quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:19 schreef RoW_0 het volgende:
heb in juni nog een nieuwe pc gekocht. (i7, 2x hd4870 en windows7 64bit)[/i]
BANBANBANBANBANquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:20 schreef 9611Niels het volgende:
Bwhehe, ik heb een gecrackte versie van MW2 gedownload (Steam eruit gesloopt), en kon gelijk spelen!
Wist dat ik zo'n kutpost zou krijgen, kerel. Ik probeer hier zo duidelijk mogelijk te zijn dat het niet aan mij ligt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:20 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-eens-een-snelle-pc-hebben-topic
Mag dat niet?quote:
Dat vond ik ook, tot vandaag.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
tevens is steam gewoon een hemels goed programma.
weet ik niet eigenlijk.quote:
Wat een kutPC TS. Zeker te arm om een échte PC aan te schaffen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:19 schreef RoW_0 het volgende:
Godverdomme, ik word helemaal gek van die kut Steam.
Het werkt godverdomme voor geen meter, ik ga vandaag heel random op steampowered.com. Ik zie BioShock staan voor maar 5 euro, ik dacht. lolololol die neem ik mee!
Nja, toen kwam ik thuis, snel downloaden. en spelen maar. Maar wacht.. ik moet DirectX installeren, oke sure.
Kliklik, niks gebeurt, fucking steam restart. doet niks, Nu heb ik een beetje rond gegoogled en meerdere mensen hebben er dus last van.
Waarom verkopen jullie mij dat spel dan als het voor geen meter werkt?
de Bioshock PC Skullptura of Bioshock PC DVD9 Multi5 www topetorrent versie werkt perfect!
Maar de betaalde versie niet.
En dan nog niet beginnen over de steam gedoe met Modern Warfare 2. Ik kan niet eens met een vriend samen spelen.
Klacht: STEAM.
En nou niet beginnen dat mijn fucking pc te slecht is, heb er een juni nog een nieuwe gekocht. (i7, 2x hd4870 en windows7 64bit)
TS heeft een trage pauper pcquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:19 schreef RoW_0 het volgende:
En nou niet beginnen dat mijn fucking pc te slecht is, heb er een juni nog een nieuwe gekocht. (i7, 2x hd4870 en windows7 64bit)[/i]
EEN BEETJE MIJN BERICHT AANPASSEN HEquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
EEN BEETJE MIJN BERICHT AANPASSEN HE
Gamen op een consolequote:Op dinsdag 29 december 2009 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Verbazingwekkend dat de opmerking: Gamen op een pcnog niet voorbij is gekomen
je draait een 64bits windows.. dat kan een oorzaak zijn.., evenals windows 7/vista.. veel, heel veel spellen zijn niet gemaakt hiervoor..quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:23 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ben een steam gebruikers sinds CS1.6, ik weet hoe die shit allemaal werkt. En ja ik weet dat steam de afgelopen jaren veel beter is geworden. Maar ga dan geen shit verkopen wat niet werkt.
Bijna net zo voorspelbaar als de Gamen op een pcquote:
Aan steam, dan moet hij het ook niet verkopen aan mij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:38 schreef Geretardeerd het volgende:
TS is een faalerd met z'n schijt Windows 7 64-bit. Ik heb hem toch wel goed draaiende op mijn PC via Steam. Dus, aan wie ligt het nou?![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef Trollface. het volgende:
TS faalt, Steam
DirectX niet kunnen installeren
Het is inderdaad lastig om op 3x op volgende te klikkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef Trollface. het volgende:
TS faalt, Steam
DirectX niet kunnen installeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |