UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas -> Jarig op 26 juli
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
STTSJT = Steven -> Jarig op 11 december
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Is 't zo erg?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:33 schreef ACT-F het volgende:
Ben net terug. Ik leek wel de verschrikkelijke sneeuwman
Hallo.quote:
And why is that bad?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga zo slapen, maar wel alleen
Is het zo erg?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:33 schreef ACT-F het volgende:
Ben net terug. Ik leek wel de verschrikkelijke sneeuwman
Dat is koud.quote:
Zonder dat ik er erg in had is tijdens mijn kroegbezoek een behoorlijk pak sneeuw gevallen. Ik kon gelukkig terug fietsen, maar vraag me niet hoequote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zonder dat ik er erg in had is tijdens mijn kroegbezoek een behoorlijk pak sneeuw gevallen. Ik kon gelukkig terug fietsen, maar vraag me niet hoe
SATANKLAAS \m/quote:Op woensdag 30 december 2009 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aj 't over d'n duuvel hebt
jij niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien wil Justin wel naast je gaan liggen
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:39 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb gewoon branderige ogen van de sneeuw
denk dat t je adem is die teveel alcohol bevat. warme lucht stijgt hequote:Op woensdag 30 december 2009 00:39 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb gewoon branderige ogen van de sneeuw
Da's best wel langquote:Op woensdag 30 december 2009 00:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ongeveer een maand volgens mij
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:41 schreef Redbaron het volgende:
denk dat t je adem is die teveel alcohol bevat. warme lucht stijgt he
Nee okee, maar een maand. Qua tijdquote:Op woensdag 30 december 2009 00:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
voor Australie vind ik dat niet zo heel lang eigenlijk
Als ie op de fiets was vind ik dat nazipraktijken van de blauwpetten.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Dat valt mee, ik heb heel weinig gedronken. Een kennis van me had zijn vader thuis gebracht die van de fiets afgedonderd was. Hijzelf had gedronken en de politie is er achteraan gereden. Hij heeft gewoon bekend, maar de politie kreeg een spoedmelding binnen waardoor ze hem lieten gaan. Wat een mazzel!!!
Nee met de auto natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2009 00:49 schreef Redbaron het volgende:
Als ie op de fiets was vind ik dat nazipraktijken van de blauwpetten.
Ik moet je warm houdenquote:
Maar eerst ga ik een heerlijk diner koken voor jou!quote:
Postenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:00 schreef ACT-F het volgende:
Heleboel foto's gemaakt, maar er is maar 1 die goed gelukt is
Dat kan veel scherper (en vooral groter)quote:Op woensdag 30 december 2009 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, aardig scherp?
Prachtige foto trouwens
The Fuckquote:Op woensdag 30 december 2009 01:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat kan veel scherper (en vooral groter)![]()
[ afbeelding ]
Nehh, ben nu met de derde bezig, smaakt gewoon goedquote:Op woensdag 30 december 2009 01:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
overvloed aan bier hier ineenshebben jullie dorst ofzo?
Hiermeequote:Op woensdag 30 december 2009 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
The Fuck
Welke camera is dat mee gemaakt? En met welke lens?
Mag ik jou een sms sturenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
overvloed aan bier hier ineenshebben jullie dorst ofzo?
Die camera heb ik van het weekend ook gebruiktquote:
DIe pestsneeuw moet weg. Zo kan ik nooit bochtjes pakken.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat sneeuwgebied lijkt trouwens wel stil te vallen boven Overijssel, Drente, Friesland en Groningen
Of juist wel, maar dan niet op je wielenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
DIe pestsneeuw moet weg. Zo kan ik nooit bochtjes pakken.
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mag ik jou een sms sturen![]()
![]()
Van jezelf of geleend? Ervaringen zijn welkomquote:Op woensdag 30 december 2009 01:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die camera heb ik van het weekend ook gebruikt
Zal de foto's die ik ermee gemaakt heb ook wel posten zodra ik ze heb
Geleendquote:Op woensdag 30 december 2009 01:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Van jezelf of geleend? Ervaringen zijn welkom
Ik vraag het netjesquote:
Whehehe, gewoon sms'en als jij daar vrolijk van wordtquote:Op woensdag 30 december 2009 01:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik vraag het netjes, wil niemand lastig vallen.
Davidquote:
je hebt me nummer toch niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik vraag het netjes, wil niemand lastig vallen.
Het is een behoorlijke aanslag op je spaarrekening, maar als het je kunt veroorloven, doen!quote:Op woensdag 30 december 2009 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil er na Eerste Kerstdag zelf ook één
Ben helemaal verliefd geworden op die camera
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
je hebt me nummer toch niet?
Nee, maar daarom zou ik het wel willenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
je hebt me nummer toch niet?
Mja, dan wordt het toch een tweedehandsje denk ikquote:Op woensdag 30 december 2009 01:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is een behoorlijke aanslag op je spaarrekening, maar als het je kunt veroorloven, doen!
Goeiedag!quote:
Avond.quote:
sms maar niet danquote:Op woensdag 30 december 2009 01:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik lijk wel een gigantische creep
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
sms maar niet dan
wat zou je me sturen dan?
Hol 'm in de boxe doarquote:Op woensdag 30 december 2009 01:26 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben er weer vandoor
we gaan naar 't shopping centre hiero.
leu, henig an
WOUTERquote:Op woensdag 30 december 2009 01:26 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben er weer vandoor
we gaan naar 't shopping centre hiero.
leu, henig an
Pics or it did not happen.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Holy shit, hier in denekamp lig wel 15 cm
eensquote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pics or it did not happen.
500D heeft een lagere lichtgevoeligheid, maar als je een beetje handig bent met fotograferen dan kun je er uitstekende platen mee produceren. En die goede lenzen, die zijn het prijzigstquote:Op woensdag 30 december 2009 01:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mja, dan wordt het toch een tweedehandsje denk ik
Ik zit nu verder te kijken naar oudere types, zo'n 500D is ook niet slecht, mits je de goede lenzen erbij koopt
Ik heb geen cameraquote:Op woensdag 30 december 2009 01:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pics or it did not happen.
Ik weet het. Ik maak al foto's sinds ik me kan herinneren, dus foto's met weinig licht heb ik vaker gemaaktquote:Op woensdag 30 december 2009 01:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
500D heeft een lagere lichtgevoeligheid, maar als je een beetje handig bent met fotograferen dan kun je er uitstekende platen mee produceren. En die goede lenzen, die zijn het prijzigst
Nee. Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb geen camera, maar geloof me maar gewoon.
Try itquote:Op woensdag 30 december 2009 01:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
nouja, misschien dat het met de verlepte cam lukt
Dankje, alweer.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik ook niet !!!!!!!!!!!!!!!
maar dan wil ik wel iets terug!quote:Op woensdag 30 december 2009 01:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik ook niet !!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
maar dan wil ik wel iets terug!
Je tijd loopt.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
camera van werk gevonden, 5 min.
Server niet gevondenquote:
Klopt wel een beetjequote:Op woensdag 30 december 2009 01:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee joh... vuurwerk is voor kinderen
en mannen die hun kindertijd nog niet ontgroeid zijn...
Oh echt welquote:Op woensdag 30 december 2009 01:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
inderdaad veel sneeuw!!!geen 15 cm alleen
Joa, dan hej pechquote:
Andreaprinses ziet 'm wel!quote:
Tsja, rare zaak.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Andreaprinses ziet 'm wel!
Trusten!quote:
Jij met je pafipoooo'squote:
Ik hou ook zo veel van jou, dat ik er rode wangetjes van krijgquote:Op woensdag 30 december 2009 01:56 schreef norich het volgende:
[..]
Jij met je pafipoooo'sDAT MOET EENS OPHOUDEN JA!!!
![]()
maar verder ben je wel lief hoor![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee joh, de klok gaat zo een uur achteruit!
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hou ook zo veel van jou, dat ik er rode wangetjes van krijg
Wat nou "quote:Op woensdag 30 december 2009 01:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, ik moet nog wat dingetjes afmaken, wordt wel laat.
't Is de waarheid, zij weet dat ik het meenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, kap eens met dat geslijm
hihiquote:Op woensdag 30 december 2009 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Is de waarheid, zij weet dat ik het meen
Ik vind het wel schattig eigenlijk!quote:Op woensdag 30 december 2009 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't Is de waarheid, zij weet dat ik het meen
Ik wou er eigenlijk nog even mee wachten.. Maar dit voelt als een goed moment...quote:
Wacht je niet op haar antwoord?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
maar ik ben pleite, moet nog weg!, hennig an!
opnieuw?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wou er eigenlijk nog even mee wachten.. Maar dit voelt als een goed moment...
Wil je met me trouwen?
Nee, dat loog ze tegen je. Ze draagt mijn ringquote:Op woensdag 30 december 2009 02:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm, Henrike zei net nog op MSN tegen me dat we getrouwd waren?
Henrike explain?
Jij ging er met een ander vandoorquote:Op woensdag 30 december 2009 02:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm, Henrike zei net nog op MSN tegen me dat we getrouwd waren?
Henrike explain?
Maar je was met die lamzak getrouwd?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:05 schreef norich het volgende:
[..]
Jij ging er met een ander vandoor
quote:Op woensdag 30 december 2009 02:05 schreef norich het volgende:
[..]
Jij ging er met een ander vandoor
onder dwangquote:Op woensdag 30 december 2009 02:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar je was met die lamzak getrouwd?
Nee, zoiets doe jij nietquote:Op woensdag 30 december 2009 02:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Henrike, nu moet ik het even zeker weten. Ik heb jou nooit tot een huwelijk met mij verplicht he?
Hai Markoquote:Op woensdag 30 december 2009 10:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
morgen, geen zin om uit bed te komen vandaag.
Selmaquote:Op woensdag 30 december 2009 10:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hai MarkoKom lekker opstaan en geniet van wit Almelo.
Het is een vieze drek buiten.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het is helaas nu allemaal aan het weg dooien. Maar vannacht is echt een dik pak sneeuw gevallen
Rulerquote:Op woensdag 30 december 2009 11:24 schreef rulerofdeath het volgende:
hier ligt helemaal niets geen sneeuw
Jij ook een goedemorgen.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:45 schreef jjstyle333 het volgende:
Goedenmorgen
Hier bijna niks te doen op werk.
vanavond Apocalypse now op tv :-)
Vanmorgen las ik:quote:Op woensdag 30 december 2009 00:47 schreef ACT-F het volgende:
Dat valt mee, ik heb heel weinig gedronken. Een kennis van me had zijn vader thuis gebracht die van de fiets afgedonderd was. Hijzelf had gedronken en de politie is er achteraan gereden. Hij heeft gewoon bekend, maar de politie kreeg een spoedmelding binnen waardoor ze hem lieten gaan. Wat een mazzel!!!
Eerste klas sukkel dat je rondlooptquote:Gewaarschuwde Gorenaar toch gepakt
woensdag 30 december 2009 11:03
Surveillerende agenten hebben vannacht het rijbewijs ingenomen van een 28-jarige Gorenaar. Hij werd met drank op aangehouden op het Kerkplein omstreeks half drie nadat hij al eerder door de politie werd staande gehouden. Dat gebeurde anderhalf uur eerder en ook toen was er al een vermoeden dat er drank in het spel was. Doordat de agenten een andere melding voorrang moesten geven kwam de man er in eerste instantie met een waarschuwing vanaf. Die bleek tegen dovemansoren gericht want later werd de man weer drijdend aangetroffen en toen had de hermandad wel tijd om de man te laten blazen. Een ademanalyse wees 1,1 promille uit. Omdat de man beginnend bestuurder is, werd zijn rijbewijs ingevorderd.
Goedemorgenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:08 schreef ReMcOrE het volgende:
middag
zo maar eens een poging doen tot huiswerk maken...
Hoiiquote:Op woensdag 30 december 2009 12:11 schreef Robinhoo het volgende:
goeiedag
Heu hier er nog 1quote:Op woensdag 30 december 2009 12:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik lijk wel het goedemorgen comité, maar ik verveel me gewoon.
overdag kijken naar carbid schieten in Vriezenveen, begin van de avond daar eten met schoonfamilie, dan terug naar Haaksbergen, ff bij m'n ouders zitten, voor 12-en verzamelen bij kameraad met de hele groep en daar de jaarwisseling vieren + vuurwerk afsteken en iets voor 1 richting het café voor de het Nieuwjaarsfeestje daarquote:Op woensdag 30 december 2009 12:14 schreef jjstyle333 het volgende:
mensen nog plannen voor oud en nieuw?
Nee, ik ga niet uit, Ik blijf thuis en mijn dochter is ook hier.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:14 schreef jjstyle333 het volgende:
Mac, bij preston palacequote:Op woensdag 30 december 2009 12:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waar als ik vragen mag? En nee, ik kom niet langs.
De Mac?!quote:
Nu kom je wel langsquote:Op woensdag 30 december 2009 12:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De Mac?!Lekker broodje hamburger en kleine vanille milkshake.
Als het nou mooi weer was.... maar ik ga met deze natte zooi liever niet naar buiten.quote:
's avonds naar vrienden van mij. Daar waar we heen gaan zijn behoorlijk rijk, wonen op Buursink Es (voor de mensen die dat niet kennen, dat is een rijke villawijk in Enschede), en daar heeft de buurt geld ingezameld. In totaal tegen de 10.000 euro aan, en dan hebben we mooi proffesioneel vuurwerk waar we naar mogen kijkenquote:Op woensdag 30 december 2009 12:14 schreef jjstyle333 het volgende:
Ik snapquote:Op woensdag 30 december 2009 12:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als het nou mooi weer was.... maar ik ga met deze natte zooi liever niet naar buiten.
dan zijn jullie wel lang bezig met afsteken denk ik, of niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
's avonds naar vrienden van mij. Daar waar we heen gaan zijn behoorlijk rijk, wonen op Buursink Es (voor de mensen die dat niet kennen, dat is een rijke villawijk in Enschede), en daar heeft de buurt geld ingezameld. In totaal tegen de 10.000 euro aan, en dan hebben we mooi professioneel vuurwerk waar we naar mogen kijken
overdag beetje aankloten afhankelijk van t weer, savonds met mn ma naar goor en na 12u naar hengelo zoepn en angoanquote:Op woensdag 30 december 2009 12:14 schreef jjstyle333 het volgende:
Nee, is gewoon een proffesioneel iemand die dat vuurwerk afsteekt en een half uur lang.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
dan zijn jullie wel lang bezig met afsteken denk ik, of niet?
of beginnen jullie al om 8uur of zo?
En verder kijken we altijd standaard op ouderejaars avond naar diner for one op een van de Duitse zenders.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben hier trouwens ondertussen alweer een jaar en een maand of 4
I don't care about that anymorequote:Op woensdag 30 december 2009 13:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb je mijn postcount nou al ingehaald?
Omdat het onmogelijk is gebleken?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I don't care about that anymore
SMART, de formule om doelen te formuleren.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Slim? Of een andere SMART?
Sinterkerstquote:Op woensdag 30 december 2009 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aangezien ik vanmiddag Sinterkerst ga vieren.
Ooh, ik noem dat meestal FUBARquote:Op woensdag 30 december 2009 13:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SMART, de formule om doelen te formuleren.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Die ging rap ineensquote:
Joah, dat dacht ik al.quote:
Ahhhhhh meisje tochquote:Op woensdag 30 december 2009 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joah, dat dacht ik al.
Sinds ik erbij ben, nog NOOIT een deel gemist
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:03 schreef Robinhoo het volgende:
BIER VUURWERK CARBID I LOVE IT.
hihi dat rijmt
Dat is ons lied bij bruinsquote:Op woensdag 30 december 2009 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Some people think on bonkers, but I just think I'm free. Man I'm just living my life, there's nothing crazy about me!
*meezingt
Mooi op tijdquote:Op woensdag 30 december 2009 14:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik werd net wakker, fuck fuck
Zegt de DJ zo: EN FLERINGEN IS ER OOK WEER; VOOR JULLIE WEER BONKERSSSS.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Whuh, anders quote je me 3 keer
Goedenavondquote:Op woensdag 30 december 2009 14:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik werd net wakker, fuck fuck
Ja, Bonkers is tof.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zegt de DJ zo: EN FLERINGEN IS ER OOK WEER; VOOR JULLIE WEER BONKERSSSS.
heujjjjj!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |