Was FOK1 een stuk minder vol met bagger.quote:
nietquote:Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sjezusmina, jij moet echt eens uit dit hokje komen
vorige pagina was inderdaad wel heel ergquote:Op woensdag 30 december 2009 11:06 schreef SuperwormJim het volgende:
GM-topic = SC geworden
SC = twitter (ik ga poepen, ik ga douchen, ik ben er weer)
Posten jullie wel eens ergens anders?
ga maar lekker zelf zoekenquote:
Veel scheelt het niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nietmijn MyAt ziet er heel anders uit
vroeger zegt hij danquote:Op woensdag 30 december 2009 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, ik geef toe, vroeger was ik ook zo erg:
[ afbeelding ]
Ik besta ook nog niet zo lang hier op FOK!quote:
meestal gooi ik wel full house binnen 5 beurten, dus dat jij er 4 dagen over doet is wel genant jaquote:Op woensdag 30 december 2009 11:18 schreef CraigChrist het volgende:
Ik heb 4 dagen geleden Full house gedownload en ben nu bij aflevering 18. Is dat heel genant?
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:18 schreef CraigChrist het volgende:
Ik heb 4 dagen geleden Full house gedownload en ben nu bij aflevering 18. Is dat heel genant?
Kun je voortaan de naam er bij vermeldenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:21 schreef SuperwormJim het volgende:
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat is toch niet gezond meer
Dan valt mijne wel mee toch wormpje ?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:21 schreef SuperwormJim het volgende:
het is pas ongezond dat je het hier komt posten. Je loopt te klagen over het niveau, maar wat precies heb je aan 5 posts met alleen een plaatjequote:Op woensdag 30 december 2009 11:21 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:
Ik klaag niet, ik constateer een ernstig feit. En ik maak me bezorgd over de geestelijke gezondheid van enkele vaste ONZ'ers. Dat is gewoon hart hebben voor je usersquote:Op woensdag 30 december 2009 11:22 schreef CraigChrist het volgende:
[..]
het is pas ongezond dat je het hier komt posten. Je loopt te klagen over het niveau, maar wat precies heb je aan 5 posts met alleen een plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |