quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er zo vandoor. Tot morgen allemaal
Te laatquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik dacht dat dat al wel duidelijk was. Ik wilde even niet overkomen als een zure azijnpisser
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er zo vandoor. Tot morgen allemaal
Misschien wordt er minder slap geouwehoerd, nu ik er niet zo vaak benquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Opmerkelijk, want het gaat voor mijn gevoel veel langzamer (prettiger, dat zeker!).
We hebben er nu wel al 12 uur meer opzitten hequote:Op dinsdag 29 december 2009 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Opmerkelijk, want het gaat voor mijn gevoel veel langzamer (prettiger, dat zeker!).
De beste uuropener van vandaag was Never Gonna Give You Up.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef peaceman het volgende:
Life on Mars was een hoogtepuntje vandaag.![]()
![]()
We hadden vorig jaar ook Dagoduck en Paul, maar de admins hebben beiden laten afkoelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Misschien wordt er minder slap geouwehoerd, nu ik er niet zo vaak ben
Die heb ik heel hard gezet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:57 schreef Ofyles2 het volgende:
De beste uuropener van vandaag was Never Gonna Give You Up.
Gordon_Shumway postte ook veel mee en Remlof was er ook vaker volgens mij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We hadden vorig jaar ook Dagoduck en Paul, maar de admins hebben beiden laten afkoelen.
Paul is iig weer terug.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
We hadden vorig jaar ook Dagoduck en Paul, maar de admins hebben beiden laten afkoelen.
Ze zouden meer met permbans moeten strooienquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dagoduck ook denk ik, maar beiden waren echt fout bezig.
Ik heb iets gemist...quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zouden meer met permbans moeten strooien
Dat is een van hun mooiste nummers, barbaar!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:04 schreef Berkery het volgende:
De Stones. Beter dan dat zeiknummer van de Beatles van zometeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |