Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=52205quote:De drie grootste tv-zenders, Nederland 1, RTL 4 en SBS 6, en alle regionale zenders gaan aanstaande woensdag 30 december om 19.50 uur een minuut lang op zwart. Dan wordt namelijk voor het eerst de Herinneringsminuut gehouden, een initiatief van uitvaartorganisatie Yarden. Een BN’er leidt deze minuut in. “Met de Herinneringsminuut creëren we een moment waar ieder op eigen wijze stil kan staan bij zijn of haar overleden dierbare“, vertelt directeur Peter van Wageningen van Yarden.
En daar heb ik voor gewerkt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef Stuurloos het volgende:
Yarden zijn viezerds met hun belpraktijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Water, Ijzer, Olie?quote:
Sorry, zie OP.quote:
Geld?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom doet een zender als Nederland 1 mee met iets waaraan RTL en SBS ook meewerken?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:42 schreef Onufriev het volgende:
Goede reclamestunt, valt veel meer op dan zo'n trieste commercial.Het wordt ingeleid door een BN'er. Waarschijnlijk die Natasha (?) Froger ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
Ik moet altijd meteen denken aan dat huillach gezicht.. prachtig was diequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:44 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Het wordt ingeleid door een BN'er. Waarschijnlijk die Natasha (?) Froger ofzo.![]()
Elke minuut gaan er mensen dood, het is gewoon aandachttrekkerij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef Rockabella het volgende:
Ik vind het juist een hele mooie manier om aandacht te vragen. Ongeacht voor wat. Tuurlijk is het reclame, maar er zit een hele mooie gedachtengang achter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |