Nope, want dat is voor homo'tjes die niet echt werken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
mag je als je post loopt ook met kaartjes langs de deuren?
Nee is inderdaad wel erg gay wanneer je 300euro op kan halen door alleen maar met stomme kaartjes langs de deuren te gaan en ze de beste wensen doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:43 schreef JoeyJ het volgende:
[..]
Nope, want dat is voor homo'tjes die niet echt werken.
Stond hier gister ook zo'n folderbezorger die geld wilde... ik wil helemaal geen reclame!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee is inderdaad wel erg gay wanneer je 300euro op kan halen door alleen maar met stomme kaartjes langs de deuren te gaan en ze de beste wensen doen
Dat mens of de krantenloopster?quote:
tsja, dat moet je voor lief nemen als je groot geschapen bent. op elke weckpot past een deksel. uiteindelijk past alles.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:40 schreef JoeyJ het volgende:
Subklacht: Te kleine brievenbussen waar godver niks in past
ja-wij-willen-rukken!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:30 schreef jo-ep het volgende:
pics van de krantenloopster!
quote:
je verpakt het chique. maar eigenlijk wil jij ook gewoon hard rukken.quote:
Ik ben 16, reetridderquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:Had je maar een vak moeten leren.
Wat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:40 schreef JoeyJ het volgende:
Nou, dan heeft niemand wat jou opgestuurd.
Heldquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:40 schreef JoeyJ het volgende:
Dus ik ging vanmiddag post lopen omdat ik geld in de la moet hebben. Komt er zo'n ouwe kut van;
-Hallo ik zag je lopen en ik heb mijn krant nog nie-
ja ik loop geen kranten.
- Oh echt waar!? Wat loop je dan?
Post ? ...
-Nou dat heb ik ook nog niet binnen.
Nou, dan heeft niemand wat jou opgestuurd.
Toen begon ze mij helemaal link aan te kijken en in haarzelf te vloeken
Tru story
Klacht: Stomme mensen
Anti-Klacht: Leuke kranten loopster.Nee geen pics
quote:
Heb ik ook, maar dat is lente/zomer werkquote:
Asperges steken zeker?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:03 schreef JoeyJ het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dat is lente/zomer werk
Ja, en ik verkoop ijs / Loop op het terras.quote:
En ze geven zo'n snotneus als jij de verantwoordelijk om met de belangrijke post van mensen rond te lopen???quote:
Heb je al wat in haar gleuf gestopt? Of leeg jij je zak op andere manieren?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:40 schreef JoeyJ het volgende:
*1- Geld in het laatje.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:40 schreef JoeyJ het volgende:
Dus ik ging vanmiddag post lopen omdat ik geld in de la*1 moet hebben. Komt er zo'n ouwe kut van;*2
-Hallo*3 ik zag je lopen en ik heb mijn krant nog nie-*4
ja ik loop geen kranten.
- Oh echt waar!? Wat loop je dan?
Post ? ...
-Nou dat heb ik ook nog niet binnen.
Nou, dan heeft niemand wat jou*5 opgestuurd.
Toen begon ze mij helemaal link aan te kijken en in haarzelf te vloeken
Tru*6 story
Klacht: Stomme mensen
U?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:27 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
*5- U wat gestuurd.! Respect voor de oudere medemens
Mijn excuses. Ik dacht, ik begin mijn zin met een hoofdletter. Mijn fout. Sorry.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:29 schreef Klaagbak het volgende:
[..]
U?
Het is geen God. Leer zelf spellen.
Grammer Naziquote:Op woensdag 30 december 2009 14:27 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
*1- Geld in het laatje.
*2- : ipv ;
*3- , (interpunctie vriend)
*4- nieT
*5- U wat gestuurd.! Respect voor de oudere medemens
*6- True. Leer engels.
16 jaar en dan 6 fouten in 9 regels. Ga terug naar de basisschool, lapzwans.
Ik ben absoluut geen Grammar Nazi. (Zie m'n signature)quote:Op woensdag 30 december 2009 14:32 schreef JoeyJ het volgende:
[..]
Grammer Nazi
4= Ik liet haar zin niet af maken
5= Moet ze maar niet zo dom zijn
6= Deed ik for teh LULZ
Haha, en dan snel de andere zinnen editten hè?quote:Op woensdag 30 december 2009 14:31 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik dacht, ik begin mijn zin met een hoofdletter. Mijn fout. Sorry.
Één ja. Was de hoofdletter van NieT vergeten. Sorry hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:25 schreef Klaagbak het volgende:
[..]
Haha, en dan snel de andere zinnen editten hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |