Dan had de overheid dat ook kunnen tonen, denk je niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:05 schreef Tevik het volgende:
[..]
UIteraard kan ik toevoegen aan wat ik eerder zei dat de oppositie natuurlijk ook de 'meeste' aanhang heeft. 50.000 zeg jij, de gelderlander en nog wat andere kranten spreken over honderduizenden. Je mag er ook 10 van maken, maar dan val je natuurlijk snel door de mand. Wat betreft je filmpjes, lekker selectief, niet alleen daar hebben ze gedemonstreerd.
De oppositie, nee, die laat een lekker betrouwbare kant zien. Natuurlijk zullen zij ook overdrijvenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan had de overheid dat ook kunnen tonen, denk je niet?
Wat een domme opmerking.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
De oppositie, nee, die laat een lekker betrouwbare kant zien. Natuurlijk zullen zij ook overdrijven;););).
Laatst zei de regering van Iran dat er 5 doden waren, maar de demonstranten spraken over 8 doden, wat later ook werd bijgesteld door de regering. Nou dat vind ik dus niet zo'n enorm discussiepunt haha. Iran is niet zo ontzettend gesloten dat de buitelandse media geen goed beeld kunnen krijgen.
Nota bene komt vrijwel alle informatie van sites, twitters en filmpjes van de oppositie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan moet jij je
wel aangesproken voelen nietwaar.
Ik heb niet gezegd dat Iran niet gesloten is qua persvrijheid. Ik heb gezegd dat het voldoende open is voor de media om enigzins een beeld te kunnen schetsen. Ik zeg niet dat het perfect is. Maar ik zeg wel dat het een realistische indicatie kanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nota bene komt vrijwel alle informatie van sites, twitters en filmpjes van de oppositie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:37 schreef Santello het volgende:
Schokkend, dood geschoten.Deze is al langsgekomen als een foto, schokkend filmpje weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:37 schreef Santello het volgende:
Schokkend, dood geschoten.Dat is inderdaad zeer schokkend. En misdadig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat helemaal schokken is dat mensen niet willen geloven dat dat de realiteit is. Als je de comments even doorneemt ''fake fake'' '' on 0:59 you can see him using a tube with a red substance''quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zeer schokkend. En misdadig.
Meer dan 12.000 reacties en de eerste zijn al niet al te best.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat helemaal schokken is dat mensen niet willen geloven dat dat de realiteit is. Als je de comments even doorneemt ''fake fake'' '' on 0:59 you can see him using a tube with a red substance''
l
Ik denk echt niet dat het filmpje nep is en bovendien zou dat ding bij zijn schouder nooit zo veel nepbloed kunnen bevatten. En dan ook nog de reacties van de mensen eromheen. Dit is echt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:55 schreef DeParo het volgende:
Ik wil niet zeggen dat het nep is, iing schokkend, maar wat heeft hij inderdaad daar bij z'n rechterschouder zitten. Het lijkt wel een staaf dynamiet en er steekt een draad uit.
Maar wat is het dan wel. Heeft hij zich proberen voor te doen als een zelfmoordterrorist ofzo. Maja ik neem aan dat het echt is. Alhoewel ik niemand zie wegvluchten voor kogels ofzo.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:00 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat het filmpje nep is en bovendien zou dat ding bij zijn schouder nooit zo veel nepbloed kunnen bevatten. En dan ook nog de reacties van de mensen eromheen. Dit is echt.
Volgens mij is dat gewoon een parapluquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:55 schreef DeParo het volgende:
Ik wil niet zeggen dat het nep is, iing schokkend, maar wat heeft hij inderdaad daar bij z'n rechterschouder zitten. Het lijkt wel een staaf dynamiet en er steekt een draad uit.
De Gelderlander heeft natuurlijk een aantal verslaggevers rondlopen in Teheran die alle kopjes hebbenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:05 schreef Tevik het volgende:
[..]
UIteraard kan ik toevoegen aan wat ik eerder zei dat de oppositie natuurlijk ook de 'meeste' aanhang heeft. 50.000 zeg jij, de gelderlander en nog wat andere kranten spreken over honderduizenden. Je mag er ook 10 van maken, maar dan val je natuurlijk snel door de mand. Wat betreft je filmpjes, lekker selectief, niet alleen daar hebben ze gedemonstreerd.
=quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
De oppositie, nee, die laat een lekker betrouwbare kant zien. Natuurlijk zullen zij ook overdrijven;););).
Laatst zei de regering van Iran dat er 5 doden waren, maar de demonstranten spraken over 8 doden, wat later ook werd bijgesteld door de regering. Nou dat vind ik dus niet zo'n enorm discussiepunt haha. Iran is niet zo ontzettend gesloten dat de buitelandse media geen goed beeld kunnen krijgen.
Een paar posts verder zie je dat ik dat helemaal niet heb gezegd. Ik zeg dat het open genoeg is om een realistisch beeld te schetsen voor onze media zonder de specifieke details uiteraard.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je zet je zelf gewoon telkens compleet voor schut met je gebrek aan kennis over wat er allemaal gaande is.
De regering kon niets anders dan toegeven dat er minstens acht doden zijn gevallen, aangezien het bewijs - foto's en filmpjes - duidelijk is. Bovendien zijn er veel meer dan acht doden gevallen: minstens 40. En Iran is niet zo afgesloten voor buitenlandse media? Jij verwacht hier een serieus antwoord op te krijgen?
Er liepen toch volgens mij 75.000 + man bij de pro-regering demonstratie?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De Gelderlander heeft natuurlijk een aantal verslaggevers rondlopen in Teheran die alle kopjes hebben
Nee, de Gelderlander en andere kranten zijn voornamelijk afhankelijk van wat het regime naar buiten brengt. Dus wanneer het regime zegt dat honderdduizenden de demonstratie hebben bijgewoond, dan wordt dat natuurlijk klakkeloos overgenomen. En dit terwijl foto's en filmpjes tonen dat er onmogelijk honderdduizenden de demonstratie hebben bijgewoond. En de filmpjes die ik heb gepost zeggen wel degelijk wat. Het toont aan dat het regime in een stad met 1.3 miljoen mensen nauwelijks 500 man op de been kan krijgen. Wie neemt ze nog serieus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |