quote:
Leeftijd?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
hyves van je zusje?
Ik dacht nu dat z'n vader kaartjes had gemaakt voor het O&N feest bij de familiequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef Pakspul het volgende:
TS gaat naar feesten waar maar 3 mensen komen
Gezocht: Kaartjes oud en nieuw-feest LVC Leidenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:49 schreef MoneyTalks het volgende:
heb je kaartjes voor een oud&nieuw feest, wil je zusje per se naar hetzelfde feest
Want dan ben je het haasje en verteld ze het tegen pappiequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:56 schreef Koelkast25 het volgende:
Is best kut ja.
Zou nog mooier zijn dat je niet zou weten dat zij er ook is en dat je in de rij staat te wachten met een dikke jonko in je bek en dat zij dan ineens achter je staat ofzo
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Gezocht: Kaartjes oud en nieuw-feest LVC Leiden
Als dat het gene is waar TS bang voor is...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:57 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Want dan ben je het haasje en verteld ze het tegen pappie
Laat Yvonne maar een kloonscan doen, maar ik was het niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
die heb je vast zelf aangemaakt
Volgens mij ben jij er bang voor anders zou je zo'n reactie niet plaatsenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:59 schreef Koelkast25 het volgende:
[..]
Als dat het gene is waar TS bang voor is...
Ontzettend ja, beetje jammer alleen dat ik geen zusje heb...quote:Op woensdag 30 december 2009 00:04 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er bang voor anders zou je zo'n reactie niet plaatsen
quote:
Gefaald.quote:
hiv?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:01 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Laat Yvonne maar een kloonscan doen, maar ik was het niet.
Bericht staat ook op hiv's en MP.
hivs van mevr heeft al 108 vrienden, goed voorbereide kloon dan.
en danquote:Op woensdag 30 december 2009 00:06 schreef Snepar het volgende:
Hoi MoneyTalks,
Ik zou graag wat foto's van je zusje willen zien.
Groeten,
S.
Zie het voor me.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:08 schreef Silv het volgende:
Je moet haar zo een beetje dronkenvoeren, dr kleding uitdoen en dan pics van maken en hier posten. Dat zal dr leren.
Hierquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:55 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
[GEZ] Kaartjes oud en nieuw-feest LVC Leiden
Ik heb juist geen zin om dat mens te zien. Koop je een kaartje voor een feest omdat je geen zin hebt om met familie O&N te vieren, komt een deel van je familie alsnog naar dezelfde tentquote:Op woensdag 30 december 2009 00:15 schreef katerwater het volgende:
Wees blij: je kan haar het leven zuur maken die avond
Een zusje dat uit gaat heeft toch al wel genoeg van drugs gezien?quote:Op woensdag 30 december 2009 12:18 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
TS wil drugsen en zusje mag het niet weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |