Nee. Ik weet wel dat Armageddon een kindje heeft gekregen. Of bedoel je de film ?quote:
Ja eigenlijk wel. Dit was een dikke nummer 1 hit. Uit Armageddon inderdaad. (wel een kutnummer)quote:Op woensdag 30 december 2009 11:08 schreef tong80 het volgende:
Ik ken dit nummer niet. Is dat vreemd ?
Wat vind je dan van deze stem. Lijkt op die van mij. Althans qua accent.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:10 schreef Bastard het volgende:
Vind het een lelijke stem .. plaat is te traag ook
Ken het ook niet. Maar of het vreemd is ?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:12 schreef Neleos het volgende:
Dit nummer ken ik dan weer niet. Is dat vreemd?
Eens.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:18 schreef D. het volgende:
Ik vond dit toch altijd een van zijn mindere hits
ik ben het opnieuw gaan luisteren na z'n dood (hoe voorspelbaar) en ben het nummer meer gaan waarderen tov het moment dat het een hit was. maar misschien is het wel gewoon vals sentimentquote:Op woensdag 30 december 2009 11:18 schreef D. het volgende:
Ik vond dit toch altijd een van zijn mindere hits
Vast welquote:Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben het opnieuw gaan luisteren na z'n dood (hoe voorspelbaar) en ben het nummer meer gaan waarderen tov het moment dat het een hit was. maar misschien is het wel gewoon vals sentiment
Ik ben het er mee eens dat jij dat vond. Als jij nu iets anders vindt ben ik het misschien niet met je eens.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Jij bent het er mee eens dat ik dat vond?
Ik vind wel iets anders (ik vind heel veel zelfs), maar dat heeft geen betrekking op mijn eerder verspreidde mening omtrent Michael Jackson's Badquote:Op woensdag 30 december 2009 11:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens dat jij dat vond. Als jij nu iets anders vindt ben ik het misschien niet met je eens.
Dan ben ik het er in ieder geval mee eens dat jij dat vond en eventueeel met wat jij verder nog vindt.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind wel iets anders (ik vind heel veel zelfs), maar dat heeft geen betrekking op mijn eerder verspreidde mening omtrent Michael Jackson's Bad
"He pretends he can't hear her"quote:Op woensdag 30 december 2009 11:28 schreef Adelante het volgende:
Was Phil al doof toen ie dit nummer opnam? Dat moet haast wel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |