abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 december 2009 @ 11:31:38 #251
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76214151
Die witte is maar 2 laagjes? Dan dekt die verrektes goed! *onthouden*

Ik moet echt wat aan die bobbels endeuken gaan doen. Maar ik heb net een goud met zwarte french op met een rij rhinestones. Ga ik er nu niet afhalen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_76214194
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
Die witte is maar 2 laagjes? Dan dekt die verrektes goed! *onthouden*
Eens!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_76214196
Ja daar stond ik ook al van te kijken dat hij zo goed dekt Maar heb hem ook wel lekker dik opgesmeerd. Dus misschien met wat minder dat het 3 laagjes is.
All good things are wild and free.
pi_76214219
Hele mooie lakjes komen er weer voorbij!

Tammymara, heel veel sterkte.
pi_76214404
Mn pakket van TD is eindelijk binnen .
Het is bezorgd bij mn ouders, dus ik ga zo ff spontaan op bezoek .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_76214876
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:27 schreef PeRi het volgende:

Ik wilde eigenlijk wachten tot de Alice's & Hong Kongs uit waren, maar ik wil niet meer wachten en dan bestellen we dan maar gewoon opnieuw .

Zooo herkenbaar!
pi_76214975
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:39 schreef Misstique het volgende:
dat werd tijd
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_76215138

OPI Chicago Chamnpagne Toast met China Glaze Calypso Blue en Konadplate M37

Wilde de druiventakjes eigenlijk aan de linkerkant van mn nagels stempelen, maar sommige nagels zijn te smal, zodat het alleen goed gelukt is op duim en ringvinger . Ben er wel tevreden mee, kon beter/netter maar ach, tis toch maar voor een dagje .
Whatever I want.
pi_76215311
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:39 schreef Misstique het volgende:
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 30 december 2009 @ 12:32:24 #260
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76216296
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:27 schreef PeRi het volgende:
Snakelady, mooi kleurtje .
Obli, serieuze kleuren staan je ook goed maar de sprinkles zijn net wat toffer

Ik wilde eigenlijk wachten tot de Alice's & Hong Kongs uit waren, maar ik wil niet meer wachten en dan bestellen we dan maar gewoon opnieuw . Net besteld bij TD.
OPI-DS limited
OPI-Done Out In Deco
OPI-Got The Blues For Red
OPI-You Don't Know Jacques!
MISA-Push Upon It
CG-Ruby Pumps
SECHE VITE
Note to self: OPI Hong Kong Jade is the new Black en Suzi says Feng Shui op m'n lijstje zetten .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 30 december 2009 @ 12:48:24 #261
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_76216870
Oeh die witte wil ik ook! Ben al heel lang op zoek naar een goede wit
Knoei
  woensdag 30 december 2009 @ 12:57:01 #262
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76217180
Ik heb van mijn man huiswerk gekregen

Ik had gister laten vallen dat ik misschien wel wat lakjes wil bestellen. Maar ik heb me verkeken in de verzendkosten. En ik rekende in dollars terwijl het ponden zijn
Nu moet ik dus een lijstje maken met wat ik graag wil hebben. Dus ik zit met pen en papier klaar. Eens kijken, waar zal ik beginnen...Eerst maar eens alle vorige delen doorlezen

voorpret
niet te vroeg juichen, eerst eens kijken wat ik wil en of ik het er voor over heb
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_76217803
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:48 schreef Loqi het volgende:
Oeh die witte wil ik ook! Ben al heel lang op zoek naar een goede wit
Je kan ook een goedkoop setje french kopen.
Dat is vaak te wit voor de french, maar wel goed dekkend.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 30 december 2009 @ 14:02:40 #264
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76219690
Dames! En dan met name Obli en MiMu maar iedere tip is welkom!

Ik wil voor mijn nagelsite (ja nog steeds mee bezig, maar momenteel nog in de 'in mijn hoofd' fase ) een soort Do's and Don'ts lijst maken voor mooie nagels. Ik wil dit gaan opdelen in natuurlijke, gel en acryl.

Dus iedereen die een nuttige Do of ernstige Don't hebben roept u maar!
en dan ook de medische wetenswaardigheden zoals dat randje aan de zijkant, of het randje onder je nagel en hoe je dat kan beschadigen. En vooral ook het schimmelverhaal bij loslatende gel of acryl
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_76221277
Hier dus..

Daarin kan je vast snuffelen.
  woensdag 30 december 2009 @ 15:08:10 #266
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76222516
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:38 schreef Oblivion het volgende:
Hier dus..

Daarin kan je vast snuffelen.
Thnx!

Ik heb Simpleviewer gedownload voor de site. Vind ik wel zo'n fijn en handig tooltje
Nu ff finetunen met achtergrond, lettertypes en niet te vergeten bij elke foto opzoeken welke lak het is en welke imageplate e.d. wat haal ik me op de hals

voorproefje http://www.puckzzz.nl/Nagels/
pi_76222964
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:08 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Thnx!

Ik heb Simpleviewer gedownload voor de site. Vind ik wel zo'n fijn en handig tooltje
Nu ff finetunen met achtergrond, lettertypes en niet te vergeten bij elke foto opzoeken welke lak het is en welke imageplate e.d. wat haal ik me op de hals

voorproefje http://www.puckzzz.nl/Nagels/
pi_76223036
Obli MM staat je prachtig
pi_76223160
Leuk Puckzzz!

Ik heb ook zon pagina op m'n site Maar heb de directory daar gewoon uitgelezen met php dus zit ook wel troep tussen, schoon 'm wel een keer op
  woensdag 30 december 2009 @ 15:28:38 #270
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_76223364
Mooie site Puckzzz!!
pi_76223468
Die lakjes van Essence in het vorige topic waren zo lief die matte.
Maar komen die ook in Nederland uit of in Duitsland? Anders zeg ik even tegen mijn moeder dat ze in Duitsland moet gaan kijken als ze op zo'n uitje gaat.
  woensdag 30 december 2009 @ 15:33:43 #272
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76223582
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:24 schreef snkr-xxx het volgende:
Leuk Puckzzz!

Ik heb ook zon pagina op m'n site Maar heb de directory daar gewoon uitgelezen met php dus zit ook wel troep tussen, schoon 'm wel een keer op
Ik krijg de achtergrondkleur niet gewijzigd Tekst en frame wel, maar niet de achtergrond...
pi_76223745
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:33 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik krijg de achtergrondkleur niet gewijzigd Tekst en frame wel, maar niet de achtergrond...
Kan nu niet uitgebreid kijken, maar volgens mij zit dat in zo'n flash var en niet in die css, moet kunnen iig!
pi_76223756
Heeft niks met mijn nagels te maken in principe, maar wilde het toch even kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 30 december 2009 @ 15:42:12 #275
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_76223956
Ziet er erg leuk uit Puckzzz.
Peri, erg leuk, moet het toch ook eens gaan proberen.

Nog ene keer mijn nieuwe acrylnagels showen met een ander ( wat subtieler) kleurtje.
Ik hoef er eigenlijk helemaal niet aan te wennen, ze voelen gewoon lekker en natuurlijk aan.
Had ze eerst vierkant overigens maar daar kon ik niet aan wennen, dus heb ze wat ronder geveild en dat voelt toch beter, ook omdat ik vrij kleine handen heb.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 30 december 2009 @ 15:43:10 #276
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76224009
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:33 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Gevonden!
  woensdag 30 december 2009 @ 15:44:10 #277
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76224068
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:42 schreef snakelady het volgende:

Nog ene keer mijn nieuwe acrylnagels showen met een ander ( wat subtieler) kleurtje.
Ik hoef er eigenlijk helemaal niet aan te wennen, ze voelen gewoon lekker en natuurlijk aan.
Had ze eerst vierkant overigens maar daar kon ik niet aan wennen, dus heb ze wat ronder geveild en dat voelt toch beter, ook omdat ik vrij kleine handen heb.

[ afbeelding ]
Mooi!

@ Daph
  woensdag 30 december 2009 @ 15:45:42 #278
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_76224152
O'ja, en het grootste voordeel aan deze nagels is wel dat ik nu mijn jongste dochtertje van 1.5 jaar helemaal niet kras.
Met mijn eigen nagels gebeurde dat soms wel.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 30 december 2009 @ 15:47:42 #279
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_76224255
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:37 schreef Daph_ het volgende:
Heeft niks met mijn nagels te maken in principe, maar wilde het toch even kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, niet niks zeg.
Mijn man gaat vanaf januari beginnen met 2 uur werken per dag, hij is nu 3 maanden thuis geweest,.
Ben wel benieuwd of dat gaat lukken.
pi_76224375
quote:

[afbeelding]
mooi geveild zo... zo wil ik ze ook wel
pi_76224626
quote:
SPOILER
bah wat enorm klote voor je
pi_76225021
Klote daph! Maar misschien is het beter even zo?

Ziet er goed uit Puckzzz!

Mooie kleur, Snakelady..
  woensdag 30 december 2009 @ 16:04:21 #283
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76225034
quote:
SPOILER
Vervelend zeg !
quote:

[ afbeelding ]
Mooi kleurtje! wattisut?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 30 december 2009 @ 16:15:29 #284
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76225381
Ziet er goed uit Puckzzz! Misschien een idee(administratie ) om erbij te zetten welke lakjes je hebt gebruikt?
Snakelady: mooi gedaan hoor! Ziet er keurig uit.

Even een voor Tammymara en Daphdoor je rug of je pfeiffer?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_76225632
OMG! Ik kwam vandaag bij het Kruidvat en daar hadden ze een bakje met Gosh nagellakjes afgeprijsd voor....0,25 cent . Ik heb er nu dus zo'n 11 nagellakjes bij

Vanavond acryl nagels laten zetten
And so the lion fell in love with the lamb
  woensdag 30 december 2009 @ 16:25:40 #286
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_76225763
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:22 schreef Bamba het volgende:
OMG! Ik kwam vandaag bij het Kruidvat en daar hadden ze een bakje met Gosh nagellakjes afgeprijsd voor....0,25 cent . Ik heb er nu dus zo'n 11 nagellakjes bij

Vanavond acryl nagels laten zetten
Dat kan toch niet ?! Ik moet nu echt naar een kruidvat! Jeetje, wat denken ze? dat het troep is ofzo?
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_76226069
Bedankt allemaal Wilde het gewoon even kwijt. Denk dat jullie me hier veel zullen zien de komende tijd, tussen het coachen, yoga'en, en naar de fysio gaan door . Iemand van jullie nog een tip om te kunnen ontspannen en je gedachten verzetten? Ik kan qua energie geen intensieve sport beoefenen en nagels lakken is wel leuk, maar dat doe ik niet de hele dag door
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:15 schreef mmascha het volgende:
Ziet er goed uit Puckzzz! Misschien een idee(administratie ) om erbij te zetten welke lakjes je hebt gebruikt?

Beiden, concentratie is waardeloos en ik heb af en toe het idee dat ik mezelf niet ben omdat ik weet dat ik het kan, maar het niet uit mijn handen zie komen. De meest simpele dingen lukken niet en dat is ontzettend frustrerend. Ook voor mijn collega's en baas natuurlijk. Ik hoop zó dat ik na een maand, of misschien 2 weer helemaal mezelf ben en weer kan gaan werken want thuiszitten vind ik ook niet leuk, eigenlijks
pi_76226124
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:25 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Dat kan toch niet ?! Ik moet nu echt naar een kruidvat! Jeetje, wat denken ze? dat het troep is ofzo?
Ik wilde het eerst ook niet geloven. Gosh vind ik een goed merk!! Ben zelfs bij 2 filialen geweest, want bij de eerste hadden ze er niet zoveel meer .
And so the lion fell in love with the lamb
  woensdag 30 december 2009 @ 16:38:58 #289
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76226319
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:15 schreef mmascha het volgende:

Dat ga ik ook doen hoor ben het nu ff in een voorlopig vormpje aan het gieten
pi_76226674
quote:
SPOILER
*aai*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 30 december 2009 @ 16:53:47 #291
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76226939
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:38 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Dat ga ik ook doen hoor ben het nu ff in een voorlopig vormpje aan het gieten
Te vroeg commentaar geleverd Ziet er goed uit hoor! Ik ben benieuwd naar je site. Je bent flink wat info aan het verzamelen zo te horen.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_76226988
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:32 schreef Daph_ het volgende:
Bedankt allemaal Wilde het gewoon even kwijt. Denk dat jullie me hier veel zullen zien de komende tijd, tussen het coachen, yoga'en, en naar de fysio gaan door . Iemand van jullie nog een tip om te kunnen ontspannen en je gedachten verzetten? Ik kan qua energie geen intensieve sport beoefenen en nagels lakken is wel leuk, maar dat doe ik niet de hele dag door
[..]

Beiden, concentratie is waardeloos en ik heb af en toe het idee dat ik mezelf niet ben omdat ik weet dat ik het kan, maar het niet uit mijn handen zie komen. De meest simpele dingen lukken niet en dat is ontzettend frustrerend. Ook voor mijn collega's en baas natuurlijk. Ik hoop zó dat ik na een maand, of misschien 2 weer helemaal mezelf ben en weer kan gaan werken want thuiszitten vind ik ook niet leuk, eigenlijks
Ik heb van de zomer een "mindfulness" training ( een aantal weken lang 2 uur per week en thuis )gedaan. Dat is echt voor verschillende doeleinde misschien is dat wat voor je? Kan niet echt goed uitleggen hoe en wat maar misschien even google? Het is voor mij iig heel nuttig geweest
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_76227084
Oooooooooh dit werd net bij mij in de brievenbus gedaan (uiteraard wel verpakt in bubbeltjespapier en bubbelenveloppe)

(ze is ietsje donkerder dan de foto's doen voorkomen)

Isn't she pretty?
pi_76227116
Dat potje
All good things are wild and free.
pi_76227133
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:55 schreef puntoortje het volgende:

[..]

Ik heb van de zomer een "mindfulness" training ( een aantal weken lang 2 uur per week en thuis )gedaan. Dat is echt voor verschillende doeleinde misschien is dat wat voor je? Kan niet echt goed uitleggen hoe en wat maar misschien even google? Het is voor mij iig heel nuttig geweest
Thanks, las het ook al in een ander topic, dat lijkt me inderdaad wel wat. Het klinkt in ieder geval alsof ik er baat bij zou kunnen hebben, dus ik ga even kijken hoe of wat
pi_76227712
Mooi Daph!
pi_76227847
@Daph: bah walgelijke jaloezie maakt zich van mij meester
  woensdag 30 december 2009 @ 17:30:45 #298
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76228254
Kleurtjes, Fonts en Ornamentjes!
http://www.puckzzz.nl/Nagels/

Krijg alleen dat stomme font niet uit Simpleviewer gesloopt, maar daar ga ik nog mee vechten. Ik vrees dat het niet zal gaan omdat je dan de 'pro' versie moet hebben en die kost geld
pi_76228392
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:57 schreef tliciouz het volgende:
Dat potje
Voor het potje alleen al zou je het kopen
  woensdag 30 december 2009 @ 17:35:48 #300
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76228447
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:57 schreef Daph_ het volgende:
Oooooooooh dit werd net bij mij in de brievenbus gedaan (uiteraard wel verpakt in bubbeltjespapier en bubbelenveloppe)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

(ze is ietsje donkerder dan de foto's doen voorkomen)

[ afbeelding ]

Isn't she pretty?
Ik was er ook helemaal verliefd op, alleen nog niet zo over het resultaat, maar ik moet nog experimenteren met verschillende ondergrondjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')