abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:30:00 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76202910
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Principes
Wat zijn jullie principes dan? Dat je je wijf met een tafellaken over haar kop laat lopen, dat je je kinderen voor galg en rat laat opgroeien, en dat jullie Nederlandse vrouwen als hoeren zien?
Nee, dat zijn ze eigenlijk niet. Wij willen o.a. dat onze vrouwen even vrij mogen zijjn in haar keuzes als andere vrouwen. Als een vrouw een hoofddoek wil dragen moet dat kunnen. Als een man een baard wil laten staan moet dat kunnen. Als iemand geen rente wil ontvangen moet dit kunnen. Vergeet ook niet dat je er een hoop goeds voor terug krijgt. Je zult oprecht gelovige Moslims nooit in het criminele leven treffen. En vaak zijn dat soort mensen oprecht in de discours. Zij wel.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_76203289
[TT] --> Moslima zet burka niet af om haar kind te redden
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:40:54 #3
13462 BansheeBoy
pi_76203482
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:59 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Veelpleger vaker Turks of Marokkaans

Dan mogen ze wel wat beter hun best gaan doen
Het is inderdaad een lastig probleem. Maar men is er echt druk mee bezig. Het kost wat tijd.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_76203591
Waarom wilde ze zelf bij het consult aanwezig zijn? Omdat haar man niet op de hoogte was van het kind zijn ziektebeeld en ze in de gelegenheid wilde worden gesteld om te vertellen wat er mis was.

artikel

Ik vind het ronduit schandalig hoe de huisarts heeft gehandeld. Het belang van het kind om een diagnose vast te stellen woog minder dat de vrouw in burka. Hij heeft een eed afgelegd om iedereen te behandelen ongeacht wat dan ook en daar heeft hij zich aan te houden. Anders moet hij maar een ander beroep uitoefenen.
pi_76203909
Ik vind het ronduit schandalig dat direct de medische tuchtraad erbij moet worden getrokken. Die arts heeft niet netjes gehandeld, maar mevrouw duikt meteen diep in de slachtofferrol.
pi_76203977
Dan heb ik nog wel medelijden met de arts trouwens. Wordt je voor zoiets meteen met de medische tuchtraad bedreigd. Het moeten voorkomen voor de medische tuchtraad is zeer vernederend voor een arts, veroordeeld of niet. Veel erger dan bijvoorbeeld een dergelijke boete.

verkeerde knopje, edit/quote
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:51:07 #7
13462 BansheeBoy
pi_76203997
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:49 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind het ronduit schandalig dat direct de medische tuchtraad erbij moet worden getrokken. Die arts heeft niet netjes gehandeld, maar mevrouw duikt meteen diep in de slachtofferrol.
Ze komt op voor haar rechten en gebruikt daarvoor de juiste kaders. Deze girl komt zeer intelligent over, in tegenstelling tot de arts die continue zijn verhaal aanpast.

Het is laakbaar dat de media is gezocht, want dat is totaal niet functioneel, maar dat is niet de schuld van de (tedere) girl in kwestie.

²
pi_76204015
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:49 schreef Cerbie het volgende:
Ja, daar valt wel wat voor te zeggen.

Maar goed, het is haar goed recht.
pi_76204082
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ze komt op voor haar rechten en gebruikt daarvoor de juiste kaders. Deze girl komt zeer intelligent over, in tegenstelling tot de arts die continue zijn verhaal aanpast.

²
Ja, eerst waren het religieuze motieven en later omdat ie oververmoeid zou zijn.
pi_76204179
quote:

[..]

Ze komt op voor haar rechten en gebruikt daarvoor de juiste kaders. Deze girl komt zeer intelligent over,
In een niqaab rondlopen met een man die amper Nederlands spreekt. Ja, dat komt inderdaad zeer intelligent over. Ze is in ieder geval intelligent genoeg om alle clubjes erbij te roepen.
quote:
in tegenstelling tot de arts die continue zijn verhaal aanpast.

²
De arts heeft niet eens zijn verhaal gedaan in de media, je hoort alleen maar mevrouw
  dinsdag 29 december 2009 @ 23:57:03 #11
13462 BansheeBoy
pi_76204306
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef Cerbie het volgende:

[..]

In een niqaab rondlopen met een man die amper Nederlands spreekt. Ja, dat komt inderdaad zeer intelligent over. Ze is in ieder geval intelligent genoeg om alle clubjes erbij te roepen.
Dit zijn we dan gelukkig eens. Je vergeet echter toe te voegen dat haar argumenten van een solide fundering getuigen.

²
pi_76204360
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef Cerbie het volgende:

[..]

De arts heeft niet eens zijn verhaal gedaan in de media, je hoort alleen maar mevrouw
Er wordt anders ook met aannames gestrooid dat de huisarts haar man en kind wel wilde binnenlaten en dat het kind wel behandeld zou zijn.
pi_76204408
quote:

[..]

Het is laakbaar dat de media is gezocht, want dat is totaal niet functioneel, maar dat is niet de schuld van de (tedere) girl in kwestie.

²
Natuurlijk is dit wel de schuld van de 'tedere' girl in kwestie.
  woensdag 30 december 2009 @ 00:05:04 #14
13462 BansheeBoy
pi_76204657
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit wel de schuld van de 'tedere' girl in kwestie.
Lees dit nog (klemtoon) maar eens anders:

http://www.geenstijl.nl/archives/images/Niqab.html

²
  woensdag 30 december 2009 @ 00:07:33 #15
13462 BansheeBoy
pi_76204764
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
De vuilnisman onderzoekt de zakken langs de weg ook niet, die flikkert ze gewoon in de pers.
De vuilnisman doet dus wel zijn werk, of het nou een vuilniszak betreft of een linnen doos. De arts niet, die maakt onderscheid.

²
pi_76204906
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:58 schreef Mylene het volgende:

[..]

Er wordt anders ook met aannames gestrooid dat de huisarts haar man en kind wel wilde binnenlaten en dat het kind wel behandeld zou zijn.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)-vrouw-in-boerka.xml
quote:
De arts zei dat haar man binnen mocht komen, maar dat hij iemand in een boerka weigerde te helpen.

Het kind is behandeld door een andere arts omdat mevrouw de weigerarts niet meer wilde (aldus haar eigen verhaal).
pi_76205033
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Lees dit nog (klemtoon) maar eens anders:

http://www.geenstijl.nl/archives/images/Niqab.html

²
quote:
..heb hem duidelijk laten weten dat een arts een patiënt niet mag weigeren..
Beste mevrouw (of wat dan ook, was niet te zien helaas), uw zoontje is de patiënt, niet uzelf. Had u niet zo'n stennis geschopt dan was uw zoontje waarschijnlijk nog sneller geholpen ook.

Hopelijk krijgen we het verhaal van de kant van de arts ook nog te horen. Een verhaal heeft altijd twee kanten, en het zou me niet verbazen als mevrouw zelf ook een flinke bijdrage aan de situatie heeft.
pi_76205088
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:13 schreef Cerbie het volgende:

[..]

[..]

Beste mevrouw (of wat dan ook, was niet te zien helaas), uw zoontje is de patiënt, niet uzelf. Had u niet zo'n stennis geschopt dan was uw zoontje waarschijnlijk nog sneller geholpen ook.
De vrouw mag nu dan stennis aan het schoppen zijn, de arts begon met stennis te schoppen op zeer onprofessionele wijze.
pi_76205121
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:15 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

De vrouw mag nu dan stennis aan het schoppen zijn, de arts begon met stennis te schoppen op zeer onprofessionele wijze.
Daarvoor wacht ik liever het verhaal van de arts zijn kant af, zou me niet verbazen als mevrouw ook een aandeel heeft
  woensdag 30 december 2009 @ 00:17:45 #20
13462 BansheeBoy
pi_76205179
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:13 schreef Cerbie het volgende:
Al zou deze aanname kloppen, de arts dient, als geleerd persoon, ten alle tijde de situatie van de patiënt, in dit geval een wederzijds kindje van 3 maanden notabene (!), als prioriteit te behandelen. Als was mevr. een Tokkie met 3 benen en een luier.

²
pi_76205207
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:16 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Daarvoor wacht ik liever het verhaal van de arts zijn kant af, zou me niet verbazen als mevrouw ook een aandeel heeft
Mag de arts zich eigenlijk wel uiten in de media? ivm geheimhouding en zo.

Nou ja, anders is er de woordvoerder van de praktijk nog.
  woensdag 30 december 2009 @ 00:19:17 #22
13462 BansheeBoy
pi_76205238
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:16 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ok, wacht jij het verhaal maar af, dan gaan wij hier in discours. Als je oprecht wilt debatteren kun je onmogelijk partij kiezen voor de arts terwijl je "eerst zijn verhaal wilt afwachten".

²
pi_76205441
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Al zou deze aanname kloppen, de arts dient, als geleerd persoon, ten alle tijde de situatie van de patiënt, in dit geval een wederzijds kindje van 3 maanden notabene (!), als prioriteit te behandelen. Als was mevr. een Tokkie met 3 benen en een luier.

²
Mevrouw was niet de patiënt. Als ze gewoon in de wachtkamer was gebleven was er niets aan de hand geweest.
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, wacht jij het verhaal maar af, dan gaan wij hier in discours. Als je oprecht wilt debatteren kun je onmogelijk partij kiezen voor de arts terwijl je "eerst zijn verhaal wilt afwachten".

²
Ik ga de moeite niet nemen om verder met jou te debatteren over het al dan niet overdreven gedrag van deze mevrouw BB, daar komen we toch niet uit
pi_76205517
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Mevrouw was niet de patiënt. Als ze gewoon in de wachtkamer was gebleven was er niets aan de hand geweest.
Jawel, dan had ze de arts niet te woord kunnen staan met de informatie die ze heeft over het kind.

Nu moesten ze naar een andere arts.
  woensdag 30 december 2009 @ 00:43:03 #25
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_76206180
jammer dat ik niet in Utrecht woon, dan had ik de beste arts meteen als huisarts genomen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')