Ja welke bedrijven hebben hier nu schuld aan? Kan jij me vast wel vertellenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Toch jammer dat Translink die kaarten niet verstrekt, maar verder succes ermee
Haha, hoezo ik nou weer?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:20 schreef wardm het volgende:
[..]
Ja welke bedrijven hebben hier nu schuld aan? Kan jij me vast wel vertellenAls ik het goed begrijp meerdere, en ze geven elkaar allemaal de schuld.
Er is in principe niets aan de hand, als na 1 januari je product nog niet klaar staat zou ik mij toch eens druk gaan makenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:27 schreef jens007 het volgende:
Wat een paupers daar.
Eerst kreeg ik 2 studenten-ovchipkaarten opgestuurd. Dat klopt uiteraard niet, dus ik gebeld en samen met die man van de klantenservice afgesproken dat ik er één zou terugsturen naar Rotterdam. Zo gezegd, zo gedaan.
Kreeg ik drie weken geleden een brief: We hebben geconstateerd dat je twee chipkaarten hebt. De chipkaart met het nummer ##### moet je gebruiken. Ik voor de zekerheid even controleren, ja hoor, komt het nummer niet overeen. Ik dacht meteen dat dat het nummer was van de kaart die ik had teruggestuurd.
Dan weer maar bellen naar de klantenservice, 20 minuten in de wacht. Zegt ene Turk: "Ja meneer, er is niets aan de hand. Dat is een standaardnummer. Bij uw buurman zal het nummer hetzelfde zijn." WTF, in die brief staat dat het nummer overeen moet komen met het nummer op de pas. Al die passen hebben toch niet hetzelfde nummer? Maar meneer blijft maar doorzeuren over een "standaardnummer bla bla". Niks aan de hand, werkt allemaal perfect.
Ga ik gisteren mijn Chipkaart ophalen, staat er: geen reisproduct beschikbaar. Dus nu kan ik hem ook nog eens niet ophalen. Ik weet niet precies wat nu te doen, ik wacht maar even af, want ik hoorde dat je tot eind januari gewoon met het laten zien van je chipkaart mag reizen (?).
Ohw dus als ik het goed begrijp moet je je dus ook in en uit checken? Want ik dacht bij deze kaart is dat niet nodig!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Op die tijdelijke kaart staat (als het goed is) het zelfde soort abonnement als je in 2009 had.
Dat ligt dus aan de vervoerder. Bij NS nog niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:31 schreef Mail-adres het volgende:
[..]
Ohw dus als ik het goed begrijp moet je je dus ook in en uit checken? Want ik dacht bij deze kaart is dat niet nodig!
Ja, ik wacht even af. Maar het klopt dus dat je tot eind januari gewoon kan reizen op vertoon van je pas?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Er is in principe niets aan de hand, als na 1 januari je product nog niet klaar staat zou ik mij toch eens druk gaan maken
Ik moest lachen. Wat een faalheid.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:27 schreef jens007 het volgende:
Wat een paupers daar.
Eerst kreeg ik 2 studenten-ovchipkaarten opgestuurd. Dat klopt uiteraard niet, dus ik gebeld en samen met die man van de klantenservice afgesproken dat ik er één zou terugsturen naar Rotterdam. Zo gezegd, zo gedaan.
Kreeg ik drie weken geleden een brief: We hebben geconstateerd dat je twee chipkaarten hebt. De chipkaart met het nummer ##### moet je gebruiken. Ik voor de zekerheid even controleren, ja hoor, komt het nummer niet overeen. Ik dacht meteen dat dat het nummer was van de kaart die ik had teruggestuurd.
Dan weer maar bellen naar de klantenservice, 20 minuten in de wacht. Zegt ene Turk: "Ja meneer, er is niets aan de hand. Dat is een standaardnummer. Bij uw buurman zal het nummer hetzelfde zijn." WTF, in die brief staat dat het nummer overeen moet komen met het nummer op de pas. Al die passen hebben toch niet hetzelfde nummer? Maar meneer blijft maar doorzeuren over een "standaardnummer bla bla". Niks aan de hand, werkt allemaal perfect.
Ga ik gisteren mijn Chipkaart ophalen, staat er: geen reisproduct beschikbaar. Dus nu kan ik hem ook nog eens niet ophalen. Ik weet niet precies wat nu te doen, ik wacht maar even af, want ik hoorde dat je tot eind januari gewoon met het laten zien van je chipkaart mag reizen (?).
Niet helemaal, die pas die je nu hebt is gewoon geldig tot 31 januari. Bij vervoerders waar je niet in en uit kan checken moet je hem laten zien, anders dus in- en uitchecken.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:41 schreef jens007 het volgende:
[..]
Ja, ik wacht even af. Maar het klopt dus dat je tot eind januari gewoon kan reizen op vertoon van je pas?
En waarom niet? Op de site staat dat ik kan opladen bij dat apparaat op mijn station.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:46 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Bij automaten van de NS kan je NIET je reisproducten ophalen!
Ja, als je een papieren vervoersbewijs hebt, hoef je niet in te checken nee. Bij de NS hoef je überhaupt nog niet in te checken voorlopig.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:46 schreef elby1988 het volgende:
Ik heb een vraag.
Alles is opgeladen etc, prima dus! Nu heb ik een kaartje bij mijn boekenbon gekregen dat 1 iemand gratis mee kan reizen, maar mijn vraag is: hoe ga ik dat vanaf 1 januari doen? Gewoon meenemen en die persoon niet laten scannen?
Ik vind het toch ietswat vreemd..
Ja, dat was ook wel een faal ja. Maar je moet dus 2 aparte producten ophalen, een vrij reizen-prodcuct en een kortingsproduct.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:45 schreef bellabeauti het volgende:
P.S: want ook op die demofilmpje van hun stond alleen weekabo ophalen??
Ook al staan er poortjes dus? En hoe moeten wij als reizigers op de hoogte blijven van de precieze data wanneer het wel verplicht wordt?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:50 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, als je een papieren vervoersbewijs hebt, hoef je niet in te checken nee. Bij de NS hoef je überhaupt nog niet in te checken voorlopig.
Je zegt dat je met de trein gaat? De NS heeft nog geen trajecten waar je verplicht door afgesloten poortjes moet, voor zover ik weet.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:18 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ook al staan er poortjes dus? En hoe moeten wij als reizigers op de hoogte blijven van de precieze data wanneer het wel verplicht wordt?
Ik ga namelijk morgen met de trein en ik snap er niets meer van. Al heb ik in ieder geval wel het reisproduct erop gezet vandaag!
Hoe bedoel je? Tijdelijk of Persoonlijk? Er zit een tijdelijk product op.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:36 schreef Gewoonik het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan het ding. je moet hem vanaf morgen gebruiken maar dat kan bijna nergens dus moet je alsnog strippenkaartjes kopen.
Waarom heb ik dan zoon ding? Om naar mijn eigen foto te kunnen staren die ik drie jaar geleden heb ingeleverd zekeren.
NS werkt er nog niet met de studentenov (tot zover ik heb begrepen aan de balie gister) bij mijn ouders en het gros van mijn familie kan ik hem nog niet in de bus gebruiken.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Tijdelijk of Persoonlijk? Er zit een tijdelijk product op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |