Volgens mij wordt dat landelijk ingevoerd vanaf 1 januari, ook al werkt het nog amper.quote:
volgens mij nog nergens poortjesquote:Op donderdag 31 december 2009 11:58 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat landelijk ingevoerd vanaf 1 januari, ook al werkt het nog amper.
je kan een chipkaart gebruiken, maar ook een ouderwets kaartje kan ook nogquote:Op donderdag 31 december 2009 11:53 schreef BlackSheep het volgende:
Het viel me zojuist op dat de Tilburg-reeks 6 posts voorligt op die van Breda!
Als ik morgen trouwens met de trein wil, moet ik dus al dat chipkaartgedoe gaan gebruiken? Ik heb daar zo geen zin in namelijk, laat mij met rust nieuwe technologie
op het station zijn het ook geen poortjes, maar palen, en die staan er al welquote:Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
volgens mij nog nergens poortjes
o ok hahaquote:Op donderdag 31 december 2009 12:06 schreef Guard het volgende:
[..]
op het station zijn het ook geen poortjes, maar palen, en die staan er al wel
die hele ov chipkaart is onhandigquote:Op donderdag 31 december 2009 15:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Betreft OV-Chipkaart voor studenten: je moet NOG NIET IN/UITCHECKEN OP TREINSTATIONS!
Tot nader bericht althans. Dus gewoon de trein instappen en je OV-chipkaart laten zien wanneer de conducteur langskomt, net zoals je nu doet met je OV-jaarkaart. Je moet pas in/uit gaan checken wanneer het overal werkt ofzo
Goed geregeld dit hè
allemaal zo lekker duidelijk ook.
Zie [FAQ] Studenten OV-Chipkaart #3 of http://www.ov-chipkaart.nl/ FAQ en http://www.studentenov-chipkaart.nl/ (ik heb ze allemaal gehad, onduidelijk gedoe, bah).
ehm het gaat vandaag al sneeuwenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:40 schreef styliste het volgende:
Iemand enig idee of t dit weekend weer gaat sneeuwen?
Ja maar t moet maandag glad zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm het gaat vandaag al sneeuwen
o lukt wel denkquote:Op donderdag 31 december 2009 15:45 schreef styliste het volgende:
[..]
Ja maar t moet maandag glad zijn
Maar je hebt geen OV-kaart dan meer in januari?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Betreft OV-Chipkaart voor studenten: je moet NOG NIET IN/UITCHECKEN OP TREINSTATIONS!
Tot nader bericht althans. Dus gewoon de trein instappen en je OV-chipkaart laten zien wanneer de conducteur langskomt, net zoals je nu doet met je OV-jaarkaart. Je moet pas in/uit gaan checken wanneer het overal werkt ofzo
Goed geregeld dit hè
allemaal zo lekker duidelijk ook.
Zie [FAQ] Studenten OV-Chipkaart #3 of http://www.ov-chipkaart.nl/ FAQ en http://www.studentenov-chipkaart.nl/ (ik heb ze allemaal gehad, onduidelijk gedoe, bah).
als je paar emmers water neergooit ...quote:Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef styliste het volgende:
[..]
Echt echt glad? Zo glad dat het niet verstandig is om te gaan rijden?
Kloptquote:Op donderdag 31 december 2009 15:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar je hebt geen OV-kaart dan meer in januari?
Haha, hoezo?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef styliste het volgende:
[..]
Echt echt glad? Zo glad dat het niet verstandig is om te gaan rijden?
Meisquote:Op donderdag 31 december 2009 17:08 schreef automatic_ het volgende:
$#(*$!(#*!$; MTO-C meneer heeft een fout gemaakt bij een klasgenoot (in zijn voordeel) en meneer heeft MTO nu wel gehaald, terwijl hij (volgens mijn eigen telling) het niet gehaald zou hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, daar kan je inderdaad niets aan doen... Hopen dat je vrij krijgt al kan ik mij ook wel indenken dat je het niet krijgt...quote:Op donderdag 31 december 2009 17:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm. Heb nu met kerst en deze week amper gewerkt, alleen de zaterdagen.. en ga a.s. zaterdag vrijvragen voor twee weekenden achtereen. Aan de ene kant denk ik: kan je niet maaaaken. Maar aan de andere kant: afgelopen weken kon ik echt niet extra werken ivm met tentamens. En in januari wil ik, de ene week die ik compleet vrij ben, lekker even er tussenuit met mijn vriend (weekend 1).
Dat ik toevallig ook meegevraagd ben om daarna nog een lang weekend mee te gaan naar Winterberg (weekend 2), tsja, daar kan ik ook niks aan doen.
Mwah,quote:Op donderdag 31 december 2009 17:09 schreef PierreTT het volgende:
Woehoe, nog een post in mijn naamtopicHebben jullie zin in vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |