Was FOK1 een stuk minder vol met bagger.quote:
nietquote:Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sjezusmina, jij moet echt eens uit dit hokje komen
vorige pagina was inderdaad wel heel ergquote:Op woensdag 30 december 2009 11:06 schreef SuperwormJim het volgende:
GM-topic = SC geworden
SC = twitter (ik ga poepen, ik ga douchen, ik ben er weer)
Posten jullie wel eens ergens anders?
ga maar lekker zelf zoekenquote:
Veel scheelt het niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nietmijn MyAt ziet er heel anders uit
vroeger zegt hij danquote:Op woensdag 30 december 2009 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, ik geef toe, vroeger was ik ook zo erg:
[ afbeelding ]
Ik besta ook nog niet zo lang hier op FOK!quote:
meestal gooi ik wel full house binnen 5 beurten, dus dat jij er 4 dagen over doet is wel genant jaquote:Op woensdag 30 december 2009 11:18 schreef CraigChrist het volgende:
Ik heb 4 dagen geleden Full house gedownload en ben nu bij aflevering 18. Is dat heel genant?
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:18 schreef CraigChrist het volgende:
Ik heb 4 dagen geleden Full house gedownload en ben nu bij aflevering 18. Is dat heel genant?
Kun je voortaan de naam er bij vermeldenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:21 schreef SuperwormJim het volgende:
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat is toch niet gezond meer
Dan valt mijne wel mee toch wormpje ?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:21 schreef SuperwormJim het volgende:
het is pas ongezond dat je het hier komt posten. Je loopt te klagen over het niveau, maar wat precies heb je aan 5 posts met alleen een plaatjequote:Op woensdag 30 december 2009 11:21 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:
Ik klaag niet, ik constateer een ernstig feit. En ik maak me bezorgd over de geestelijke gezondheid van enkele vaste ONZ'ers. Dat is gewoon hart hebben voor je usersquote:Op woensdag 30 december 2009 11:22 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
het is pas ongezond dat je het hier komt posten. Je loopt te klagen over het niveau, maar wat precies heb je aan 5 posts met alleen een plaatje
Maandag is het weer een stuk rustiger als mensen weer naar school/werk/stage gaanquote:Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik constateer een ernstig feit. En ik maak me bezorgd over de geestelijke gezondheid van enkele vaste ONZ'ers. Dat is gewoon hart hebben voor je users
Vooruit dan, omdat jij er bent. je hebt het aangekaart, mensen die hier posten weten nu dat ze sneu zijn, move on.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik constateer een ernstig feit. En ik maak me bezorgd over de geestelijke gezondheid van enkele vaste ONZ'ers. Dat is gewoon hart hebben voor je users
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
jaag SWJ hier nou niet weg, straks komen de bagger aarsjes weerquote:Op woensdag 30 december 2009 11:25 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Vooruit dan, omdat jij er bent. je hebt het aangekaart, mensen die hier posten weten nu dat ze sneu zijn, move on.
Nooit voor de 290ste postquote:
je druk maken over wat anderen op een forum van je denkenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:25 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Vooruit dan, omdat jij er bent. je hebt het aangekaart, mensen die hier posten weten nu dat ze sneu zijn, move on.
Die mensen zijn helemaal niet sneu. Dat zeg jijquote:Op woensdag 30 december 2009 11:25 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
jij bent er al. Ja, wannamodjes reken ik onder baggeraarsjes.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jaag SWJ hier nou niet weg, straks komen de bagger aarsjes weer
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 december 2009 11:27 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
jij bent er al. Ja, wannamodjes reken ik onder baggeraarsjes.
Maar goed, zolang Paul wegblijft is het wel een pluspunt.
Je mag welzeker blijven hangen hoor, daar heb ik niets op tegen. Zolang je maar niet door blijft zeiken over het niveau hier. Want daar haal je het niveau alleen maar verder mee naar beneden.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die mensen zijn helemaal niet sneu. Dat zeg jij![]()
En ik blijf nog even hangen denk ik
het is beter.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:15 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Veel scheelt het niet.
http://forum.fok.nl/user/active/163491
Zoals een zeker roze konijntje, zie 3de pagina?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
je druk maken over wat anderen op een forum van je denken_!
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:29 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Je mag welzeker blijven hangen hoor, daar heb ik niets op tegen. Zolang je maar niet door blijft zeiken over het niveau hier. Want daar haal je het niveau alleen maar verder mee naar beneden.
En ja, dat zeg ik inderdaad. Op enkele uitzonderingen na zijn de users hier vrij sneu.
geregistreerd op: zaterdag 26 december 2009 @ 18:26quote:Op woensdag 30 december 2009 11:29 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Je mag welzeker blijven hangen hoor, daar heb ik niets op tegen. Zolang je maar niet door blijft zeiken over het niveau hier. Want daar haal je het niveau alleen maar verder mee naar beneden.
En ja, dat zeg ik inderdaad. Op enkele uitzonderingen na zijn de users hier vrij sneu.
Je hebt zelfs een TT gechanged waarin het in de OP stond.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
nee, ik bedoel het in het algemeen, pownijn is gewoon te cutequote:Op woensdag 30 december 2009 11:30 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
Zoals een zeker roze konijntje, zie 3de pagina?
KLBquote:Op woensdag 30 december 2009 11:24 schreef Ezechielk het volgende:
* Ezechielk dan nog variatie heeft
Dus toch... het moet een vaste ONZ klant zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 11:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |