Ow, ik ging op m'n 15e al welquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga op stap ja. Zij nog niet.15 jaar, remember.
dit is wel grappig ja hahaquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kloon van Skylark.
Ik las dat hij echt met 10 klonen op dit forum zit.
Hij had ook voor zichzelf een kloon aangemaakt, maar dan met de letter i in als hoofdletter ipv zijn eigen L.
Die jongen is echt extreem bezig met FOK!
Wie niet. Hij wil maar niet geloven dat ik er geen heb.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:44 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb ook 34 kloons volgens Lamon.
Je zou er je beroep van moeten maken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar ja, ik ben dan ook een socioloog, en dit grote experiment geeft me een groot inzicht in de mens. En wat doen jullie met je leven?
Mijn zoon mag al op z'n 12e, m'n dochter op d'r 18e. Maar dat verhaal ken je.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, ik ging op m'n 15e al wel![]()
![]()
.
Ik zou m'n kind opsluiten als ze op d'r 15e al wilde gaan.
Wat was jouw constante ook alweer?quote:
Hoezo, ik ben een kloon van jou.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Wie niet. Hij wil maar niet geloven dat ik er geen heb.
Grappig dat je dat zegt, Biels.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar ja, ik ben dan ook een socioloog, en dit grote experiment geeft me een groot inzicht in de mens. En wat doen jullie met je leven?
Ik geloof niet in werken. Dat stelt de overheid in staat macht over mensen uit te oefenen. Ik ben een soort van vrijgemaakte anarchist. Dus veel goed doen voor anderen, weinig goed doen voor de heersende macht.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je zou er je beroep van moeten maken.![]()
Constante van Lakitu: 10 + 4quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat was jouw constante ook alweer?
Neen.quote:
Ik stel voor dat we KLB opheffenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, Biels.Ik zie eigenlijk dit hele forum als experiment. Aan de andere kant is het goed om te weten dat er buiten KLB wel aardige mensen te vinden zijn. Dus in tegenstelling tot jullie leventjes is er op Fok meer dan genoeg te doen. Overigens snap ik het verschil tussen sociologie en psychologie heel goed.
Ik moet wel zo weg, ik heb een camdate met camsletje #13.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, Biels.Ik zie eigenlijk dit hele forum als experiment. Aan de andere kant is het goed om te weten dat er buiten KLB wel aardige mensen te vinden zijn. Dus in tegenstelling tot jullie leventjes is er op Fok meer dan genoeg te doen. Overigens snap ik het verschil tussen sociologie en psychologie heel goed.
Zeg Skyquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we KLB opheffen. Waar zouden alle arme maagdpubertjes dan heenmoeten
? Misschien ontdekken ze dan wel dat je met aardigheid meer bereikt
![]()
.
Zwaktebod,quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neen.
Als jij niet meer kunt onthouden wat je zelf zegt is het tijd om je in te schrijven bij een fossielen centrum.
Tik hem aan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeg Skyls het misschien goed als we elkaar een keertje ontmoeten? Uiteraard niet als date (want ik ben veel te oud en heb nog grotere bindingsangst dan jij hebt), maar gewoon voor de gezelligheid en omdat ik echt benieuwd ben naar je.
![]()
![]()
Dus GEEN date, maar een afspraak tussen 2 mensen op internet.![]()
Gast, 61 procent van hyves zijn trollprofielen van Penisbaard.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, wat vinden jullie hiervan? Vertrouwen hebben in de mensheid of toch maar gereserveerd blijven :p? Het ziet er echt uit:
http://brientje-x.hyves.nl/
Die voegde mij toequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, 61 procent van hyves zijn trollprofielen van Penisbaard.
Ze heeft wat weinig vrienden, misschien verdacht...quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Jongens, wat vinden jullie hiervan? Een mooie dame die interesse toont. Vertrouwen hebben in de mensheid of toch maar gereserveerd blijven
? Het ziet er echt uit:
http://brientje-x.hyves.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |