Dit zijn hun algemene voorwaarden, lees en huiver.quote:Algemene voorwaarden
Let op: De kosten van deze dienst bedragen eenmalig EUR 6,00. hiermee kunnen wij dan onze maandelijkse serverkosten besparen. Deze programma kun je onbeperkt GRATIS gebruiken nadat je eenmalig betaald hebt. Wij kunnen niet garanderen dat alle TV zenders altijd werkt en in HD kwaliteit uitgezonden wordt, dit kan namelijk per zender verschillen. Vanwege de minimale kosten is geld teruggave niet mogelijk. U betaalt voor de serverkosten. U gaat akkoord met deze voorwaarden wanneer u besluit om gebruik te maken van deze dienst
Moet ik blij zijn dat het voor 6 euri is?? Ik weet niet of je de laatste tijd het nieuws hebt gevolgd maar het is crisis hoor. 6 euri betekent voor mij een maaltijd minder.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:35 schreef SpauldingPF het volgende:
Dus je hebt gewoon je geld overgemaakt naar een bedrijf wat je niet kent. Ik denk dat je bent opgelicht ja, Wees blij dat het voor 6 euri`s is.
deze programmaquote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dit zijn hun algemene voorwaarden, lees en huiver.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dit zijn hun algemene voorwaarden, lees en huiver.
Kom op zeg, zo'n site kun je toch niet serieus nemen.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:37 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Moet ik blij zijn dat het voor 6 euri is?? Ik weet niet of je de laatste tijd het nieuws hebt gevolgd maar het is crisis hoor. 6 euri betekent voor mij een maaltijd minder.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:35 schreef SpauldingPF het volgende:
Dus je hebt gewoon je geld overgemaakt naar een bedrijf wat je niet kent. Ik denk dat je bent opgelicht ja, Wees blij dat het voor 6 euri`s is.
EURO. O. O. EURO.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:37 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Moet ik blij zijn dat het voor 6 euri is?? Ik weet niet of je de laatste tijd het nieuws hebt gevolgd maar het is crisis hoor. 6 euri betekent voor mij een maaltijd minder.
Ik heb een links naar de site naar opgelicht gestuurd, hopelijk gaan zij er aandacht aan bestedenquote:
Volgens mij heb ik dat kutprogramma al gedeletequote:Op woensdag 30 december 2009 00:47 schreef zarGon het volgende:
Upload eens wat je hebt gedownload. Gaan wij even kijken of het nou wel of niet werkt. Als het niet werkt staan we achter je!
Daar heb ik geen vertrouwen in, ken je geen marokkanen die zijn met meerquote:Op woensdag 30 december 2009 00:47 schreef Tim86 het volgende:
Post je gegevens even..ik ken wat Nigerianen die je kunnen helpen.
HDTV-op-pc : 6 euroquote:Tevreden klanten
"Echt een toppertje, na downloaden en installeren van het programma kan ik nu de voetbal op mijn pc bekijken, daarnaast vind ik ook erg gebruiksvriendelijk programma. toppie"
Prullenbak?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat kutprogramma al gedelete
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |