Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:17 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet mijn reputatie hoog houden.
toch weer iets fout gedaan
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
in 1 keer goed, jammer van de nummering
Hier in Portugal verdienen ze geen reet maar ze hebben de nieuwste gadgetsquote:Op woensdag 30 december 2009 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dit is Indonesie, wedden dat dat gewoon kan?
Klonkquote:Op woensdag 30 december 2009 10:19 schreef Klonk het volgende:
Klonk to the rescue....
quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
we kunnen jouw ook niks laten doen
bootschap zequote:Op woensdag 30 december 2009 10:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer.![]()
Ik ga boodschappen doen.![]()
[..]
Doe je goed.
sorryquote:Op woensdag 30 december 2009 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg, nu moet ik zoeken naar het topic
sorryquote:Op woensdag 30 december 2009 10:18 schreef Symphonic het volgende:
Het was even zoeken, maar toch gevonden
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
Zeg, nu moet ik zoeken naar het topic
dat had ik dus ookquote:Op woensdag 30 december 2009 10:18 schreef Symphonic het volgende:
Het was even zoeken, maar toch gevonden
quote:
ik heb een geheugen als een... een..., zo een ding met gaatjes.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:19 schreef Klonk het volgende:
wel knap dat je zowel KSC als het nummer vergeet...
quote:
daar hebben ze een woord voor .........quote:Op woensdag 30 december 2009 10:19 schreef Klonk het volgende:
wel knap dat je zowel KSC als het nummer vergeet...
boodschap ze Bengelquote:Op woensdag 30 december 2009 10:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer.![]()
Ik ga boodschappen doen.![]()
heb jij een geheugenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb een geheugen als een... een..., zo een ding met gaatjes.
dom? dement? seniel? oud? wat wat vertelquote:Op woensdag 30 december 2009 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar hebben ze een woord voor .........
prutsers bedoel jequote:Op woensdag 30 december 2009 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar hebben ze een woord voor .........
het begint met een D dat kloptquote:Op woensdag 30 december 2009 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dom? dement? seniel? oud? wat wat vertel
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het begint met een D dat klopt
check mijn avaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Er wonen dus ook Indonesiers in Portugal.. eeh.. hier is dat ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier in Portugal verdienen ze geen reet maar ze hebben de nieuwste gadgets
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
sorry ik kon het niet laten en ja ik verveel meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
Klonkette roept altijd dat ik te hard fiets, ik snap d´r echt niet hoor...
[ afbeelding ]
En ja dit is mij km teller, die de maximum snelheid van mijn fietstocht van net toont, en nee ik kan me niet herinneren dat ik ergens 125 km per uur heb gefietst
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:24 schreef Klonk het volgende:
Klonkette roept altijd dat ik te hard fiets, ik snap d´r echt niet hoor...
[ afbeelding ]
En ja dit is mij km teller, die de maximum snelheid van mijn fietstocht van net toont, en nee ik kan me niet herinneren dat ik ergens 125 km per uur heb gefietst
amateurquote:Op woensdag 30 december 2009 10:33 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, welke debiel zet hier plaatjes neer van meer dan een vierkante meter. Dat kan mijn layout niet aan
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:33 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, welke debiel zet hier plaatjes neer van meer dan een vierkante meter. Dat kan mijn layout niet aan
biekskequote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:33 schreef marcb1974 het volgende:
* wel.o.k meldtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |