Doe de laatste maarquote:Op woensdag 30 december 2009 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
moet ik dan maar een van je posts verwijderen?
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:04 schreef Sarabi het volgende:
Vik ziet er goed uit
Nu ben je toch wel klaar met afvallen? Anders verdwijnen je benen volgens mij
Waar wil je die 2,5kg dan nog af hebben?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Nee, ik moet nog 2,5 kg
. En mijn broek maat 38 zit ook alweer losjes. Je gaat me niet vertellen dat ik binnenkort in maat 36 moet!
.
Van mijn buik vooralquote:Op woensdag 30 december 2009 15:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waar wil je die 2,5kg dan nog af hebben?
Ziet er toch super uit zo
Okquote:Op woensdag 30 december 2009 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van mijn buik vooralDie is nog niet plat genoeg
En 65 kg is een mooi getal
Het roze hoeft ook niet als je het niet wilquote:Op woensdag 30 december 2009 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb het gehad met al die acties. Ik doneer bij draaiorgels en mensen die mooie muziek maken op straat. En roze staat mij niet
Nou ik vind het vreselijk dat het nu niet zo zeer gaat om mijn moeheid, want op zich gaat dat wel, maar mentaal is het gewoon niet goed. Het werkt niet, ben totaal ongeconcentreerd, warrig, let niet op.. Volgens de arboarts heb ik ook nog last van emotionele instabiliteit dus het gaat erg lekker.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:39 schreef Syrena het volgende:
Lijkt me een prima actieplan DaphEn dat van die mentale gezondheid is juist heel belangrijk, niks
nodig.
Mijn zus moest deze week naar de arbo en dergelijke, ik hoop dat ze snel ook zo'n actieplan heeft. En als er geen psycholoog of coaching in voorkomt ga ik echt heel boos op haar worden
ik lurk hier nog steeds meequote:Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ik vind het vreselijk dat het nu niet zo zeer gaat om mijn moeheid, want op zich gaat dat wel, maar mentaal is het gewoon niet goed. Het werkt niet, ben totaal ongeconcentreerd, warrig, let niet op.. Volgens de arboarts heb ik ook nog last van emotionele instabiliteit dus het gaat erg lekker.
*knip*
Kwaliteitslijstquote:Op woensdag 30 december 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
Baggerlijstje vandaag (sliep vannacht elders en had niet ontbeten, dus moest even wat regelen voor in de trein)
O: appel, twee croissants, 500 ml vruchtensap (van de AH to go)
L: niets
T: appelflap, chocolademelk
D: dubbele cheeseburger, kroket
Dus
Bij de AH to Go is natuurlijk wel wat 'beters' te verkrijgen dan croissants hequote:Op woensdag 30 december 2009 17:46 schreef Viking84 het volgende:
Baggerlijstje vandaag (sliep vannacht elders en had niet ontbeten, dus moest even wat regelen voor in de trein)
O: appel, twee croissants, 500 ml vruchtensap (van de AH to go)
True, maar ik had zin in croissants, bovendien had ik geen tijd om uitgebreid te neuzen.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bij de AH to Go is natuurlijk wel wat 'beters' te verkrijgen dan croissants he
En wat heb je volgens de berekeningen nodig om in stand te blijven?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
De laatste paar dagen door de eetmeter gegooid.
Maandag: 1950 kcal
Dinsdag: 1900
Woensdag: 2000
*sticker op mijzelf plakt*
Ik wil ook zoveel kunnen etenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
De laatste paar dagen door de eetmeter gegooid.
Maandag: 1950 kcal
Dinsdag: 1900
Woensdag: 2000
*sticker op mijzelf plakt*
quote:Op woensdag 30 december 2009 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
En wat heb je volgens de berekeningen nodig om in stand te blijven?
Tut je mee??quote:Op woensdag 30 december 2009 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet of ik m'n vriend zo gek krijg, Maria.. Maar ik zal het proberen.
. En van de mijne vast wel!
M'n vriendinnetje komt hier morgen al om 11 uur om te tutten..
Jaja, afleidmanouvres. Je moet meer eten uniekhoorn. Je bent nog maar 55kg. Je moet niet meer afvallen.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]ietjes meer geloof ik maar je kent mijn uitbundige snaaipartijen
10 km gerend he? Damn, ik vind dat zo knap! Stiekem ben je wel een soort van voorbeeld
Ik weet het... je hebt gelijk. Thanks,jij ook trustenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Jaja, afleidmanouvres. Je moet meer eten uniekhoorn. Je bent nog maar 55kg. Je moet niet meer afvallen.
'truste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |