Chick! Ik heb nog geprobeerd jullie te bellen, met oud jaar... maar dat lukte nietquote:
wat liefquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Chick! Ik heb nog geprobeerd jullie te bellen, met oud jaar... maar dat lukte niet
Jij ook gelukkig nieuwjaar, en dat al je dromen voor dit jaar uit mogen komenWant ik vind dat je dat verdiend
Ik moet nog bij m'n moeder langsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat lief![]()
Jullie ook een heel mooi jaar en jij verdient dat ook
Vond het fijn je te zien laatst
Ik moet zelfs mn vader nog bellen btw![]()
Ja, druk, maar erg fijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik moet nog bij m'n moeder langs![]()
Vond het ook leuk om jou/jullie te zien, moeten we in 't nieuwe jaar gauw weer doenHoe ist verder? Leuke dagen en vakantie gehad?
Hehe, eetsequote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, druk, maar erg fijn.
En jij?
We gaan ontbijten btw, dus ben weg geloof ik
Gelukkig nieuwjaar Pienquote:
Preventief? Of waren de kerstbomen ziek?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:17 schreef littledrummergirl het volgende:
werken sucked... net 5 kerstbomen op staan ruimenerg uitdagend enzo
ze zijn van plastic... dus ik vrees dat ze volgend jaar weer terugkomen.. ze zijj nogal prorgressief dusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Preventief? Of waren de kerstbomen ziek?
Oh jee. Een progressieve kerstboom. Wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze zijn van plastic... dus ik vrees dat ze volgend jaar weer terugkomen.. ze zijj nogal prorgressief dus
quote:
aahhquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:17 schreef littledrummergirl het volgende:
je hebt ze opgeruimd in een stoeipakjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:17 schreef littledrummergirl het volgende:
dat valt idd meequote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:07 schreef Pien85 het volgende:
Zo, stamper gekocht, terrasverwarming, kacheltje voor op zolder, lamp voor op zolder... en maar 100 euro armer
dat geloof ik graagquote:
hoe komt het?quote:
Nu alleen nog vriendje zo ver krijgen dat ie de lamp op zolder ophangt (dan kan ie mooi gelijk dat schilderijtje ook eindelijk eens ophangenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat geloof ik graag![]()
[..]
hoe komt het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |