Maar da mag heulemaal nie...quote:Op woensdag 30 december 2009 01:55 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:
Maar na 14 uur achter de kassa nul breezah's noch 13 jarige jochies...
Ja, dat is ook raarquote:[..]
Maar da mag heulemaal nie...
Ik ken het TS ik vond het zo mooi om die jochies te zien afdruipen nadat ze probeerde een blikje shandy te kopen
Vind ik ook.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Een kennis van mij ging soliciteren bij de lokale super. Toen vroeg ie aan de baas, nu moet ik zeker achter de kassa? Waarop de baas zei, nee achter de kassa komen alleen homo's
Pics oder es hat nicht passiert.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:10 schreef griskay het volgende:
Toen ik achter de kassa werkte, had ik altijd sjans met jongens.Ik werd echt zo snel afgeleid, ben nu ook ontslagen..
Doe eens pics posten dan.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:10 schreef griskay het volgende:
Toen ik achter de kassa werkte, had ik altijd sjans met jongens.Ik werd echt zo snel afgeleid, ben nu ook ontslagen..
Nerdquote:Op woensdag 30 december 2009 02:01 schreef Cosmo. het volgende:
30 jarige chagrijnige klanten expres om ID vragen. Moeten ze me maar terug begroeten.
Verkapte ik-ben-trots-dat-ik-achter-de-kassa-zit postquote:Op woensdag 30 december 2009 02:14 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:
Zeg ik dat ik er trots op ben?
Oeh.quote:
Moet je ook niet zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 02:14 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:
Zeg ik dat ik er trots op ben?
ik pm welquote:Op woensdag 30 december 2009 02:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Pics oder es hat nicht passiert.
ook voor jouquote:Op woensdag 30 december 2009 02:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Pics oder es hat nicht passiert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |