een floppydisk!!quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:58 schreef tong80 het volgende:
Ik verdeel mijn aandacht.
[TV-TIP] André Rieu nu op NED-1
quote:545 622 New Order : Blue monday![]()
493 621 Talk Talk : Such a shame![]()
643 620 George Harrison : My sweet lord![]()
562 619 Beatles : In my life![]()
1528 618 Eva de Roovere : Fantastig toch![]()
620 617 Queen : Another one bites the dust![]()
1564 616 Paul de Leeuw : Blijf tot de zon je komt halen![]()
326 615 Allman Brothers Band : Jessica![]()
455 614 Toto : Stop loving you![]()
437 613 Acda & De Munnik : Mooi liedje![]()
694 612 Cuby & the Blizzards : Somebody will know someday![]()
436 611 Nazareth : Love hurts![]()
351 610 Elton John : Candle in the wind '97![]()
Marco Borsato is erger. Al die hippe huisvrouwen die op de beste man stemmen hebben daar nog niet eens over na gedacht.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:56 schreef tong80 het volgende:
Dit nummer stond 20 jaar lang in de top tien.
436 611 Nazareth : Love hurts
Meat Loaf is net Marco Borsato. Je gaat bijna geloven dat ie het nummer zelf heeft geschreven.
Dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:05 schreef Wickedangel het volgende:
Dit nummer heb ik ooit eens (vrij) vertaald voor de AKQ, compleet met intermezzo.
Ik was kwartjes aan het zoeken op de dansvloer in een Volendammer broek destijds.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:04 schreef Ofyles2 het volgende:
New Order - Blue Monday![]()
De gitaren, de sonore basstem...
ik heb zelfs nog gekompjoetert met cassettebandjes... Erg Koel!!quote:
Azijnpisser.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Marco Borsato is erger. Al die hippe huisvrouwen die op de beste man stemmen hebben daar nog niet eens over na gedacht.
Sterker nog, ik heb wel eens een aantal originele italiaanse nummers gehoord, die wel met echt gevoel werden gezongen. Was fantastisch!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Azijnpisser.![]()
Je stemt toch niet op de schrijver van het nummer, je schrijft over de uitvoerende.
Enige keer dat ik het ooit eens met je ga wordenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:21 schreef Ruud het volgende:
[..]
![]()
Met een prachtige pianosolo van George Martin
Met vind ik beter klinken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Eva de Roovere, zonder Diggy Dex
Nee, dat is Innuendoquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is het beste nummer van Queen.
Dat heb ik helaas moeten missen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:27 schreef Timo20 het volgende:
Another one bites the dust![]()
Avond, btw![]()
![]()
Hoe cool was Dr. Alban bij Top 2000 a go go!
![]()
Het wisselt een beetje heb ik het idee....quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:28 schreef D. het volgende:
ik heb toch het idee dat het de afgelopen dagen drukker was hier
Dat gevoel heb ik ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:29 schreef Fred_B het volgende:
Voor mijn gevoel was het vorig jaar drukker dan nu.
Maar toen postte ik nog 24/7quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het wisselt een beetje heb ik het idee....
[..]
Dat gevoel heb ik ook![]()
Ik heb nog even teruggekeken, maar vorig jaar hadden we in totaal iets van 44 topics volgepost, gaan we dit jaar niet redden, denk ik.
Anyway.. ik ben weer terug, kinderen liggen in bed. Peace en ik hebben net verloren met Rollit van Twan...
We krijgen een kleine strateeg hier in huis...quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het wisselt een beetje heb ik het idee....
[..]
Dat gevoel heb ik ook![]()
Ik heb nog even teruggekeken, maar vorig jaar hadden we in totaal iets van 44 topics volgepost, gaan we dit jaar niet redden, denk ik.
Anyway.. ik ben weer terug, kinderen liggen in bed. Peace en ik hebben net verloren met Rollit van Twan...
Nee, dat is Killer Queen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:30 schreef Fred_B het volgende:
Nee, dat is Who wants to live forever.
Ik postte vorig jaar ook meer. Twan was toen grotendeels bij zn vader, nu bij ons en Lennon was er natuurlijk nog niet....quote:
Eh ja, klopt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toen stond Het Glazen Huis in Breda.
Je blijft me verbazenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken best veel werk van Paul de Leeuw, heb zelfs een aantal cd's...
Ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik postte vorig jaar ook meer. Twan was toen grotendeels bij zn vader, nu bij ons en Lennon was er natuurlijk nog niet....
Van alle markten thuis hè?? Maar ik vind zijn muziek soms echt wel mooiquote:
Wil je bij de volgende nummers weer songteksten? Vanmiddag vonden ze het niet meer echt nodig namelijk....quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
We krijgen een kleine strateeg hier in huis...
hierna komt een 'mooi liedje'quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Afschuwelijk nummer was dit trouwens.
Was een geintje, het was instrumentaal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
Wil je bij de volgende nummers weer songteksten? Vanmiddag vonden ze het niet meer echt nodig namelijk....
Afschuwelijk nummer was dit trouwens.
ik vind het best een mooi liedjequote:Op dinsdag 29 december 2009 21:05 schreef djenneke het volgende:
437 613 Acda & De Munnik : Mooi liedje
Tja ik vind het weinig bijzonder.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:42 schreef Chiappucci het volgende:
Wat is er mis met Toto als ik vragen mag?
Dat wist ik wel... maar het was meer een vraag voor de vervolgliedjes....quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was een geintje, het was instrumentaal.
Niet zo veel, maar hun muziek doet mij gewoon niets.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:42 schreef Chiappucci het volgende:
Wat is er mis met Toto als ik vragen mag?
Voor mij hoeft het niet, maar er zullen zat mensen zijn die het wel leuk vinden, dus stoor je niet aan mij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
Dat wist ik wel... maar het was meer een vraag voor de vervolgliedjes....
Toto isquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ik vind het weinig bijzonder.
ik vind AeDM sowieso nietsquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef djenneke het volgende:
Ik vind het helemaal geen mooi liedje. Maar ja, het zal dan ook wel niet voor mij bedoeld zijn... En dat is dan wel weer goed
Toen vond ik er ook al weinig aan.quote:
Ik ook niet, maar ik dacht dat dat al wel duidelijk was. Ik wilde even niet overkomen als een zure azijnpisserquote:
Opmerkelijk, want het gaat voor mijn gevoel veel langzamer (prettiger, dat zeker!).quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:48 schreef djenneke het volgende:
Ik heb eens even gekeken, en vorig jaar zaten we nu al in topic 30. Vind ik het met traag gaan eigenlijk nog wel meevallen dit jaar. Als ik alleen al kijk naar hoeveel minder ik hier zelf te vinden ben...
Okay, dat valt inderdaad wel mee dan... toch zijn er een aantal posters van vorig jaar hier niet gesignaleerd volgens mij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:48 schreef djenneke het volgende:
Ik heb eens even gekeken, en vorig jaar zaten we nu al in topic 30. Vind ik het met traag gaan eigenlijk nog wel meevallen dit jaar. Als ik alleen al kijk naar hoeveel minder ik hier zelf te vinden ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |