abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76261263
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:57 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Toch jammer dat Translink die kaarten niet verstrekt, maar verder succes ermee
Ja welke bedrijven hebben hier nu schuld aan? Kan jij me vast wel vertellen Als ik het goed begrijp meerdere, en ze geven elkaar allemaal de schuld.
pi_76261377
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:20 schreef wardm het volgende:

[..]

Ja welke bedrijven hebben hier nu schuld aan? Kan jij me vast wel vertellen Als ik het goed begrijp meerdere, en ze geven elkaar allemaal de schuld.
Haha, hoezo ik nou weer?

Voor zover ik weet geeft de IB-groep alleen maar aan een instantie door wie er een OV-chipkaart hoort te krijgen, de IB-groep is dus voor zover ik weet verantwoordelijk voor het verwerken van de aanvraag. En de OV-chipkaart organisatie maakt vervolgens zo'n kaart en stuurt hem op naar je. Waarna de IB-groep zorgt dat er een reisproduct voor je klaar staat.
pi_76261585
Wat een paupers daar.

Eerst kreeg ik 2 studenten-ovchipkaarten opgestuurd. Dat klopt uiteraard niet, dus ik gebeld en samen met die man van de klantenservice afgesproken dat ik er één zou terugsturen naar Rotterdam. Zo gezegd, zo gedaan.

Kreeg ik drie weken geleden een brief: We hebben geconstateerd dat je twee chipkaarten hebt. De chipkaart met het nummer ##### moet je gebruiken. Ik voor de zekerheid even controleren, ja hoor, komt het nummer niet overeen. Ik dacht meteen dat dat het nummer was van de kaart die ik had teruggestuurd.

Dan weer maar bellen naar de klantenservice, 20 minuten in de wacht. Zegt ene Turk: "Ja meneer, er is niets aan de hand. Dat is een standaardnummer. Bij uw buurman zal het nummer hetzelfde zijn." WTF, in die brief staat dat het nummer overeen moet komen met het nummer op de pas. Al die passen hebben toch niet hetzelfde nummer? Maar meneer blijft maar doorzeuren over een "standaardnummer bla bla". Niks aan de hand, werkt allemaal perfect.

Ga ik gisteren mijn Chipkaart ophalen, staat er: geen reisproduct beschikbaar. Dus nu kan ik hem ook nog eens niet ophalen. Ik weet niet precies wat nu te doen, ik wacht maar even af, want ik hoorde dat je tot eind januari gewoon met het laten zien van je chipkaart mag reizen (?).
pi_76261694
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:27 schreef jens007 het volgende:
Wat een paupers daar.

Eerst kreeg ik 2 studenten-ovchipkaarten opgestuurd. Dat klopt uiteraard niet, dus ik gebeld en samen met die man van de klantenservice afgesproken dat ik er één zou terugsturen naar Rotterdam. Zo gezegd, zo gedaan.

Kreeg ik drie weken geleden een brief: We hebben geconstateerd dat je twee chipkaarten hebt. De chipkaart met het nummer ##### moet je gebruiken. Ik voor de zekerheid even controleren, ja hoor, komt het nummer niet overeen. Ik dacht meteen dat dat het nummer was van de kaart die ik had teruggestuurd.

Dan weer maar bellen naar de klantenservice, 20 minuten in de wacht. Zegt ene Turk: "Ja meneer, er is niets aan de hand. Dat is een standaardnummer. Bij uw buurman zal het nummer hetzelfde zijn." WTF, in die brief staat dat het nummer overeen moet komen met het nummer op de pas. Al die passen hebben toch niet hetzelfde nummer? Maar meneer blijft maar doorzeuren over een "standaardnummer bla bla". Niks aan de hand, werkt allemaal perfect.

Ga ik gisteren mijn Chipkaart ophalen, staat er: geen reisproduct beschikbaar. Dus nu kan ik hem ook nog eens niet ophalen. Ik weet niet precies wat nu te doen, ik wacht maar even af, want ik hoorde dat je tot eind januari gewoon met het laten zien van je chipkaart mag reizen (?).
Er is in principe niets aan de hand, als na 1 januari je product nog niet klaar staat zou ik mij toch eens druk gaan maken
pi_76261710
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:53 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Op die tijdelijke kaart staat (als het goed is) het zelfde soort abonnement als je in 2009 had.
Ohw dus als ik het goed begrijp moet je je dus ook in en uit checken? Want ik dacht bij deze kaart is dat niet nodig!
pi_76261779
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:31 schreef Mail-adres het volgende:

[..]

Ohw dus als ik het goed begrijp moet je je dus ook in en uit checken? Want ik dacht bij deze kaart is dat niet nodig!
Dat ligt dus aan de vervoerder. Bij NS nog niet.
pi_76261812
Ik heb mijn ov-chipkaart ook nog niet, daar gaan de beloftes van "dan ontvang jij sowieso vóór 1 januari 2010 een OV-chipkaart" -.-' Tuurlijk....
pi_76262138
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:30 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Er is in principe niets aan de hand, als na 1 januari je product nog niet klaar staat zou ik mij toch eens druk gaan maken
Ja, ik wacht even af. Maar het klopt dus dat je tot eind januari gewoon kan reizen op vertoon van je pas?
pi_76262164
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:27 schreef jens007 het volgende:
Wat een paupers daar.

Ik moest lachen. Wat een faalheid.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76262240
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:41 schreef jens007 het volgende:

[..]

Ja, ik wacht even af. Maar het klopt dus dat je tot eind januari gewoon kan reizen op vertoon van je pas?
Niet helemaal, die pas die je nu hebt is gewoon geldig tot 31 januari. Bij vervoerders waar je niet in en uit kan checken moet je hem laten zien, anders dus in- en uitchecken.
pi_76262345
My god, wat een drama hier.
For great justice!
pi_76263251
Heb toen in november dat ding een keer aangevraagd via studentenreisbewijs.nl. Alles was in orde etc. en dat ding zou worden opgestuurd. Nooit iets gehad, een paar keer gebeld maar ze waren altijd te druk 'probeer het op een later tijdstip nog eens'. Ja, welk tijdstip dan? Ze verbreken altijd de verbinding. Vervolgens 2 weken terug maar een aanvraagformulier aangevraagd, nog niets mogen ontvangen. En dat telefoonnummer kom ik ook nog steeds niet door. En ondertussen wel leuk brieven over waar ik'm kan opladen, enquetes etc. etc. ontvangen.
pi_76264794
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:46 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Bij automaten van de NS kan je NIET je reisproducten ophalen!
En waarom niet? Op de site staat dat ik kan opladen bij dat apparaat op mijn station.
pi_76264926
Ik heb een vraag.

Alles is opgeladen etc, prima dus! Nu heb ik een kaartje bij mijn boekenbon gekregen dat 1 iemand gratis mee kan reizen, maar mijn vraag is: hoe ga ik dat vanaf 1 januari doen? Gewoon meenemen en die persoon niet laten scannen?

Ik vind het toch ietswat vreemd..
pi_76265079
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:46 schreef elby1988 het volgende:
Ik heb een vraag.

Alles is opgeladen etc, prima dus! Nu heb ik een kaartje bij mijn boekenbon gekregen dat 1 iemand gratis mee kan reizen, maar mijn vraag is: hoe ga ik dat vanaf 1 januari doen? Gewoon meenemen en die persoon niet laten scannen?

Ik vind het toch ietswat vreemd..
Ja, als je een papieren vervoersbewijs hebt, hoef je niet in te checken nee. Bij de NS hoef je überhaupt nog niet in te checken voorlopig.
  donderdag 31 december 2009 @ 15:38:09 #216
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_76266970
Ik heb dus begrepen dat oplaad- en ophaalpunten niet hetzelfde zijn, echter als ik kijk op Google maps ( ik zie namelijk niks na alles te hebben ingevuld: Vanwege een groot aantal bezoekers op de website kan het zijn dat u geen resultaten te zien krijgt. Klik dan hier om gebruik te maken van onze Google Map met alle oplaad- en ophaalautomaten in Nederland.) zie ik alleen oplaadpunten ?? :S en die staan meestal allemaal op stations, maar blijkbaar moet je naar een AH, primera gaan? ( gelezen in een van deze topicdelen).

Vraag over reisproduct: moet je nou 2 reisproducten halen? Bv: Een voor week, en één voor korting in weekend? Daar stond namelijk niks over in de brieven die ik had gekregen?

wat een gedoe heb al 4 maanden zitten wachten, gisteren eindelijk binnen en nu dit ook nog...
Ik heb trouwens ook die tijdelijk kaart binnen ( samen met definitieve ontvangen).. Wat als ik nou die tijdelijk gebruik..hiermee bouw ik mijn reisschuld dan toch niet op ? of is dat niet slim ?
  donderdag 31 december 2009 @ 15:45:02 #217
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_76267246
P.S: want ook op dat demofilmpje van hun stond alleen weekabo ophalen??

[ Bericht 2% gewijzigd door bellabeauti op 31-12-2009 16:27:53 ]
pi_76267406
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:45 schreef bellabeauti het volgende:
P.S: want ook op die demofilmpje van hun stond alleen weekabo ophalen??
Ja, dat was ook wel een faal ja. Maar je moet dus 2 aparte producten ophalen, een vrij reizen-prodcuct en een kortingsproduct.
pi_76267555
Nu al de grootste fail van 2010
pi_76267568
Nee toch? 1 product toch? Dat is de week product! (afhankelijk week of werkend) die korting zit toch gewoon in de week!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_76268668
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:50 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Ja, als je een papieren vervoersbewijs hebt, hoef je niet in te checken nee. Bij de NS hoef je überhaupt nog niet in te checken voorlopig.
Ook al staan er poortjes dus? En hoe moeten wij als reizigers op de hoogte blijven van de precieze data wanneer het wel verplicht wordt?

Ik ga namelijk morgen met de trein en ik snap er niets meer van. Al heb ik in ieder geval wel het reisproduct erop gezet vandaag!
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_76269198
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:18 schreef BlackSheep het volgende:

[..]

Ook al staan er poortjes dus? En hoe moeten wij als reizigers op de hoogte blijven van de precieze data wanneer het wel verplicht wordt?

Ik ga namelijk morgen met de trein en ik snap er niets meer van. Al heb ik in ieder geval wel het reisproduct erop gezet vandaag!
Je zegt dat je met de trein gaat? De NS heeft nog geen trajecten waar je verplicht door afgesloten poortjes moet, voor zover ik weet.
  donderdag 31 december 2009 @ 16:36:07 #223
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_76269327
Ik heb nu al een hekel aan het ding. je moet hem vanaf morgen gebruiken maar dat kan bijna nergens dus moet je alsnog strippenkaartjes kopen.

Waarom heb ik dan zoon ding? Om naar mijn eigen foto te kunnen staren die ik drie jaar geleden heb ingeleverd zekeren.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_76269361
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:36 schreef Gewoonik het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan het ding. je moet hem vanaf morgen gebruiken maar dat kan bijna nergens dus moet je alsnog strippenkaartjes kopen.

Waarom heb ik dan zoon ding? Om naar mijn eigen foto te kunnen staren die ik drie jaar geleden heb ingeleverd zekeren.
Hoe bedoel je? Tijdelijk of Persoonlijk? Er zit een tijdelijk product op.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 31 december 2009 @ 17:05:45 #225
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_76270442
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:37 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Tijdelijk of Persoonlijk? Er zit een tijdelijk product op.
NS werkt er nog niet met de studentenov (tot zover ik heb begrepen aan de balie gister) bij mijn ouders en het gros van mijn familie kan ik hem nog niet in de bus gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')