wil hij wel half rechtop in het voedingskussen? of in de wipper?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:27 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
Fijn dat Xeentje beter is! Die is lang ziek geweest zeg!
Mefke, fijne 1e werkdag vandaag, ik hoop dat je het wat trekken kan!
Chan, lastig dat Timo verkouden is, vooral omdat je er dan zoveel alerter bij moet zijn..
Wup, ook jij de 1e dag alleen! Ik ook, J is na 2 weken ook weer aan het werk![]()
Hier heb ik een probleempje.. Rienk wil niet in de box of naast me op de bank liggen, die wil alleen maar bij je zitten en dan het liefst omhoog. Zit hem iets dwars dan? Dat hij pijn heeft als hij ligt? Of issie gewoon verwend omdat zn memmie hem niet kan laten huilen?Want nu slaapt ie een soortvan in mijn armen, maar o wee als ik hem neerleg. Dan is het brullen.
Ik kan hem in zn bed ook alleen wegleggen als hij echt slaapt. Half slapend of wakker is gewoon heel hard huilen.. Iemand tips?
quote:Op maandag 4 januari 2010 11:27 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
Fijn dat Xeentje beter is! Die is lang ziek geweest zeg!
Mefke, fijne 1e werkdag vandaag, ik hoop dat je het wat trekken kan!
Chan, lastig dat Timo verkouden is, vooral omdat je er dan zoveel alerter bij moet zijn..
Wup, ook jij de 1e dag alleen! Ik ook, J is na 2 weken ook weer aan het werk![]()
Hier heb ik een probleempje.. Rienk wil niet in de box of naast me op de bank liggen, die wil alleen maar bij je zitten en dan het liefst omhoog. Zit hem iets dwars dan? Dat hij pijn heeft als hij ligt? Of issie gewoon verwend omdat zn memmie hem niet kan laten huilen?Want nu slaapt ie een soortvan in mijn armen, maar o wee als ik hem neerleg. Dan is het brullen.
Ik kan hem in zn bed ook alleen wegleggen als hij echt slaapt. Half slapend of wakker is gewoon heel hard huilen.. Iemand tips?
Hoe zou ik dat nog meer kunnen merken dan? Hij boert niet en als ie eenmaal zn voeding weer terug heeft gepuugd, dan is het ook verder klaar.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Vlinder, zou er sprake kunnen zijn van verborgen reflux? Een paar dagen geleden sprak ik een vriendin en die had dat met haar zoon ook, niet willen liggen en alleen rechtop willen. (Want als je ligt, stroomt al die zooi weer de slokdarm in en dat is niet fijn) Misschien is het gewoon mama-honger, maar een gewaarschuwd persoon telt voor twee.
Reflux / Verborgen refluxquote:Op maandag 4 januari 2010 11:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat nog meer kunnen merken dan? Hij boert niet en als ie eenmaal zn voeding weer terug heeft gepuugd, dan is het ook verder klaar.
Hm, ik herken wel iets, maar niet alles.. Ik ga zo eerst de box en bed (wandelwagen) eens omhoog zetten en kijken of dat al wat helpt. Hij kreunt ook in zn slaap idd. (Alleen overdag trouwensquote:Op maandag 4 januari 2010 12:14 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Reflux / Verborgen reflux
Ervaringsverhalen genoeg in dat topic
(en mijn gedachte achter of hij ook niet rechtop in een voedingskussen wilde, was idd wellicht reflux)
Een eindje wandelen zie ik niet zo zitten met dit weer, het sneeuwt hier steeds en ik ben zo bang om uit te glijden.. Hij slaapt in de wandelwagen, dus dan zou ik die ook eerst van boven moeten slepen.. Van het weekend maar eens een stukje wandelen, dan is J er ook bijquote:Op maandag 4 januari 2010 13:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vlindur, misschien kun je meedoen met een draagdoek op reis, kun je oefenen!
En ik zou je kleine jonkje ook lekker bij je nemen, hij is nog geen 3 weken oud, niet laten huilen hoor.
Dat kan nog lang genoeg.
Ik kan me wel voorstellen dat je niet de hele dag met hem wil rondsjouwen, dat hou je ook niet vol, maar probeer hem dan weg te leggen als hij slaapt, of ga een eindje wandelen, en als hij dan slaapt laat je hem lekker in de wagen liggen. En verhogen van het bedje, ik zou onder de poten van het hoofdeinde een boek leggen, dan heb je het mooi stabiel. En ik zou er niet meteen een 25% helling van maken.
Nou precies!! Ik dacht ook direct aan jou en Stiemie; korreltjes zijn achterlijkquote:Op maandag 4 januari 2010 13:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Twinkly wat fijn dat je wat hebt gekregen voor de reflux. Al schoot ik zowat vuur toen ik las dat er dus wel iets oplosbaars is. Mijn kleine vriendje stikt nog steeds elke keer haast in die prutkorrels. Morgen spreek ik de kinderarts weer, en dan gaat er iets anders komen...hoe dan ook.
En anders maar niks, want ik ben hier ook wel zo klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |