abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 januari 2010 @ 09:53:46 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76389829
Asy, waarom bewaar je ze niet voor de zekerheid? In heb ze hier ook nog liggen uit de blije doos.
  maandag 4 januari 2010 @ 09:54:59 #227
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76389859
Mefke, heel veel succes vandaag
pi_76389885
Hier ook goedemorgen

Jair had weer een goede nacht, behalve rond 05:00, toen had hij een volle luier (poep en plas), en daarna was het nog een heel gedoe voordat hij *eindelijk* ging slapen... en nu ligt meneer al ruim vijf kwartier ochtendslaapje te doen

Vanmiddag naar het CB, ben benieuwd hoe het dit keer zal zijn de ervaring zijn "gemengd" op z'n best gezegd
  maandag 4 januari 2010 @ 09:58:56 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_76389986
Oh, het confrontatie/consternatie bureau komt zo hier langs voor kennismaking
pi_76390106
Meimeltje nog van harte gefeliciteerd met Dyon! En welkom hier ook

Mefke succes vandaag met werken!

En Martine ook alweer bijna beginnen.. Alvast succes ook.

Incantrix Timo is ook bepaald geen fan van neusspray. Hopelijk is Stef snel van zn verkoudheid af!

Timo is ook verkouden en ik dus gelijk weer in de stress. Hij vergeet nog zo vaak zn hoofd opzij te draaien als hij zich verslikt of als erslijm vast zit in zn keel.. En nu met al dat vastzittende slijm moet ik hem regelmatig omhoog/voorover houden zodat hij het slijm uit zn keel krijgt, zelf blijft hij gewoon liggen wachten zonder adem te halen tot het vanzelf weggaat of zo?
pi_76390319
Wat fijn dat Xeentje weer beter is

Het lijkt er op dat Jamie geluisterd heeft naar zn mama. Hij werd vanmorgen uit zich zelf wakker om half 6... dus hup schone luier en een fles er in. Om iets over 6en lag hij weer in zn bedje... en zn mama natuurlijk ook Rond half 9 werd hij weer huilend wakker... pak ik hem op, begint hij te hoesten en spuugt zo zn halve fles eruit. Dus hup onder de douche. Konden we gelijk de nieuwe aankleedtafel testen, die mn lief heeft gemaakt in de badkamer... werkt prima
pi_76392112
Mogguh
Ik heb hier m'n eerste dag alleen Vakantie van vriend zit er nu echt op. Het is wel goud waard hoor, die 6 weken dat hij vrij was. Mocht er over een aantal jaar een tweede baby komen, dan graag weer!
En het gaat ook gewoon hartstikke goed tot nu toe Ik heb al de hele weekendwas kunnen wegvouwen, ben zelf opgefrist, heb gekolfd, Emma is in bad geweest en ligt nu lekker te drinken. Lekker ochtendje zo!
Straks even de doek omknopen en naar het winkelcentrum, want ik heb vannacht met m'n duffe kop het open potje infacol uit m'n handen laten vallen... in bed
pi_76392350
Goeiemorgen!

Fijn dat Xeentje beter is! Die is lang ziek geweest zeg!

Mefke, fijne 1e werkdag vandaag, ik hoop dat je het wat trekken kan!

Chan, lastig dat Timo verkouden is, vooral omdat je er dan zoveel alerter bij moet zijn..

Wup, ook jij de 1e dag alleen! Ik ook, J is na 2 weken ook weer aan het werk

Hier heb ik een probleempje.. Rienk wil niet in de box of naast me op de bank liggen, die wil alleen maar bij je zitten en dan het liefst omhoog. Zit hem iets dwars dan? Dat hij pijn heeft als hij ligt? Of issie gewoon verwend omdat zn memmie hem niet kan laten huilen? Want nu slaapt ie een soortvan in mijn armen, maar o wee als ik hem neerleg. Dan is het brullen.
Ik kan hem in zn bed ook alleen wegleggen als hij echt slaapt. Half slapend of wakker is gewoon heel hard huilen.. Iemand tips?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 4 januari 2010 @ 11:36:10 #234
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76392621
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:27 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!

Chan, lastig dat Timo verkouden is, vooral omdat je er dan zoveel alerter bij moet zijn..

Hier heb ik een probleempje.. Rienk wil niet in de box of naast me op de bank liggen, die wil alleen maar bij je zitten en dan het liefst omhoog. Zit hem iets dwars dan? Dat hij pijn heeft als hij ligt? Of issie gewoon verwend omdat zn memmie hem niet kan laten huilen? Want nu slaapt ie een soortvan in mijn armen, maar o wee als ik hem neerleg. Dan is het brullen.
Ik kan hem in zn bed ook alleen wegleggen als hij echt slaapt. Half slapend of wakker is gewoon heel hard huilen.. Iemand tips?
wil hij wel half rechtop in het voedingskussen? of in de wipper?
dan kan je stellen dat hij niet plat wil. anders heeft hij "gewoon" huidhonger.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76392702
Hmm, Vlindur lastig, hier (nog) geen last van, dus heb ook niet echt tips voor je... sorrys. Maar wel een voor jullie.

Een dikke voor alle verkouden beebjes... kan ook niet prettig zijn als je nog zo klein bent. Hopelijk gaat het snel over.

Hier is net ook een mevrouw van het CB geweest en ik moet zeggen, heel apart. De mevrouw dan hoor, het gesprek op zich en de informatie zal allemaal best wel en was ook interessant, maar dat vrouwtje was best raar. Minke is ook meteen even gewogen, en zit nu boven geboortegewicht (nu 3660gr.)
Uiteraard was het natuurlijk wel zo dat de mevrouw precies kwam in de tijd dat Minke weer een nieuwe fles moest en zou (lekker brullen dus toen gewoon maar gegeven terwijl de mevrouw dingen aan eht noteren was in het grote boek van sinterklaas...).
Nu wachten op de huisarts voor het meten van mijn bloeddruk en dan zitten de verplichte zaken van vandaag er weer op... behalve wassen, alle afvalemmers legen, vaatwasser aanzetten en uitpakken nadien, enz...
pi_76392830
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:27 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!

Een kleintje kun je niet verwennen door hem teveel op te pakken. Die kleintjes hebben gewoon heel veel mamahonger. Tot voor kort zat ie 24 uur per dag bij je geplakt...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 4 januari 2010 @ 11:54:30 #237
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_76393161
Vlinder, zou er sprake kunnen zijn van verborgen reflux? Een paar dagen geleden sprak ik een vriendin en die had dat met haar zoon ook, niet willen liggen en alleen rechtop willen. (Want als je ligt, stroomt al die zooi weer de slokdarm in en dat is niet fijn ) Misschien is het gewoon mama-honger, maar een gewaarschuwd persoon telt voor twee.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_76393203
Davinia, we hebben nog geen wipper, we gaan donderdag avond een halen (dan kan vriendlief mee)

En mamahonger doet het zoveel fijner klinken

Maar meneertje slaapt inmiddels al een klein poosje en ligt in de wrapper naast me op de bank te slapen, heb hem op een dekbed zodat hij iets omhoog ligt
pi_76393304
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Vlinder, zou er sprake kunnen zijn van verborgen reflux? Een paar dagen geleden sprak ik een vriendin en die had dat met haar zoon ook, niet willen liggen en alleen rechtop willen. (Want als je ligt, stroomt al die zooi weer de slokdarm in en dat is niet fijn ) Misschien is het gewoon mama-honger, maar een gewaarschuwd persoon telt voor twee.
Hoe zou ik dat nog meer kunnen merken dan? Hij boert niet en als ie eenmaal zn voeding weer terug heeft gepuugd, dan is het ook verder klaar.
pi_76393463
Mefke en Martine alweer aan het werk, succes! Helemaal niet leuk om je kleintje te moeten missen!

Icantrix ik las over je buikgriep die geen buikgriep bleek, wat rot Hopelijk ben je er snel vanaf en kun je weer volop van je jochie genieten!

Verder heb ik niet bijgelezen en ik ga zo proberen nog wat te slapen.
Maar ik wilde even zeggen dat we vanmorgen bij de kinderarts geweest zijn en we hebben medicijnen!!
Deze man nam ons zeker serieus, hij vulde ons zelfs aan toen we de symptomen noemden "dan heeft hij daar vast ook last van?" bijvoorbeeld dat hij vaak vecht aan de borst. En hij vond het "jammer" dat de huisarts niets voorgeschreven heeft.
We hebben Nexium (esomeprazol) voorgeschreven gekregen. Dat bestaat alleen in zakjes van 10mg en Niels moet 2 keer per dag 2,5mg hebben. We moeten een heel zakje oplossen in 10ml water en daar dan 2,5ml van geven en de rest weggooien, omdat er geen markt is voor een dosering speciaal voor baby's.
Oh en hij is in een week tijd 2,5 cm gegroeid en zit nu weer op het gemiddelde ik ga uit van een meetfout van het CB vorige week
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 4 januari 2010 @ 12:14:18 #241
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76393839
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:59 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoe zou ik dat nog meer kunnen merken dan? Hij boert niet en als ie eenmaal zn voeding weer terug heeft gepuugd, dan is het ook verder klaar.
Reflux / Verborgen reflux

Ervaringsverhalen genoeg in dat topic
(en mijn gedachte achter of hij ook niet rechtop in een voedingskussen wilde, was idd wellicht reflux)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76393855
Twinkly wat fijn dat de kinderarts jullie serieus heeft genomen en medicijnen heeft voorgeschreven!

Vlindur lastig zeg. Is een draagdoek misschien een idee? Dan heb je toch je handen vrij en ben je wat mobieler.
pi_76394649
quote:
Op maandag 4 januari 2010 12:14 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Reflux / Verborgen reflux

Ervaringsverhalen genoeg in dat topic
(en mijn gedachte achter of hij ook niet rechtop in een voedingskussen wilde, was idd wellicht reflux)
Hm, ik herken wel iets, maar niet alles.. Ik ga zo eerst de box en bed (wandelwagen) eens omhoog zetten en kijken of dat al wat helpt. Hij kreunt ook in zn slaap idd. (Alleen overdag trouwens )

Hoe hoog moet ik het verhogen? 5 cm? 10 cm? 15 cm?
pi_76395433
Wup, ik ben idd aan het nadenken over een draagdoek, ook ivm grijpgrage familie leden
pi_76397039
Vlindur, misschien kun je meedoen met een draagdoek op reis, kun je oefenen!
En ik zou je kleine jonkje ook lekker bij je nemen, hij is nog geen 3 weken oud, niet laten huilen hoor.
Dat kan nog lang genoeg.
Ik kan me wel voorstellen dat je niet de hele dag met hem wil rondsjouwen, dat hou je ook niet vol, maar probeer hem dan weg te leggen als hij slaapt, of ga een eindje wandelen, en als hij dan slaapt laat je hem lekker in de wagen liggen. En verhogen van het bedje, ik zou onder de poten van het hoofdeinde een boek leggen, dan heb je het mooi stabiel. En ik zou er niet meteen een 25% helling van maken.

Claudia, echt geen piep kopen hoor! Lars zit nu in maat 62, en ik ben al aan het kijken voor een maxi
De mini past nu nog wel goed, maar ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren.
Ik heb er ook zo'n lekker warmtedekentje omheen gekocht, heerlijk met deze temperaturen

Mefke, ik denk aan je! Je eerste werkdag weer....brrr mijnes morgen
En aangezien er overal sneeuw ligt, en ik op de fiets moet, mag ik wel een uur vantevoren weg gaan.
En ik baal, want door diezelfde sneeuw kan ik in mijn pauze niet even langs mams fietsen om te kijken hoe het gaat met Lars..... bellen dan maar.

Twinkly wat fijn dat je wat hebt gekregen voor de reflux. Al schoot ik zowat vuur toen ik las dat er dus wel iets oplosbaars is. Mijn kleine vriendje stikt nog steeds elke keer haast in die prutkorrels. Morgen spreek ik de kinderarts weer, en dan gaat er iets anders komen...hoe dan ook.
En anders maar niks, want ik ben hier ook wel zo klaar mee.

Meimel, welkom met je kleine mannetje Dyon.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 4 januari 2010 @ 14:28:34 #246
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_76398259
Twinkly wat fijn

Karin het blijven rotdingen he? Vanmorgen kwamen de korrels weer door Esmee haar neus naar buiten

Verder ga ik zo bijlezen. Nu eerst een hongerig punkertje de fles geven
pi_76399145
Twinkly wat fijn dat je wat gekregen hebt voor de reflux. Enne ik ben nog niet aan t werk hoor, volgende week pas.... * martine1984 steekt haar kop nog even in het zand

Karin ik zou het ook gewoon vragen aan de ka... want het is niks als je kleintje bijna stikt in de korrels.

Vlindur, kan het niet een sprongetje zijn? Dan hebben de kleintjes ook heel erge behoefte om bij mama te zijn. Sterkte

Jamie is net voor het eerst geknipt.. ben ff langs mn buurvrouw geweest die is kapper. Hij had zulke lange plukken bij zn oortjes en in zn nekje. Nu zit zn haar weer netjes
pi_76399988
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vlindur, misschien kun je meedoen met een draagdoek op reis, kun je oefenen!
En ik zou je kleine jonkje ook lekker bij je nemen, hij is nog geen 3 weken oud, niet laten huilen hoor.
Dat kan nog lang genoeg.
Ik kan me wel voorstellen dat je niet de hele dag met hem wil rondsjouwen, dat hou je ook niet vol, maar probeer hem dan weg te leggen als hij slaapt, of ga een eindje wandelen, en als hij dan slaapt laat je hem lekker in de wagen liggen. En verhogen van het bedje, ik zou onder de poten van het hoofdeinde een boek leggen, dan heb je het mooi stabiel. En ik zou er niet meteen een 25% helling van maken.
Een eindje wandelen zie ik niet zo zitten met dit weer, het sneeuwt hier steeds en ik ben zo bang om uit te glijden.. Hij slaapt in de wandelwagen, dus dan zou ik die ook eerst van boven moeten slepen.. Van het weekend maar eens een stukje wandelen, dan is J er ook bij
En hij ligt nu al vanaf 12 uur te slapen. Hij kermt en kreunt en strekt en doet wel de hele tijd, maar ondertussen slaapt hij gewoon.. (Waarom maakt ie nou 's nachts nou nooit van die lange rukken? )

Ik zal ook eens kijken of ik 2 even hoge dingen heb, zodat ik ze iets omhoog kan doen.

En Martine, ik weet niet hoe een sprongetje is. Zo is Rienk al vanaf het begin. Hij nu nu 18 dagen trouwens
pi_76400352
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Twinkly wat fijn dat je wat hebt gekregen voor de reflux. Al schoot ik zowat vuur toen ik las dat er dus wel iets oplosbaars is. Mijn kleine vriendje stikt nog steeds elke keer haast in die prutkorrels. Morgen spreek ik de kinderarts weer, en dan gaat er iets anders komen...hoe dan ook.
En anders maar niks, want ik ben hier ook wel zo klaar mee.
Nou precies!! Ik dacht ook direct aan jou en Stiemie; korreltjes zijn achterlijk In de bijsluiter van dit spulletje staat dat het niet gebruikt mag worden door kinderen onder de 1 jaar en 10 kg en de arts zei ook dat sommige apotheken er moeilijk over doen. Maar de kinderartsen in dit ziekenhuis hebben er goede ervaringen mee, de dosering moet je dus alleen wel zelf aanpassen aan het aantal kg dat het kindje is.

Xenia ik vergat nog: wat SUPER dat je meisje weer zo goed aankomt!!

En Mefke, dat kan toch gebeuren joh en je Lief heeft er ook niet op gelet toch!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_76400622
Vlindur, dan zal het wel geen sprongetje zijn... krijgen ze pas ongeveer 4 weken na de uitgerekende datum. En als hij altijd zo is, dan kan het reflux zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee dus ik kan je er niet bij helpen. Sterkte ermee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')