkere bril.
![]()
Zo leuk dat ik m herkende! Ik wierp een blik in de kinderwagen (of een maxicosi of iets dergelijks op een onderstel), zag die donkere ogen en het eerste wat ik dacht was: dát is Roy!Jou zag ik niet, dus heb de man achter de kinderwagen maar goed in me opgenomen.
Ben zelfs met m'n afgerekende sullen nog een rondje rond de winkel gelopen, tot achterdocht van de verkoopster.
Ze waren idd met een clubje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |