Afspraak was om 12 uur maar volgens hem waren er ongeregeldheden waardoor iedereen op zijn beurt moet wachten, die flikkerquote:Op woensdag 30 december 2009 13:13 schreef Adelante het volgende:
Heb je een afspraak of zonder?
Daarom maak ik dus een afspraak, ik heb geen zin om een half uur te wachtenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:15 schreef HugoBaas het volgende:
Mensen die een afspraak bij de kapper maken![]()
Zoek gewoon een fatsoenlijke kapper met veel personeel.
Ik heb echt nog nooit langer dan een half uur moeten wachten.
Hier kun je alleen als vrouw een afspraak makenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daarom maak ik dus een afspraak, ik heb geen zin om een half uur te wachten
Vertel het eens. Verveel me toch maar hier aan het kruis.quote:
En dan een half uur wachten..quote:Op woensdag 30 december 2009 13:15 schreef HugoBaas het volgende:
Een goede kapper heeft het altijd druk.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:15 schreef HugoBaas het volgende:
Liever te vroeg dan te laat.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
Als ik om 12 uur afspraak heb ga ik er zowiezo niet om half 12 binnen zitten.
Baas in mijn topic.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel het eens. Verveel me toch maar hier aan het kruis.
Een vadsig kind uit z'n frustratie uit op FOK, terwijl-ie onderuitgezakt in een rieten stoel bij z'n kapper verlegen op zijn beurt wacht.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Afspraak was om 12 uur maar volgens hem waren er ongeregeldheden waardoor iedereen op zijn beurt moet wachten, die flikker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |