SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
slaap is overrated, Tijd voor wat nachtbaggerquote:Op woensdag 30 december 2009 01:58 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat ik wil slapen. Ik weet dat ik moet slapen, ook weet ik dat ik eerst een uur wakker lig, voordat ik in slaap kom. Eenmaal in bed heb ik er dus spijt van dat ik ga slapen. Maar aan de andere kant, ben ik morgen ook weer hartstikke loom als ik nu niet naar bed ga...
Klacht: Ik weet niet of ik moet gaan slapen.
De OP quotenquote:Op woensdag 30 december 2009 02:03 schreef switchboy het volgende:
[..]
slaap is overrated, Tijd voor wat nachtbagger
Geen zin an.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:02 schreef tho_Omas het volgende:
Fappen jong.
Ik welquote:Op woensdag 30 december 2009 02:11 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Tja... Ik kan nou niet zeggen dat ik hiervan de neiging krijg te gaan fappen
Dan ga je zelf maar zoeken. Ik druk ook alleen maar op feeling lucky bij googlequote:Op woensdag 30 december 2009 02:11 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Tja... Ik kan nou niet zeggen dat ik hiervan de neiging krijg te gaan fappen
quote:Op woensdag 30 december 2009 02:13 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
bij deze afgewezenquote:Op woensdag 30 december 2009 02:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik sla met alle plezier het licht uit je ogen.
Dat is het probleem, je verneukt je hele dagquote:Op woensdag 30 december 2009 02:33 schreef Repeat het volgende:
Uitslapen tot 15.00. Baas.
Niet als je ook laat naar bed gaatquote:Op woensdag 30 december 2009 02:34 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Dat is het probleem, je verneukt je hele dag
klopt, maar ik verneuk mijn ritme zo veel te hardquote:Op woensdag 30 december 2009 02:39 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Niet als je ook laat naar bed gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |