Eens!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
Die witte is maar 2 laagjes? Dan dekt die verrektes goed! *onthouden*
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:27 schreef PeRi het volgende:
Ik wilde eigenlijk wachten tot de Alice's & Hong Kongs uit waren, maar ik wil niet meer wachten en dan bestellen we dan maar gewoon opnieuw![]()
.
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:39 schreef Misstique het volgende:
Mn pakket van TD is eindelijk binnen![]()
.
Het is bezorgd bij mn ouders, dus ik ga zo ff spontaan op bezoek.
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:39 schreef Misstique het volgende:
Mn pakket van TD is eindelijk binnen![]()
.
Het is bezorgd bij mn ouders, dus ik ga zo ff spontaan op bezoek.
Note to self: OPI Hong Kong Jade is the new Black en Suzi says Feng Shui op m'n lijstje zettenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:27 schreef PeRi het volgende:
Snakelady, mooi kleurtje.
Obli, serieuze kleuren staan je ook goed maar de sprinkles zijn net wat toffer
Ik wilde eigenlijk wachten tot de Alice's & Hong Kongs uit waren, maar ik wil niet meer wachten en dan bestellen we dan maar gewoon opnieuw![]()
. Net besteld bij TD.
OPI-DS limited
OPI-Done Out In Deco
OPI-Got The Blues For Red
OPI-You Don't Know Jacques!
MISA-Push Upon It
CG-Ruby Pumps
SECHE VITE
Je kan ook een goedkoop setje french kopen.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:48 schreef Loqi het volgende:
Oeh die witte wil ik ook! Ben al heel lang op zoek naar een goede wit
Thnx!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:38 schreef Oblivion het volgende:
Hier dus..
Daarin kan je vast snuffelen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx!
Ik heb Simpleviewer gedownload voor de site. Vind ik wel zo'n fijn en handig tooltje
Nu ff finetunen met achtergrond, lettertypes en niet te vergeten bij elke foto opzoeken welke lak het is en welke imageplate e.d. wat haal ik me op de hals![]()
voorproefje http://www.puckzzz.nl/Nagels/
Ik krijg de achtergrondkleur niet gewijzigdquote:Op woensdag 30 december 2009 15:24 schreef snkr-xxx het volgende:
Leuk Puckzzz!
Ik heb ook zon pagina op m'n siteMaar heb de directory daar gewoon uitgelezen met php dus zit ook wel troep tussen, schoon 'm wel een keer op
Kan nu niet uitgebreid kijken, maar volgens mij zit dat in zo'n flash var en niet in die css, moet kunnen iig!quote:Op woensdag 30 december 2009 15:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik krijg de achtergrondkleur niet gewijzigdTekst en frame wel, maar niet de achtergrond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevonden!quote:Op woensdag 30 december 2009 15:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik krijg de achtergrondkleur niet gewijzigdTekst en frame wel, maar niet de achtergrond...
Mooi!quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef snakelady het volgende:
Ziet er erg leuk uit Puckzzz.
Peri, erg leuk, moet het toch ook eens gaan proberen.
Nog ene keer mijn nieuwe acrylnagels showen met een ander ( wat subtieler) kleurtje.
Ik hoef er eigenlijk helemaal niet aan te wennen, ze voelen gewoon lekker en natuurlijk aan.
Had ze eerst vierkant overigens maar daar kon ik niet aan wennen, dus heb ze wat ronder geveild en dat voelt toch beter, ook omdat ik vrij kleine handen heb.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:37 schreef Daph_ het volgende:
Heeft niks met mijn nagels te maken in principe, maar wilde het toch even kwijt.Jeetje, niet niks zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn man gaat vanaf januari beginnen met 2 uur werken per dag, hij is nu 3 maanden thuis geweest,.
Ben wel benieuwd of dat gaat lukken."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
mooi geveild zo... zo wil ik ze ook welquote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef snakelady het volgende:
Nog ene keer mijn nieuwe acrylnagels showen met een ander ( wat subtieler) kleurtje.
Ik hoef er eigenlijk helemaal niet aan te wennen, ze voelen gewoon lekker en natuurlijk aan.
Had ze eerst vierkant overigens maar daar kon ik niet aan wennen, dus heb ze wat ronder geveild en dat voelt toch beter, ook omdat ik vrij kleine handen heb.
[afbeelding]
Heeft niks met mijn nagels te maken in principe, maar wilde het toch even kwijt.bah wat enorm klote voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Heeft niks met mijn nagels te maken in principe, maar wilde het toch even kwijt.Vervelend zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Mooi kleurtje! wattisut?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Bamba het volgende:
OMG! Ik kwam vandaag bij het Kruidvat en daar hadden ze een bakje met Gosh nagellakjes afgeprijsd voor....0,25 cent![]()
. Ik heb er nu dus zo'n 11 nagellakjes bij
![]()
![]()
Vanavond acryl nagels laten zetten
Beiden, concentratie is waardeloos en ik heb af en toe het idee dat ik mezelf niet ben omdat ik weet dat ik het kan, maar het niet uit mijn handen zie komen. De meest simpele dingen lukken niet en dat is ontzettend frustrerend. Ook voor mijn collega's en baas natuurlijk. Ik hoop zó dat ik na een maand, of misschien 2 weer helemaal mezelf ben en weer kan gaan werken want thuiszitten vind ik ook niet leuk, eigenlijksquote:Op woensdag 30 december 2009 16:15 schreef mmascha het volgende:
Ziet er goed uit Puckzzz! Misschien een idee(administratie) om erbij te zetten welke lakjes je hebt gebruikt?
Snakelady: mooi gedaan hoor! Ziet er keurig uit.
Even eenvoor Tammymara en Daphdoor je rug of je pfeiffer?
Ik wilde het eerst ook niet geloven. Gosh vind ik een goed merk!! Ben zelfs bij 2 filialen geweest, want bij de eerste hadden ze er niet zoveel meerquote:Op woensdag 30 december 2009 16:25 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Dat kan toch niet ?! Ik moet nu echt naar een kruidvat! Jeetje, wat denken ze? dat het troep is ofzo?
Dat ga ik ook doen hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 16:15 schreef mmascha het volgende:
Ziet er goed uit Puckzzz! Misschien een idee(administratie) om erbij te zetten welke lakjes je hebt gebruikt?
Snakelady: mooi gedaan hoor! Ziet er keurig uit.
Even eenvoor Tammymara en Daphdoor je rug of je pfeiffer?
Heeft niks met mijn nagels te maken in principe, maar wilde het toch even kwijt.*aai*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen hoorben het nu ff in een voorlopig vormpje aan het gieten
Ik heb van de zomer een "mindfulness" training ( een aantal weken lang 2 uur per week en thuis )gedaan. Dat is echt voor verschillende doeleinde misschien is dat wat voor je? Kan niet echt goed uitleggen hoe en wat maar misschien even google? Het is voor mij iig heel nuttig geweestquote:Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef Daph_ het volgende:
Bedankt allemaalWilde het gewoon even kwijt. Denk dat jullie me hier veel zullen zien de komende tijd, tussen het coachen, yoga'en, en naar de fysio gaan door
. Iemand van jullie nog een tip om te kunnen ontspannen en je gedachten verzetten? Ik kan qua energie geen intensieve sport beoefenen en nagels lakken is wel leuk, maar dat doe ik niet de hele dag door
[..]
Beiden, concentratie is waardeloos en ik heb af en toe het idee dat ik mezelf niet ben omdat ik weet dat ik het kan, maar het niet uit mijn handen zie komen. De meest simpele dingen lukken niet en dat is ontzettend frustrerend. Ook voor mijn collega's en baas natuurlijk. Ik hoop zó dat ik na een maand, of misschien 2 weer helemaal mezelf ben en weer kan gaan werken want thuiszitten vind ik ook niet leuk, eigenlijks
Thanks, las het ook al in een ander topic, dat lijkt me inderdaad wel wat. Het klinkt in ieder geval alsof ik er baat bij zou kunnen hebben, dus ik ga even kijken hoe of watquote:Op woensdag 30 december 2009 16:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Ik heb van de zomer een "mindfulness" training ( een aantal weken lang 2 uur per week en thuis )gedaan. Dat is echt voor verschillende doeleinde misschien is dat wat voor je? Kan niet echt goed uitleggen hoe en wat maar misschien even google? Het is voor mij iig heel nuttig geweest![]()
Ik was er ook helemaal verliefd op, alleen nog niet zo over het resultaat, maar ik moet nog experimenteren met verschillende ondergrondjes.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:57 schreef Daph_ het volgende:
Oooooooooh dit werd net bij mij in de brievenbus gedaan (uiteraard wel verpakt in bubbeltjespapier en bubbelenveloppe)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(ze is ietsje donkerder dan de foto's doen voorkomen)
[ afbeelding ]
Isn't she pretty?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |