En dat meisje praat nooit tegen mijquote:Meisje zegt:
*[fotolink] R+R + die 2 er na ook ?![]()
Apebeer zegt:
*effe serieus wtf
*wat praat je
Meisje zegt:
*reageer op die foto:P en die 2 foto;s er na ook:P
Apebeer zegt:
*waarom:S
Meisje zegt:
*droom. omdat [meisjesnaam] lekkeris.
Apebeer zegt:
*:|
*nee
Heb ik nog nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:21 schreef Splutje het volgende:
Welke Hyves kloon is van jou Apebeer?
quote:
Helaas. Ik heb tot nu toe 2 mensen van fok op msn. 1 omdat ik er verliefd op ben en 1 omdat ik er een website mee runquote:
Hoe heet de persoon waarmee je baggert? Barry?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik wil weten met wie ik zit te baggeren
FOK!liefdesquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb tot nu toe 2 mensen van fok op msn. 1 omdat ik er verliefd op ben en 1 omdat ik er een website mee run
Toch niet stiekem boxxy hé? Verdomme.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb tot nu toe 2 mensen van fok op msn. 1 omdat ik er verliefd op ben en 1 omdat ik er een website mee run
Zit boxxy op fok?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Toch niet stiekem boxxy hé? Verdomme.
Ik weet het niet. Ik hou er stiekem rekening mee voor het geval dat.quote:
StUuR je MsN dAn ViA pM DANquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
![]()
4pEb3ErtjuhHH, m4g Ik JoU oP MsN DanNN DushHHIii11!!1!!1![]()
![]()
![]()
respect toch je weet..
je kent me niet
Ik doe alleen meisjes die minder dan 300 vrienden op hyves hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS zal eeuwig maagd blijven met die houding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |