quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef jeoff het volgende:
Ik heb er wel eens een documentaire over gezien. Dat ging wel meer over een journalist uit Kazakstan die Amerika ging verkennen, maar ze lieten ook echte beelden uit Kakstan zien
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef jeoff het volgende:
Ik heb er wel eens een documentaire over gezien. Dat ging wel meer over een journalist uit Kazakstan die Amerika ging verkennen, maar ze lieten ook echte beelden uit Kakstan zien
tsja, dit is niet echt de info die ik zoek, sorry.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef jeoff het volgende:
de zal idd best een groot verschil zijn, vandaar dat ik wat ervaringsverhalen zoek. Ws in januari of februari mogen we een eerste kennismakingsbezoekje brengen, dan krijgen we pas echt een idee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:30 schreef klaasdj het volgende:
Oom van mij werkt in die regio hij doet iets technisch op een oil rig, maar over het vaste land is hij niet echt positief. Als je Europa/Noord-Amerika (zoals hij) gewend bent is het idd wel een wereld van verschil. Hij zit trouwens nu vastgevroren op die rig.
Atyrau is van de modderstormen in het voor- en najaarquote:Op woensdag 30 december 2009 10:57 schreef Leatherface het volgende:
Atyrau, is dat niet een gortdroog gebied? Of zit ik nu in de war met Aktau?
tnx voor je PB, ik ga hem benaderen.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik heb hier een tijdje terug iemand gehad om te helpen tijdens ons drukke seizoen, een jongen van mid 20 die al diverse keren naar Kazachstan is geweest om te kijken wat de mogelijkheden zijn om wat op te zetten daar in de tuinbouw
Okay, je hebt gelijk. Aktau ligt ook niet ver van Turkmenistan, zie ik nu, wat praktisch een grote woestijn is.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:00 schreef Essebes het volgende:
[..]
Atyrau is van de modderstormen in het voor- en najaar, dan zal de droogte wel in Aktau zijn, dat ligt ook iets zuidelijker.
haha, sterker nog het was helemaal niet mijn keuze. Mijn partner wordt uitgezonden, zit in de olieindustrie. Ik ga met hem mee en zal daar op eigen kracht een baan moeten vinden. Dat zal nog een hele uitdaging gaan worden, maar biedt ook wel weer perspectievenquote:Op donderdag 31 december 2009 00:04 schreef Bora-Bora het volgende:
Wel interessant om naar zo'n onbekende hoek te gaan, maar indd niet simpel om andere ervaringsdeskundigen te vinden.
Kun je al zeggen wat je er gaat doen, of in welke sector je aan het werk gaat?
En heb jij de keuze voor dit land gemaakt, of is dat je werkgever geweest?
Succes in ieder geval!!
dat er sprake is van censuur, hadden we ook gehoord. Ik heb echter nog niet van ervaringsdeskundigen gehoord wat je hier in de praktijk van merkt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:56 schreef raptorix het volgende:
http://www.dutchcowboys.nl/online/10904
Oppassen dus wat je schrijft
Arrff, dat zal zeker een uitdaging worden, om dan werk te vinden als je de taal niet spreekt enzo en de cultuur nog niet kent!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:25 schreef Essebes het volgende:
[..]
haha, sterker nog het was helemaal niet mijn keuze. Mijn partner wordt uitgezonden, zit in de olieindustrie. Ik ga met hem mee en zal daar op eigen kracht een baan moeten vinden. Dat zal nog een hele uitdaging gaan worden, maar biedt ook wel weer perspectieven![]()
Ik probeer in ieder geval breed te kijken en niet te strak aan de bekende dingen vast te houden. Ben wel erg benieuwd hoe alles zal gaan.
we krijgen inderdaad taallessen aangeboden en ik wil daar zeker mee doorgaan tot ik op een acceptabel niveau russisch kan spreken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:24 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Arrff, dat zal zeker een uitdaging worden, om dan werk te vinden als je de taal niet spreekt enzo en de cultuur nog niet kent!
Gaan jullie alvast taallessen volgen vantevoren ofzo? Of spreekt een van jullie al iets uit die hoek toevallig?
Zou je trouwens geen baan kunnen krijgen in het kader van het oliebedrijf van je partner? Of is er gewoon nog geen bedrijfsstructuur, ter plaatse? (stomme vraag misschien, want er zit natuurlijk een hoop olie in die regionen; ik ben echter absoluut niet bekend met de betreffende industrie.. )
Zoveel verschillen die twee landen niet hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 19:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Sorry Essebes, de jongeman waar ik het over had is niet naar Kazachstan geweest blijkt nu maar naar het buurland Kyrgyzstan..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |