Mooi, wat voor kleur is dat?quote:
Goochel is je beste vriend!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:52 schreef Mirjam het volgende:
die paarsige vind ik wel leuk obli, ik ben echt totaal niet van de mintkleurtjes
heb je echt lege potjes nodig om te franken? en waar haal je die dan? of moeten we gewoon als een idioot gaan lakken?
Is te dikke nagellak wat je hier ziet..quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
Obli, misschien domme vraag maar is jouw nageldikte normaal of zitten er gewoon heel veel gel-laagjes op?
Vind je mintje wel cool, is die paarse ook een Frankie?
ik bedoel daar overigens niks lulligs mee, maar valt me op dat die van jou dikker zijn dan de gemiddelde nagel die ik voorbij zie komenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
Obli, misschien domme vraag maar is jouw nageldikte normaal of zitten er gewoon heel veel gel-laagjes op?
Vind je mintje wel cool, is die paarse ook een Frankie?
ik d8 al dat het iets met je metselwerken te maken kon hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is te dikke nagellak wat je hier ziet..![]()
Ik moet ook verdunner hebben.
En omdat ik nog steeds heavy duty doe met verbouwen heb ik ze iets steviger gemaakt met acryl.
Ik was niet echt van het matte, tot ik op MUA opeens allemaal Ruby Pumps en Emerald Sparkle (en andere glitters) met MAY zag.. *gasp* Toen vond ik het wel leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:54 schreef bernies het volgende:
[..]
Oja..echt een duhhh momentje, maar idd dat je die nog niet hebt!
En ook zeker de lak hoor, kijk maar naar mijn nakies..quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik d8 al dat het iets met je metselwerken te maken kon hebben![]()
Jaaa ik vind 'm leuk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:51 schreef Oblivion het volgende:
Foto's!!!
Even snel gelakt hoor...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een soort van paarse?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En ook zeker de lak hoor, kijk maar naar mijn nakies..![]()
[ afbeelding ]
oeh, hedde gij een linkje?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik was niet echt van het matte, tot ik op MUA opeens allemaal Ruby Pumps en Emerald Sparkle (en andere glitters) met MAY zag.. *gasp* Toen vond ik het wel leuk!
Ik dus ook, en ook nog steeds niets binnen. Laat even weten aub als je antwoord hebt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:29 schreef Nieners het volgende:
Dag dames.
Mijn nagels zijn al een tijdje kort dus vandaar niet echt posts van mij... Ik mis m'n nagels, grrrrrrrrrrrr.
Ondertussen nog steeds geen TD bestelling binnen, 10e besteld.. heb ze vandaag toch maar gemaild.
Heb je verder ook geen matte lakjes dan? Mat is zo handig als je nog even snel wilt lakken omdat het zo snel droog is!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik was niet echt van het matte, tot ik op MUA opeens allemaal Ruby Pumps en Emerald Sparkle (en andere glitters) met MAY zag.. *gasp* Toen vond ik het wel leuk!
Kan zo snel de geweldige foto's niet vinden, maar hier zijn ook foto's:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |