Eens!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
Die witte is maar 2 laagjes? Dan dekt die verrektes goed! *onthouden*
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:27 schreef PeRi het volgende:
Ik wilde eigenlijk wachten tot de Alice's & Hong Kongs uit waren, maar ik wil niet meer wachten en dan bestellen we dan maar gewoon opnieuw![]()
.
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:39 schreef Misstique het volgende:
Mn pakket van TD is eindelijk binnen![]()
.
Het is bezorgd bij mn ouders, dus ik ga zo ff spontaan op bezoek.
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:39 schreef Misstique het volgende:
Mn pakket van TD is eindelijk binnen![]()
.
Het is bezorgd bij mn ouders, dus ik ga zo ff spontaan op bezoek.
Note to self: OPI Hong Kong Jade is the new Black en Suzi says Feng Shui op m'n lijstje zettenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:27 schreef PeRi het volgende:
Snakelady, mooi kleurtje.
Obli, serieuze kleuren staan je ook goed maar de sprinkles zijn net wat toffer
Ik wilde eigenlijk wachten tot de Alice's & Hong Kongs uit waren, maar ik wil niet meer wachten en dan bestellen we dan maar gewoon opnieuw![]()
. Net besteld bij TD.
OPI-DS limited
OPI-Done Out In Deco
OPI-Got The Blues For Red
OPI-You Don't Know Jacques!
MISA-Push Upon It
CG-Ruby Pumps
SECHE VITE
Je kan ook een goedkoop setje french kopen.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:48 schreef Loqi het volgende:
Oeh die witte wil ik ook! Ben al heel lang op zoek naar een goede wit
Thnx!quote:Op woensdag 30 december 2009 14:38 schreef Oblivion het volgende:
Hier dus..
Daarin kan je vast snuffelen.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx!
Ik heb Simpleviewer gedownload voor de site. Vind ik wel zo'n fijn en handig tooltje
Nu ff finetunen met achtergrond, lettertypes en niet te vergeten bij elke foto opzoeken welke lak het is en welke imageplate e.d. wat haal ik me op de hals![]()
voorproefje http://www.puckzzz.nl/Nagels/
Ik krijg de achtergrondkleur niet gewijzigdquote:Op woensdag 30 december 2009 15:24 schreef snkr-xxx het volgende:
Leuk Puckzzz!
Ik heb ook zon pagina op m'n siteMaar heb de directory daar gewoon uitgelezen met php dus zit ook wel troep tussen, schoon 'm wel een keer op
Kan nu niet uitgebreid kijken, maar volgens mij zit dat in zo'n flash var en niet in die css, moet kunnen iig!quote:Op woensdag 30 december 2009 15:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik krijg de achtergrondkleur niet gewijzigdTekst en frame wel, maar niet de achtergrond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |