MPGquote:
We gaan alleen oefenen, er worden nog geen kinderen bij de lesstof gebruikt.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:10 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Kids? Ik heb niets gezegd over kids. Als dat onderdeel van de lesstof is, stop ik nu alvast maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben al weg fijne nacht ciaaooooooooooooooooooooooo xxxxxjesquote:Op woensdag 30 december 2009 01:12 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter kunt vertrekken uit KSC
en dan is Indah er nog niet eensquote:Op woensdag 30 december 2009 01:10 schreef friemelaar het volgende:
Phoe 't gaat hard bijna een pagina gemist [ afbeelding ]
Kan nog wat worden.....quote:Op woensdag 30 december 2009 01:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan is Indah er nog niet eens
dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 30 december 2009 01:12 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad lastig om alles te blijven volgen. Gelukkig ga ik met een kwartiertje naar bed, en NEE, ik ga niet dromen over de mede ksc-ers!
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
We gaan alleen oefenen, er worden nog geen kinderen bij de lesstof gebruikt.
De kinderen komen later wel!
En voor de grappenmakers hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
er worden helemaal geen kinderen erbij gebruikt
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
En daar ging het natuurlijk ook omquote:Op woensdag 30 december 2009 01:16 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik was al moe, maar ben door al dit gefok dus HELEMAAL moe! Volgens mij word het tijd voor een ander wat luchtiger onderwerp. Kben dr nu eigenlijk wel weer klaar mee!
vandaag me verblijfsvergunning ophalenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:16 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik was al moe, maar ben door al dit gefok dus HELEMAAL moe! Volgens mij word het tijd voor een ander wat luchtiger onderwerp. Kben dr nu eigenlijk wel weer klaar mee!
Nee, dat red ik niet tussen het gamen doorquote:Op woensdag 30 december 2009 01:15 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoi MPG, al je naam eer aangedaan? Oftewel: bijgelezen?
ik zeg niksquote:Op woensdag 30 december 2009 01:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
En daar ging het natuurlijk ook om
Ophalen in Brussel ?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag me verblijfsvergunning ophalen
andere zender opzettenquote:Op woensdag 30 december 2009 01:18 schreef friemelaar het volgende:
Maar ok....
Op Tv valt nu steeds het geluid weg, teken dat de foute reclames weer zijn begonnen
Viespeukquote:Op woensdag 30 december 2009 01:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
er worden helemaal geen kinderen erbij gebruikt
nope gewoon hier op het gemeentehuisquote:
Oei, is dat een goed teken als je als noorderbuur een verblijfsvergunning moet afhalen in BE?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
En wanneer begin je aan je inburgeringscursus?quote:Op woensdag 30 december 2009 01:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Maar voordat je zo groot hebt dat ze dat kunnen ZEGGEN...quote:Op woensdag 30 december 2009 01:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Viespeuk.
Die kinderen zijn bedoeld om het concentratievermogen te testen. Dus ineens vanuit een andere ruimte roepen:"Wat zijn jullie aan het doen?" "Mag ik kijken?"
*proestquote:Op woensdag 30 december 2009 01:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Viespeuk.
Die kinderen zijn bedoeld om het concentratievermogen te testen. Dus ineens vanuit een andere ruimte roepen:"Wat zijn jullie aan het doen?" "Mag ik kijken?"
Das mazzelen,quote:Op woensdag 30 december 2009 01:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope gewoon hier op het gemeentehuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |