abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 1 januari 2010 @ 19:07:42 #141
137949 Disana
pi_76299467
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:05 schreef Tevik het volgende:

[..]

UIteraard kan ik toevoegen aan wat ik eerder zei dat de oppositie natuurlijk ook de 'meeste' aanhang heeft. 50.000 zeg jij, de gelderlander en nog wat andere kranten spreken over honderduizenden. Je mag er ook 10 van maken, maar dan val je natuurlijk snel door de mand. Wat betreft je filmpjes, lekker selectief, niet alleen daar hebben ze gedemonstreerd.
Dan had de overheid dat ook kunnen tonen, denk je niet?
pi_76299736
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Dan had de overheid dat ook kunnen tonen, denk je niet?
De oppositie, nee, die laat een lekker betrouwbare kant zien. Natuurlijk zullen zij ook overdrijven ;););).

Laatst zei de regering van Iran dat er 5 doden waren, maar de demonstranten spraken over 8 doden, wat later ook werd bijgesteld door de regering. Nou dat vind ik dus niet zo'n enorm discussiepunt haha. Iran is niet zo ontzettend gesloten dat de buitelandse media geen goed beeld kunnen krijgen.
  † In Memoriam † vrijdag 1 januari 2010 @ 19:20:55 #143
137949 Disana
pi_76299831
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:17 schreef DeParo het volgende:

[..]

De oppositie, nee, die laat een lekker betrouwbare kant zien. Natuurlijk zullen zij ook overdrijven ;););).

Laatst zei de regering van Iran dat er 5 doden waren, maar de demonstranten spraken over 8 doden, wat later ook werd bijgesteld door de regering. Nou dat vind ik dus niet zo'n enorm discussiepunt haha. Iran is niet zo ontzettend gesloten dat de buitelandse media geen goed beeld kunnen krijgen.
Wat een domme opmerking.
pi_76299904
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat een domme opmerking.
Dan moet jij je
wel aangesproken voelen nietwaar.
  † In Memoriam † vrijdag 1 januari 2010 @ 19:25:23 #145
137949 Disana
pi_76299935
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:24 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dan moet jij je
wel aangesproken voelen nietwaar.
Nota bene komt vrijwel alle informatie van sites, twitters en filmpjes van de oppositie.
pi_76300479
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Nota bene komt vrijwel alle informatie van sites, twitters en filmpjes van de oppositie.
Ik heb niet gezegd dat Iran niet gesloten is qua persvrijheid. Ik heb gezegd dat het voldoende open is voor de media om enigzins een beeld te kunnen schetsen. Ik zeg niet dat het perfect is. Maar ik zeg wel dat het een realistische indicatie kan
geven van hoe de situatie is. In Noord-Korea hebben ze geen twitter hoor .
pi_76304591
Schokkend, dood geschoten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76304824
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:37 schreef Santello het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is al langsgekomen als een foto, schokkend filmpje weer
  † In Memoriam † vrijdag 1 januari 2010 @ 21:41:48 #149
137949 Disana
pi_76304835
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:37 schreef Santello het volgende:
SPOILER
Dat is inderdaad zeer schokkend. En misdadig.
pi_76305042
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zeer schokkend. En misdadig.
Wat helemaal schokken is dat mensen niet willen geloven dat dat de realiteit is. Als je de comments even doorneemt ''fake fake'' '' on 0:59 you can see him using a tube with a red substance''

l
  † In Memoriam † vrijdag 1 januari 2010 @ 21:48:04 #151
137949 Disana
pi_76305165
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:45 schreef Santello het volgende:

[..]

Wat helemaal schokken is dat mensen niet willen geloven dat dat de realiteit is. Als je de comments even doorneemt ''fake fake'' '' on 0:59 you can see him using a tube with a red substance''

l
Meer dan 12.000 reacties en de eerste zijn al niet al te best.
pi_76305519
Ik wil niet zeggen dat het nep is, iing schokkend, maar wat heeft hij inderdaad daar bij z'n rechterschouder zitten. Het lijkt wel een staaf dynamiet en er steekt een draad uit.
pi_76305757
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:55 schreef DeParo het volgende:
Ik wil niet zeggen dat het nep is, iing schokkend, maar wat heeft hij inderdaad daar bij z'n rechterschouder zitten. Het lijkt wel een staaf dynamiet en er steekt een draad uit.
Ik denk echt niet dat het filmpje nep is en bovendien zou dat ding bij zijn schouder nooit zo veel nepbloed kunnen bevatten. En dan ook nog de reacties van de mensen eromheen. Dit is echt.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_76306579
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 22:00 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Ik denk echt niet dat het filmpje nep is en bovendien zou dat ding bij zijn schouder nooit zo veel nepbloed kunnen bevatten. En dan ook nog de reacties van de mensen eromheen. Dit is echt.
Maar wat is het dan wel. Heeft hij zich proberen voor te doen als een zelfmoordterrorist ofzo. Maja ik neem aan dat het echt is. Alhoewel ik niemand zie wegvluchten voor kogels ofzo.
pi_76306667
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 21:55 schreef DeParo het volgende:
Volgens mij is dat gewoon een paraplu
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:54:39 #156
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76311222
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:05 schreef Tevik het volgende:

[..]

UIteraard kan ik toevoegen aan wat ik eerder zei dat de oppositie natuurlijk ook de 'meeste' aanhang heeft. 50.000 zeg jij, de gelderlander en nog wat andere kranten spreken over honderduizenden. Je mag er ook 10 van maken, maar dan val je natuurlijk snel door de mand. Wat betreft je filmpjes, lekker selectief, niet alleen daar hebben ze gedemonstreerd.
De Gelderlander heeft natuurlijk een aantal verslaggevers rondlopen in Teheran die alle kopjes hebben

Nee, de Gelderlander en andere kranten zijn voornamelijk afhankelijk van wat het regime naar buiten brengt. Dus wanneer het regime zegt dat honderdduizenden de demonstratie hebben bijgewoond, dan wordt dat natuurlijk klakkeloos overgenomen. En dit terwijl foto's en filmpjes tonen dat er onmogelijk honderdduizenden de demonstratie hebben bijgewoond. En de filmpjes die ik heb gepost zeggen wel degelijk wat. Het toont aan dat het regime in een stad met 1.3 miljoen mensen nauwelijks 500 man op de been kan krijgen. Wie neemt ze nog serieus?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:58:21 #157
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76311398
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 19:17 schreef DeParo het volgende:

[..]

=

De regering kon niets anders dan toegeven dat er minstens acht doden zijn gevallen, aangezien het bewijs - foto's en filmpjes - duidelijk is. Bovendien zijn er veel meer dan acht doden gevallen: minstens 40. En Iran is niet zo afgesloten voor buitenlandse media?

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 02-01-2010 02:45:57 ]
pi_76312172
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:58 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Je zet je zelf gewoon telkens compleet voor schut met je gebrek aan kennis over wat er allemaal gaande is.

De regering kon niets anders dan toegeven dat er minstens acht doden zijn gevallen, aangezien het bewijs - foto's en filmpjes - duidelijk is. Bovendien zijn er veel meer dan acht doden gevallen: minstens 40. En Iran is niet zo afgesloten voor buitenlandse media? Jij verwacht hier een serieus antwoord op te krijgen?
Een paar posts verder zie je dat ik dat helemaal niet heb gezegd. Ik zeg dat het open genoeg is om een realistisch beeld te schetsen voor onze media zonder de specifieke details uiteraard.
Maar 8 of 5 doden vind ik nu niet iets om zoveel verwarring rond te scheppen.
Ik weet niet of ik meer weet dan jij over de situatie, immers zeg jij dat Iran zo ontzettend gesloten is dus hoe kan het ook anders, maar al zou je meer weten, jij bent alles behalve een objectieve toeschouwer, dat geeft niets want ik ben ook voor de mensen die daar hervormingen willen maar jou emoties gecombineerd met je subjectivisme geef jou nauwelijks de kans om te kunnen relativeren.
Als je niet kan relativeren en zo een objectief beeld kan schetsen over de daadwerkelijke situatie, want dat is wat we hier proberen neer te zetten, niet of je voor of tegen bent, dan is het het ook niet waard, tsja.
pi_76314130
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:54 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

De Gelderlander heeft natuurlijk een aantal verslaggevers rondlopen in Teheran die alle kopjes hebben

Nee, de Gelderlander en andere kranten zijn voornamelijk afhankelijk van wat het regime naar buiten brengt. Dus wanneer het regime zegt dat honderdduizenden de demonstratie hebben bijgewoond, dan wordt dat natuurlijk klakkeloos overgenomen. En dit terwijl foto's en filmpjes tonen dat er onmogelijk honderdduizenden de demonstratie hebben bijgewoond. En de filmpjes die ik heb gepost zeggen wel degelijk wat. Het toont aan dat het regime in een stad met 1.3 miljoen mensen nauwelijks 500 man op de been kan krijgen. Wie neemt ze nog serieus?
Er liepen toch volgens mij 75.000 + man bij de pro-regering demonstratie?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76314165
Trouwens is de hele tijd herhalen dat iemand zichzelf voor schut zet, niet bevorderlijk voor een volwassen debat/discussie. Als je zo graag hem voor schut wilt zetten, verdeel zijn tekst en behandel het per stuk.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')