Was hij weg?quote:Op woensdag 30 december 2009 03:40 schreef Maanvis het volgende:
shit is die niemienie nu alweer weg van teruggeweest?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kind is weer heelhuids terug uit Istanbul![]()
Met waterpijp en waterpijptabak, dus ze wil van de week met ons waterpijpen
Goedenmorgen all.quote:Op woensdag 30 december 2009 08:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goedemorgen.
Heeft iedereen vakantie ofzo?
Goodmorning,quote:Op woensdag 30 december 2009 09:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedenmorgen all.
Mera, ik heb elke dag vakantie
Je hebt echt sneeuwquote:Op woensdag 30 december 2009 09:32 schreef Noek het volgende:
Sneeuw en de stemming is onder het vriespunt en dat is fijn consequent. Nu worden de tolletjes nat! Die maken net zo'n leuk geluid. Zzzzzzzzzzit!
Ja maar het dooit geloof ik dus de stemming is alweer wat drukker en vrolijker.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt echt sneeuw?
Hier niks behalve grauwheid en grijsheid en een vrijwel leeg kantoor! Ik wil ook sneeuw
.
En ik maar denken dat je zo druk bent met L&B of iemand andersquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Duh, auto weer eens stuk, kachelhout organiseren (want bittere kou en elfstedentocht aanstaande), familiebezoek, administratie, af en toe hier een pagina lezen, dat was het wel.
quote:Op woensdag 30 december 2009 09:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedenmorgen all.
Mera, ik heb elke dag vakantie
Jaloers isquote:Op woensdag 30 december 2009 09:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goodmorning,
So have I..![]()
Strakkies naar de makelaar Cambrils, dochter heeft huis gekocht, we gaan tekenen..zij blij en zenuwachtig
en vraagt,,,Ma, je gaat toch wel mee,,,natuurlijk doen we dat.
Ja doe ik morgen denk ik, dan wordt 't hier echt te rustigquote:Op woensdag 30 december 2009 09:48 schreef Noek het volgende:
Ja maar het dooit geloof ik dus de stemming is alweer wat drukker en vrolijker.
Zover het nieuws over huize Zonnestraal.
Neem toch lekker een dagje vrij en ga dingen doen die je leuk vindt! Wat vind je leuk, Piet?![]()
Ik heb de haakjes in de tt aangepast want dat vond ik mooier, Kribbet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |