ik heb duizenden ekkies gast, maar mensen die hier geld aan uitgevenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wat is je klacht?
Is je geld op ofzo?
http://www.rtl.nl/(/actue(...)k-goed-van-start.xmlquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:19 schreef opgebaarde het volgende:
goed vuurwerk is tof, alleen die rommel kopen...
Ik heb zeker wel een empathisch vermogen, ik bedoel dus juist die types zoals in de OP. Een wat sneue oude man en een typische Nederland met blond stekeltjeshaar, om dat volk kan je toch alleen maar janken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:07 schreef Optimist_Prime het volgende:
Ik zie vaders die hun kind een enorm plezier gaan doen door ze op te laten blijven tot middernacht en dan de boel gaat afsteken om dan de blik van vreugde in de ogen van z'n kinderen te mogen aanschouwen.
Maar Roi ziet alleen maar vuurwerktokkies en showt daarmee z'n incompetentie tot liefhebben.
Ik hoef niet aan de hele wereld te laten zien dat ik graag een intellectueel zou willen zijn. Gelukkig open ik daarom ook niet zulke topics. Tevens kijk ik niet neer op mensen aan de hand van plaatjes.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:21 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel een empathisch vermogen, ik bedoel dus juist die types zoals in de OP. Een wat sneue oude man en een typische Nederland met blond stekeltjeshaar, om dat volk kan je toch alleen maar janken?
ekkiesquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:17 schreef Roi het volgende:
[..]
ik heb duizenden ekkies gast, maar mensen die hier geld aan uitgeven![]()
![]()
65 miljoen...quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, met veel moeite is er dan een paar miljoen opgehaald met dat serieus request gedoe.
En dan wordt er zo ff voor honderden miljoenen in 1 nacht de lucht ingeschoten.
dit dusquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
65 miljoen voor vuurwerk
Mensen die geld opzij leggen voor vuurwerk
Mensen die om 6:00 uur 's ochtends voor de deur staan om vuurwerk te kopen
Hoe lager het IQ, hoe meer vuurwerk (compensatiegedrag)...
Mensen die serieus een verband zien tussen intelligentie en de hoeveelheid ingekocht vuurwerkquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef Brickboy het volgende:
Mensen die perse willen laten weten dat ze geen vuurwerk kopen, sloebers.
Jezelf quoten en tegenspreken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Mensen die serieus een verband zien tussen intelligentie en de hoeveelheid ingekocht vuurwerk![]()
. Hoe dom moet je dan zijn
.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:41 schreef Brickboy het volgende:
Mensen die perse willen laten weten dat ze geen vuurwerk kopen, sloebers.
Waarom zeik je je eigen quote af? Is er een vlinder te dicht bij je koppie ontploft?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef Brickboy het volgende:Mensen die serieus een verband zien tussen intelligentie en de hoeveelheid ingekocht vuurwerk![]()
. Hoe dom moet je dan zijn
.
Dat dus jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:59 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Jezelf quoten en tegenspreken.
Vergeten in te loggen op je trollaccount?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |